noku pitäähän se asetella oikein... ettei vallan luulla 7-senttiseksiAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:No niinpä tietysti... odottaa...odottaaAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:eiku se meni kuvaamaanAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:Nysse suuttu
onko jollain muka niin isoAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:noku pitäähän se asetella oikein... ettei vallan luulla 7-senttiseksi
Alkuperäinen kirjoittaja Keddu:Voi jeskamandeera, "äijä" palstalla niin mammat flirttaa jo näppikset sauhuten...
Vidun tontut ma meen nukkumaan, venatkaa te sitä KUVAA sinne aamutunneille asti :wave:
Veikkaan et ei heru
halvat huvit hulluillaAlkuperäinen kirjoittaja Keddu:Voi jeskamandeera, "äijä" palstalla niin mammat flirttaa jo näppikset sauhuten...
Vidun tontut ma meen nukkumaan, venatkaa te sitä KUVAA sinne aamutunneille asti :wave:
Veikkaan et ei heru
mie oon kuullu huhujaAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:onko jollain muka niin isoAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:noku pitäähän se asetella oikein... ettei vallan luulla 7-senttiseksi
nyt mie tiiän! sie ootki marco hietala... pitkä letti ja karvoja leuassa... pitkäki oot. ja sano vielä että lettis on vaaleaAlkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:Hmm pari fotoa tuossa sain aikaiseksi... Vielä croppaus ja jonkun saa varmaan näytillekkin..
Tosiaan ja leuassa on muuten pari karvaa kanssa. Tosin ei niin paljoa kuin alkuvuodesta mutta jotain..
enusko, en varmana |OAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie oon kuullu huhujaAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:onko jollain muka niin isoAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:noku pitäähän se asetella oikein... ettei vallan luulla 7-senttiseksi
Moon tavannut semmosen peukalon kokoisen,mut ei sekään ole ihan 7senttiä :/Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:enusko, en varmana |OAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie oon kuullu huhujaAlkuperäinen kirjoittaja vampyyri:onko jollain muka niin isoAlkuperäinen kirjoittaja Nyynä:noku pitäähän se asetella oikein... ettei vallan luulla 7-senttiseksi
menee ihan takuullaAlkuperäinen kirjoittaja Moppi:Meneekö vielä kauankin