Häirtsisikö teitä, jos miehellä olisi pieni penis? Olin eilen tapailemani miehen luona..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "marjukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";29091781]Et sä tissejä tartte yhdyntään. Silloin ollaan samalla viivalla, jos miehet dissaa löysiä pilluja. Olishan sekin älytöntä, ettei mies saisi valita naista sen perusteella, kenellä on tiukka pillu.[/QUOTE]

No vaikka sitten näin, oikeassa olet. Esimerkilläni tarkoitin vaan sitä, että miehet melko avoimesti pitävät esillä tätä perseen koko/tissien koko-keskustelua, ja se jollakin tavalla sallitaan heille. On esim. peppumiehiä ja tissimiehiä, jotka auliisti kertovat olevansa kiinnostuneita naisessa tietystä piirteistä. Mun mielestäni se on hienoa, että tietää mitä haluaa. Hainkin sitä, että vastaavasti naisella pitäisi olla sama oikeus yhtä avoimesti puhua valintakriteereistään. Luulen, että miesten saunaillassa ei isoperseisistä naisista pitävä mies välttämättä ala perustelemaan pikkupeppuisista naisista pitävälle saunakaverilleen, että "ei sillä perseen koolla ole merkitystä, riippuu siitä miten sitä käytetään:D". Tajuatko? Eli miehen mieltymykset suhteessa naisen vartaloon ja sille asetettuihin vaatimuksiin ovat hyväksyttyjä ja ok, mutta naisten ilmaistua omat vaatimuksensa alkaa narina siitä, että "naiset on niin vaativia ja vaikeita".

Itse koen, että on vähintäänkin reilua tietää, jos joku mies on ehdottoman kiinnostunut vain 150-senttisistä blondeista. Tiedänpä hakeutua muuhun seuraan:D

Voi jumalauta. Taas yksi ketju, joka on jo uhkaavasti kääntymässä taas pyörimään tän erään palstapariskunnan ympärille, vaikka toinen ei ole edes paikalla tykkäilemässä toisen kommenteista ja osaltaan todistelemassa suhteensa erinomaisuutta.

Tää on aika loppuunkulutettu keskustelunaihe, mutta mun mielestä se on ihan ok, että nainen haluaa mitä haluaa. Sitten jonkun sortin tahdikkuutta voisi tokin toivoa. Ja vaikka on näitä älykääpiöitä ukkoja pilvin pimein "suorine sanoineen", ei se silti tarkoita että naisten pitäisi alentua samaan. No, jotkut alentuu ja siitä heille miinuspisteitä.

Mutta selväähän se on, että peniksen koko merkitsee. Joillekkin enemmän ja joillekkin vähemmän. Ei sitä tarvitse häpeillä.

Itse omaan lepotilassa aika pienenä riippuvan elimen. Ajattelen, että se vaan lepää todella rentona ja verta tarvitaan niin paljon muualla :) Se kyllä paisuu sellaiseksi keskimittaiseksi (15cm ja paksuus... no ei olis pitänyt alentua tähän). Tämäkin asia kannattaa näiden baaritestailijoiden muistaa. Tietenkin siitä voi olla varma, ettei se erektiossa pienene :) Ja kaipa se baaritestailuissakin kovenee. On tätä baaritestailtua muuten joskus tullut koettua ja ei kyllä koskaan oo hommat jääneet väliin enää siinä vaiheessa. Tiedä sitten, että oliko kyseiset naiset nimenomaan testaamassa vai miten oli asia...

Kyllä niissä naisten alapäissä kanssa on aika paljon eroja. Eli joidenkin kanssa tämä oma elin on tuntunut kyllä pieneltä ja joidenkin kanssa suorastaan valtavalta. Onhan siinä fiiliksissä iso ero. Yksi kaikkein tiukimmista oli muuten kahden lapsen äiti, tosin oli synnytyksistä yli 5 vuotta.

[QUOTE="viekku";29091152]No siis... Mun miehellä on "lepotilassa" pieni, mutta taasen taistelutilassa iso. Ekan kerran kun harrastettiin seksiä, niin miestä jännitti ja sillä oli sellanen semistondis sen takia. Luulin siis että miehellä oli pieni, mutta hopsansaa - eipä ollutkaan sitten kun päästiin vauhtiin.... Voisko teillä olla samasta kyse? ;)[/QUOTE]

:headwall:

Puhutteko te noista mitoista nyt lepotilassa vai jäykkänä? En pysy kärryillä.

Minusta 10cm jäykkänä kuulostaa huijaukselta. Kai niitäkin sitten on? En ole kovinkaan kokenut, mutta ne mitä olen nähnyt, on kyllä olleet 20cm tai yli aivan varmasti. (Otin tähän jopa viivottimen, että olisi helpompi hahmottaa noita pituuksia)

[QUOTE="vieras";29091903]Puhutteko te noista mitoista nyt lepotilassa vai jäykkänä? En pysy kärryillä.

Minusta 10cm jäykkänä kuulostaa huijaukselta. Kai niitäkin sitten on? En ole kovinkaan kokenut, mutta ne mitä olen nähnyt, on kyllä olleet 20cm tai yli aivan varmasti. (Otin tähän jopa viivottimen, että olisi helpompi hahmottaa noita pituuksia)[/QUOTE]

ai kaikki on ollu yli 20cm? :D ihan varmasti juu

Kyllä sillä vaan valitettavasti on väliä. Kerran olen seurustellut minimunan kanssa 6 kk ja seksi oli pettymys, vaikka kuinka yritin parantaa tuota puolta. Tämä mies sitte tykkäsi viihdyttää itseään mieluummin aikuisleffojen parissa ja minä kärvistelin puutteessa monta viikkoa. Sitten eksyinkin väärään hyttiin risteilyllä ja sain isoa ja kunnolla.... sen jälkeen laitoin poikka minimunan kanssa. Mukava ihminen muuten, mutta emme olleet toisillemme sopivia petipuuhissa. Ja mitä tulee tähän risteilytuttavuuteen... tapasimme vielä monta kertaa, mutta meillä ei ollut muuta yhteistä kuin hyvä kemia sängyssä. Se mies osasi antaa kunnon kyydit... mutta muuten emme löytäneet yhteistä säveltä :-)

Kyllähän se haittais. Ja siis oli sitten kyse pienestä pippelistä tai väljästä pimpistä, taikka molemmista, niin ei se vaan toimi jos ei oo sopivat parit. Valitettavasti.

Toki mies voi tyydyttää sua muilla tavoin ja toisinpäin, mutta onhan se vähän... noh.. tylsää pitemmän päälle.

[QUOTE="vieras";29091130]Tämä on kiinnostavaa. Montako tällaista naista tunnet? Ovatko ihan itse tosiaan sanoneet, että he ei halua tehdä mitään ylimääräistä? Ovatko kertoneet, että miksi?[/QUOTE]

Tunnen. Ikävä kyllä. Tunnen myös näitä miehiä jotka kertovat vaimonsa olevan tällainen, en tiedä tilannetta sen tarkemmin molempien osapuolien kannalta.

Jotkut ovat sanoneet ettei mies yksinkertaisesti sytytä. Tilanne saattaa olla hetkellinen, esim. väsymyksestä, hormoneista, raskaus, synnytys, vauva-aika jne. johtuvaa. Jotkut ovat kertoneet ettei yksinkertaisesti ole esim. lastenteon jälkeen tehnyt mieli seksiä ollenkaan. Se on välttämätön paha jota tehdään pari kertaa vuodessa ja se on siinä. Joitain ei myöskään oikeasti kiinnosta tietää mitä mies puuhaa, jotkut kuvittelevat että tämä riittää miehelle ja pysyy uskollisena.

Miehiltä asian kuulee niin päin että jos ei ole vuoteen harrastettu seksiä ja päätä särkee oikeasti joka kerta kun yrittää vähänkään halata, on tullut selväksi ettei lähelle tarvitse tulla. Silloin sitä läheisyyttä haetaan muualta. Mikä on sinänsä aika surullista. Eipä sellaiset liitot myöskään välttämäti ihan loputtomiin kestä.

Ja tuosta ylimääräisestä, siis joo, yllättävän moni sellainen jotka kuitenkin kuulemma harrastavat perus 'lähetyssaarnaaja' -yhdyntää, sanovat etteivät halua tehdä mitään erityistä seksin eteen saati sitten esim. ottaa suihin, eivät myöskään välttämättä halua suuseksiä kohdistumaan itseensä, koska se nyt on vain helpompaa ja nopeampaa ja vähemmän häiritsevää kun vedetään se 5min pikainen kerta viikkoon lauantai-iltana.

Syitä sen tarkemmin en todellakaan oikeasti tiedä. Jos se oma ukko (tai akka) niin paljon ällöttää, luulisi että kannattaisi ihan oikeasti harkita eteenpäin siirtymistä. Mutta ehkä se on jokin taloudellinen tai toverillinen tai lastenhoidollinen syy joka pitää yhdessä. Mene ja tiedä.

[QUOTE="vieras";29091203]Entäs sitten esimerkiksi naisparit? Jääkö heiltä "normaalin parisuhteen läheisyys" kokematta kun kummallakaan ei ole penistä omasta takaa? Entä kokevatko miesparit sen "normaalin parisuhteen läheisyyden" kaksinkertaisena kun kummallakin on kalu jalkojen välissä?[/QUOTE]

Sitä sä voit kysellä heiltä. Tämä on mun oma subjektiivinen kokemukseni parisuhteesta ja mielipide siitä, mitä minä haluan :)

[QUOTE="Marjukka";29090923]En mä mittoja tiedä. Sellanen, että kun käsi oli nyrkissä tavallaan, niin mahtu melkein kokonaan sinne "sisälle"[/QUOTE]

Yhdellä eksälläni oli just sellainen, ja pituutta oli 11 cm juhlakunnossa. ihan liian pieni oli.

Eli Datalla on pieni muna ::::-----DDD
pikkupenis.png

7ed416ff3b569594c6a4630e71909d94.png

Jos se seksi muuten synkkaisi niin ei ehkä haittaisi. Tykkään muutenkin eniten suuseksistä ja kaikenlaisesta hellimisestä. Mulle se munan koko ei ole niin se juttu. Oon joskus ollut isomunaisenkin miehen kanssa, mutta se ei ollut niin kivaa, keskikokoinen on paras. Pienikin menis, jos tosiaan muuten kemiat kohtais.

[QUOTE="vieras";29092393]Noh... Jokaiselle mallille on varmasti ottajansa. Toiset tykkää muhkummasta.[/QUOTE]

Omalla miehellä on kyllä palstalaisten mielestä uskomattoman kokoinen, eli n. 18cm. :DKunhan vaan vastasin kysymykseen mikä olisi liian pieni. :)

[QUOTE="vieras";29092210]Yhdellä eksälläni oli just sellainen, ja pituutta oli 11 cm juhlakunnossa. ihan liian pieni oli.[/QUOTE]

Mikä jättikäsi sinä olet, jos 11cm mahtuu nyrkin sisälle piiloon? :o
Oma nyrkkini näyttää olevan 6,5cm viivottimella mitattu ja mieheni 12 senttisestä jää vielä reilu osa näkyville :D

Yhteistyössä