Mikset valitse jo heti alusa hajuttomia?Kenen hajuaistin mukaan mun pitäs tuoksuni valita? Annatko säkin jonkun henkilön X valita sun auton, vaatteet, TOPPAHAALARIN LAPSELLE ja vielä antaa määrittää millon ja miten niitä käytät?
Mikset valitse jo heti alusa hajuttomia?Kenen hajuaistin mukaan mun pitäs tuoksuni valita? Annatko säkin jonkun henkilön X valita sun auton, vaatteet, TOPPAHAALARIN LAPSELLE ja vielä antaa määrittää millon ja miten niitä käytät?
Ei vaan säästäisin rahani ja jättäisin ne kukkeat hajut sinne kauppaan. Miksi haluat haista joltain muulta kuin itseltäsi, mitäköhän haluat peitellä?Kenen hajuaistin mukaan mun pitäs tuoksuni valita? Annatko säkin jonkun henkilön X valita sun auton, vaatteet, TOPPAHAALARIN LAPSELLE ja vielä antaa määrittää millon ja miten niitä käytät?
Miksi pitäs? Pidän tuoksuista. Ja mun työkaverina on hajusteallergikko jolla ei ole mun seurassa vaikeuksia ja olen sitä häneltä ihan suoraan kysynytkin. Ja jos nyt miehet on pakko vetää mukaan tähän niin ne joiden kanssa olen tehnyt lähempää tuttavuutta joko valehtelevat tai sitten ovat tykänneet siitä miltä tuoksuin.Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;25442156:Mikset valitse jo heti alusa hajuttomia?
Kyllä, haluan korostaa omaa luonnollista tuoksuani, joka ei muuten ole hiki. Hajuvesiä käyttävistä mulle tulee heti sellainen mielikuva että ne peittelee jotain pahaa hajua.Max 1 pullo vuodessa jotain edt:tä ei ole suuri investointi. En ole ikinä ajatellut et haluan peittää jotain? Haluatko sä korostaa jotain?
Taasko sää pussaat sun poikaystävääs :kiss:? Onko Timo lempannut sut jo jorpakkoon?Alkuperäinen kirjoittaja Ylipäällikkö;25442149::kiss: