Häissä ruokana muus i+ lihapullat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja qwerty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä olen ollut häissä missä ihan tavallista perinteistä ruokaa. Ei mitään erikoisuuksia:) Ja kyllä ruokas teki kauppansa, lapsetkin söi ja tykkäs:) Elikkä ihan hyvin voi.

Mä olin kerran häissä joissa oli muusia ja käristystä. Lihapullat ehkä vielä arkisempi valinta. Mutta hyvällä ruokahalulla kyllä söisin, kaikki kelpaa. Ja teidän häät, teidän menu.

Itse ne tarjoais, mutta olen ollut häissä joissa tarjottiin lihakeittoa ja tuoretta leipää, jälkkäriksi kakkukahvit, ja sen jälkeen tanssittiin seurojentalolla niin että lattia raikas, ja ajettiin pihalle muutamat kuokkavieraat ja pestiin morsiamen isän takki puhtaaksi verestä pihalla vesisaavissa... Hyvät häät nekin oli... :saint:

miksikäs ei, riippuu vähän minkätyyliset häät on muuten. Jos on kauheasti muuten glamouria niin voi vaikuttaa vähän hassulta, mutta jos muutenkin pienemmät ja lämminhenkiset niin hyvin sopii.

Ja meillä oli myös kalaa kolmessa eri muodossa.
mun mielestä turhan erikoiset jutut häissä on turhaa. Pitkä päivämyös vieraille ja tärkeää että saavat kunnolla mahansa täyteen.

Lisään että meillä häissä oli vieraita 190, useita salaatteja jne..
Mun mielestä ei ole mitään ikävämpää kun häät joissa ruuaksi on ajateltu jotain niin erikoista joka ei monen makuun ole.

ollaan paljon puhuttu noista hääaterioista ja monet tarjoo sellasia hienoja erikoisuuksia, mistä monetkaan ei sitten kumminkaan tykkää. Miksi ei voi tehdä/tarjota jotain suomiperinteistä joka varmasti on mieleen kaikkille ja saa mahat täyteen:)

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
ollaan paljon puhuttu noista hääaterioista ja monet tarjoo sellasia hienoja erikoisuuksia, mistä monetkaan ei sitten kumminkaan tykkää. Miksi ei voi tehdä/tarjota jotain suomiperinteistä joka varmasti on mieleen kaikkille ja saa mahat täyteen:)

Miksi se olisi mun ongelma että joku ei jossain jostain tykkää?
Itse inhoan nirsoja ihmisiä, vaikka osittain ymmärän, muttei silti ole mun ongelma jos joku ei jotain syö.

Ihan tiedoksi, niin kaikki eivät pidä mistään suomiperinteisestäkään ruuasta.
Kun tuntuu olevan sulamahdottomuus löytää YHTÄ ruokaa mikä miellyttää tasan kaikkia.

Jotain on valittava, valitsen sen mitä itse haluan, enkä mitään suomiperinnettä vaan siksi, että ehkä joku tykkää siitä.

Hääparin juhlat, olkoot ruuat myös heidän näköiset.
Oma häpeä jos ei mene alas =) Voi tuoda salaa eväät ja pupustaa sitä limppua vessassa jos on pakko =)

Vielä sellainen huomio, että toisten häissä on paljon ulkomaalaisia, jotka eivät todellakaan pidä suomiperinne-ruokaa minään tuttuna ja alas menevänä =)

Yhteistyössä