Toisten häistä ei saisi valittaa, mutta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marisija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miten pitkä matka teiltä on sinne hääpaikkakunnalle? Miksi häät ovat niin kaukana, jos miehet kuitenkin työkavereita ovat?

Lähemmäs kolmen tunnin ajomatka.. Mieheni tekee työtä johon kuuluu työmatkat. Eivät siis työskentele samassa toimipisteessä vaan työmatkojen kautta ovat tuttuja.

Ja aina vain oudommaksi menee. Eivät siis edes näe päivittäin, näkevätkö edes viikottain? Missäs ne polttarit sitten ovat?

Tuleehan ne kalliiksi :/

Mutta olette ilmoittautuneet jo, ota asenne se, että meette ja nautitte, vaikka rahaa meneekin. Ja toisaalta, ite ainakin kehtaan vedota siihen, ettei ole rahaa, jos joku ruinaamalla ruikuttaa johonkin mukaan. Ei pääse tapahtumaan niin, että neljäsosa tuloista hupenee yhen tai kahden illan huvituksiin :whistle:

Nii, selkärangatonta, kun ei itse voi päättää, meneekö puolitutun työkaverin häihin ja polttareihin. On vaikeeta, kun pitää vain miellyttää toisia ja samalla tehdä hallaa itselle. SYy tietysti aina löytyy jostain muualta kuin itsestä.

En olisi edes miehen kanssa harkinnu tuollasiin puoli tuttujen häihin menoo!! Ja juuri eilen olin parhaan ystävän häissä eikä siellä ollut alkoholia ollenkaan, halusivat selvät häät jotka muistavat ja lapsienkin takia pommakilla mentiin! :) Ja aivan ihanat häät oli!

Jos on niin nyhverö ettei osaa sanoa ettei voi osallistua tapahtumaan, johon ei ole varaa, niin kärsiköön sitten...

Jokainen järjestää juuri sellaiset häät kuin haluaa, ja oikeasti tosi vaikeaa on arvailla etukäteen kuka haluaa osallistua ja kuka ei...täältähän saa varmasti lukea myös jonkun katkeran viestejä siitä kuinka ei ole kutsuttu. Itse toivoisin mielummin että ihan reilusti ilmoittaa ettei pääse tulemaan (oli syy mikä tahansa), kuin että väkisin tulee vaikka ei sopisikaan ja sitten tarvii valittaa kaksplussaa myöten...

Alkuperäinen kirjoittaja minni:
En olisi edes miehen kanssa harkinnu tuollasiin puoli tuttujen häihin menoo!! Ja juuri eilen olin parhaan ystävän häissä eikä siellä ollut alkoholia ollenkaan, halusivat selvät häät jotka muistavat ja lapsienkin takia pommakilla mentiin! :) Ja aivan ihanat häät oli!

Halusivat alkottomat häät jotta muistaisivat ne?! Eli siis ovat alkoholismiin/ongelmajuomiseen taipuvaisia? Itse muistan joka ainoat häät joissa olen ollut, vaikken alkoholittomissa häissä ikinä ole ollutkaan. Toiset meistä osaavat juoda alkoholiakin, toiset ilmeisesti eivät, silloin parempi mennäkin pommakilla...

Yhteistyössä