Haiseeko jälkivuoto?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloa mutta kysyn silti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noloa mutta kysyn silti

Vieras
Siis kun multa kysytään jatkuvasti et haiseeko jälkivuoto, mulla vuotoa ollut yli 6 viikkoa,se on edelleen runsasta ja jatkuvasti kysellään et haiseeko se.Mille sen sitten pitää haista että tarvis huolestua kun ainahan veri haisee kun jonkun aikaa siellä siteessä on.

Mulla sama,tosin jälkivuotoa vasta 4 viikkoa. Musta tuntuu et se haisee jollekin "mädälle" hiukan,tai sellaselle kun ois ollu pitkään sama side,pitääkö mun siis huolestua siitä?

Alkuperäinen kirjoittaja Sama tilanne:
Mulla sama,tosin jälkivuotoa vasta 4 viikkoa. Musta tuntuu et se haisee jollekin "mädälle" hiukan,tai sellaselle kun ois ollu pitkään sama side,pitääkö mun siis huolestua siitä?

Tietääkö kukaan? Ei oo kuumetta eikä mitään erikoisempiä kipuja mut toi haju on nyt ilmaantunut

Jos sulla olis tulehdus niin sun miehes kyllä haistais sen. Haisee kuulemma jo ulko-ovelle, oon kuullu.
Mulla jälkivuoto haisi mun omaan nenään aivan kamalalle, koska koko ajan sen kanssa "touhusin". Mieheltä aina kyselin että haiseeko täällä (huoneessa) ja sano että ei haise. Ja ei ollu tulehdustakaan. Mut vuoto mulla loppu jo 6 viikossa.

Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
Jos sulla olis tulehdus niin sun miehes kyllä haistais sen. Haisee kuulemma jo ulko-ovelle, oon kuullu.
Mulla jälkivuoto haisi mun omaan nenään aivan kamalalle, koska koko ajan sen kanssa "touhusin". Mieheltä aina kyselin että haiseeko täällä (huoneessa) ja sano että ei haise. Ja ei ollu tulehdustakaan. Mut vuoto mulla loppu jo 6 viikossa.

Mut kun mä haistan sen vieläkin sormissa ja jokapaikassa vaikka kävin pesulla ja pesin todellakin kädet hyvin.

Mulla oli kohtutulehdus eikä haissut kun ei vuoto tullut pihalle.
Vuoto oli niin vähäistä jo sairaalasta päästyäni että pikkarinsuojalla pärjäsin.Sanoinkin hoitsuille että onpa oudon vähäistä.
Mittasivat vaan että hyvin on kohtu supistunut...

Ja viikko synnytyksestä oli kaamee kuume.

Kaavintaan jouduin sitte.

Mut kyllä se kuumeen nostaa jos tulehdusta.
Tuo ihan loppuvuoto on vähän sellasta haiskahtavampaa kun vuotoa tulee niin vähän että kestää pitkään se valuminen.

Mut en siis tarkoita että oikein saa löyhkätä mut musta sama kuin kuukautisissa,viimetipat vähän sellasta oudon hajuista.