Häistä taas!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Tuleeko meillä nyt ihan oikeasti kamala kiire? Häihin on melkein kahdeksan kuukautta, kirkko ja juhlapaikka varattu ja vasta nyt lomien jälkeen aletaan kunnolla kysellä pitopalveluja.

Koristeista mulla on vasta pieni vainu mitä ne on, hääkarkit on tiedossa mutta kaikki muu uupuu. Kuvaajia tässä kilpailuta sähköpostilla mutta tiedossa on varmaan sata asiaa mitä täytyy tehdä.

Missä vaiheessa sinä aloitit kunnolla häiden suunnittelun ja kutsujen ym. valmistamisen?

No meillä Tammikuussa häät ja meillä kirkko,hääpaikka, mun puku on ompelijalla, morsiustyttöjen mekot on hankittu. Koristelusta, menyystä jne. on semmonen mutu tuntuma... Alotetaan myöskin vasta loman jälkeen kunnolla... Bändi tarttis kyllä löytää pian.

Varasin kuvaajan vuotta ennen, löysin otdella edullisen mutta hyvämaineisen( otti muuten ihan sairaan hyviä kuvia, voin vinkata nimenkin).

Kutsut tein kyllä vasta ihan 4kk ennen, lähetettiin muistaakseni n. 2kk ennen häitä. Kaikkeen muuhun ehdit hyvin, mutta hoida se kuvaaja, pitopalvelujen kilpailutus ja mahdollinen bändi asap.

Meillä häät 2010 elokuussa ja jo maaliskuussa varasin kirkon, juhlapaikan ja pitopalvelun koska halusin hyvämaineisen pitopalvelun. Kannattaisi varata jo se, jos on suosittu niin voi olla ettei enää saa. Tosin sulla kai talvihäät, että ei ole välttämättä niin suosittu. Mulle tekee kaveri kutsut sun muut askartelut ja hänen mielestään pitää alkaa jo miettiä mitä haluan. Itse oli laittanut 7 kk aiemmin ja oli tullut kiire!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Varasin kuvaajan vuotta ennen, löysin otdella edullisen mutta hyvämaineisen( otti muuten ihan sairaan hyviä kuvia, voin vinkata nimenkin).

Kutsut tein kyllä vasta ihan 4kk ennen, lähetettiin muistaakseni n. 2kk ennen häitä. Kaikkeen muuhun ehdit hyvin, mutta hoida se kuvaaja, pitopalvelujen kilpailutus ja mahdollinen bändi asap.

Niin ja puku, jollet aleista löydä!

Alkuperäinen kirjoittaja morsio:
Meillä häät 2010 elokuussa ja jo maaliskuussa varasin kirkon, juhlapaikan ja pitopalvelun koska halusin hyvämaineisen pitopalvelun. Kannattaisi varata jo se, jos on suosittu niin voi olla ettei enää saa. Tosin sulla kai talvihäät, että ei ole välttämättä niin suosittu. Mulle tekee kaveri kutsut sun muut askartelut ja hänen mielestään pitää alkaa jo miettiä mitä haluan. Itse oli laittanut 7 kk aiemmin ja oli tullut kiire!

siis aloittanut 7 kk aiemmin.

Puku on jo, ja ompelija on varattu tammikuulle. Musiikki on hoidettu. Mutta tuo pitopalvelu on ongelma koska heillä tuntuu olevan joko jumalaton kiire tai sitten ovat lomilla. Kun eivät vastaa tiedusteluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Puku on jo, ja ompelija on varattu tammikuulle. Musiikki on hoidettu. Mutta tuo pitopalvelu on ongelma koska heillä tuntuu olevan joko jumalaton kiire tai sitten ovat lomilla. Kun eivät vastaa tiedusteluihin.

Mä unohdin saman tien ne pitopalvelut jotka eivät vastanneet. Totta kyllä, että tällä hetkellä heillä varmasti hirveä kiire. Toivottavasti et joudu tyytymään vain siihen minkä saat.

Syksyllä kävin ekaa kertaa (joskus lokakuussa) sovittamassa pukua. Joulukuun alussa (itsenäisyyspäivän jälkeen) tilasin sen, tammikuun lopussa oli häät. Joulun alesta ostin hääkarkit (suklaita). Kutsut oli laitettu marraskuun alussa, sitä ennen en ollu tehny mitään. Kukat tilasin pari viikkoa ennen häitä.

Hyvin ehdin. Tosin meillä oli ruoka paikanpuolesta ja niin nätti paikka, ettei tarvinnu mitään koristeita. Paikka hommas kynttilät yms. kun sanoin vaan, minkälaista olin ajatellu. Sanomattakin selvää, etten käsitä, kun jotkut puhuvat häästressistä. Ei mulla mitään ollu. :D Helppoa kuin heinänteko.

Meillä on helmikuun lopulla häät siis, ja ainakin kynttilät sun muut haen jostakin joulun jälkeen, ja karkit tosiaan joulualesta. Kankaat mitä nyt ehkä tarvii uuden vuoden jälkeen myös. Mutta noi kutsut mua nyt hämmentää, mulla on omasta mielestä hyvä idea mutta sen toteutus voipi olla vaikeaa ja aikaa vievää.

Yhteistyössä