Häiritsee kovasti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyrpiihän se
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyrpiihän se

Vieras
Minua häiritsee se, että mieheni keksi vähän väliä sellaisia viikonloppumenoja joihin tietää etten minä halua lähteä. Hän kyllä sitten kertoo jos on esim. käynyt hitailla toisten naisten kanssa tai muuten jutellut. Mutta miksi niitä pitää järjestää? Eikö minun seura kelpaa? Voisin tietysti lähteä mukaan, vaikka se olisi puuduttavan tylsää, mutta eihän siitäkään mitään tule pitemmän päälle. Toisaalta tympeää olisi olla yksin kotonakin kun mies on menossa.

Pitäisikö itsekin ottaa sellainen asenne että kaikkea saa tehdä kunhan ei sänkyyn asti hyppää ja kaiken kertoo mitä on tehnyt. Minusta vain sellainen ei kuulu seurustelevien tyyliin.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyrpiihän se:
Minua häiritsee se, että mieheni keksi vähän väliä sellaisia viikonloppumenoja joihin tietää etten minä halua lähteä. Hän kyllä sitten kertoo jos on esim. käynyt hitailla toisten naisten kanssa tai muuten jutellut. Mutta miksi niitä pitää järjestää? Eikö minun seura kelpaa? Voisin tietysti lähteä mukaan, vaikka se olisi puuduttavan tylsää, mutta eihän siitäkään mitään tule pitemmän päälle. Toisaalta tympeää olisi olla yksin kotonakin kun mies on menossa.

Pitäisikö itsekin ottaa sellainen asenne että kaikkea saa tehdä kunhan ei sänkyyn asti hyppää ja kaiken kertoo mitä on tehnyt. Minusta vain sellainen ei kuulu seurustelevien tyyliin.

Minusta mies ei seurustele sinun kanssa. Se on aika julmaa väkivaltaa, jos kertoo hitaista, minusta hän ei arvosta sinua pätkääkään?

Kuinka usein miehesi keksii noita omia menoja? Jos ei nyt kovin usein tai joka viikonloppu keksi, niin en sanoisi että siinä on mitään pahaa. Kyllä parisuhteessa elävälläkin pitää saada olla omia menoja. Ainakin omalta osalta voin sanoa että se on suhteelle vaan terveellistä ettei aina olla toistensa silmien alla (uskollisuus ja luottamus tietysti peruskriteerinä!)

Ei sun tietenkään tarvi mennä mukaan sellaisiin rientoihin, jotka sua ei miellytä. Keksi jotain omaa tekemistä sillä aikaa kun miehesi on muualla. Olet yhä oma yksilö, vaikka oletkin suhteessa. Olet itsekkin vastuussa viihtymisestäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja mies1:
Minusta mies ei seurustele sinun kanssa. Se on aika julmaa väkivaltaa, jos kertoo hitaista, minusta hän ei arvosta sinua pätkääkään?

Minusta pahempi olisi jos ei kertoisi. En kestäisi salailua vielä tähän päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja ap.....:
Alkuperäinen kirjoittaja mies1:

Minusta pahempi olisi jos ei kertoisi. En kestäisi salailua vielä tähän päälle.

en ymmärrä minäkään miten salailu tilannetta auttaisi.
Minkälainen logiikka joillakin tässä maailmassa on?
Kertominen on julmuutta, mutta tekeminen ei.

Teidän suhteessanne ei ole pelisäännöt selvillä. Yritä puhua miehen kanssa, jos ei suostu puhumaan niin heitä mäkeen koko äijä.
Ei rakastava mies toimi noin, ja vaikka joku väittääkin että ehkä hän silti rakastaa ja joillain on vain tapana tanssittaa naisia, niin jos ne "rakkauden osoitukset" ei tunnu muulta kuin haista vitulta niin turha sitä rakkautta on alkaa kerjäämään.
Siinä pitemmn päälle tuntee vain itsensä pelleksi.

Vaarana on sekin, että kun teet selväksi miehelle mitä suhtelta haluat, hän sitten lakkaa kertomasta jutuistaan, mutta mikään ei todellisuudessa muutu. Niin munkin miehelleä on nuo asiat: ulkoaohjautuvaa eikä sisältä.
Hän muokkaa itseään kelin mukaan, mutta tekee salaa kaiken mitä en hyväksy.

Toinen vaihtoehto on , että mies on tyhmä. Minun oletukseni on, että nainen loukkaantuu siitä, jos mies kertoilee hänelle mitä hän on tehnyt muiden naisten kanssa. Jos on tanssimassa yksin, niin siellä tanssitaan hitaita myös, mutta jos niitä mainostaa, niin se on tarkoitushakuista loukkausta.

Yhteistyössä