häirikköpuhelut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DuBbEl-MaMa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DuBbEl-MaMa

Jäsen
16.12.2006
178
0
16
mulle tossa muutama viikko sitte alko tuleen puhelu tai pari päivässä niin et heti ku vastasin lyötiin luuri korvaan..ja sit viikko sit se loppu.ja nyt taaas äsken tuli pari...hitto ku ärsyttää ja pelottaaki jos joku hörhö..ja mieski kohta lähtee reissuun yöks :( onks muilla ollu vastaavaa ja lopux selvinny soittojen alkuperä??

kun olin 7:llä luokalla mua ja mun kaveria seuraili aina kolme vanhempaa poikaa,oisko ikää ollut jotain n.25-27v. olivat kait hiukan jälkeenjääneitä. kuiten sillon mulle usein soiteltiin kotio ja pyydettiin puhelimeen jos en ite sattunu vastaan. kerran siellä kysyttiin että haluanko kyrpää tänään. annoin isälle sit luurin ja muistaakseni ei sen jälkeen soiteltu,ainakaan puhuttu mitään.
onneks en koskaan törmänny tohon porukkaan kun olin yksin liikkeellä. nyt niillä on jo itellään lapsia,ainakin yhellä heistä. yök! :x

Mun kaverille tuli tuollaisia, soittajaksi paljastui miehen naisystävä... :(
Mun numero on salainen, ja olen välttynyt häirikkösoitoilta. Joskus kun asuin vielä vanhempieni luona niin eräs entinen miespuolinen luokkakaverini (psykiatrisessa hoidossa ollut) soitteli, se alkoi sen jälkeen kun osuttiin samaan aikaan ruotsinlaivalle (mä olin siellä siivoamassa, hän äitinsä kanssa risteilyllä ) ja erehdyin sanomaan moi :/. Ei ollut vaikea arvata kuka soittaa. Koskaan hän ei puhunut mitään puhelimeen. Sanoin kerran että "Jani, mä tiedän että se oot sinä, lopeta vai soitanko äidilles töihin?" ja siihen se loppui. Olin jotain 16-17 v.

noita puheluja tuntemattomasta numerosta tulee aika monelle...ja kun vastaa niin heti tuut-tuut..ilmeisesti nämä soitot tulee tietokoneiden kautta.sitä en tiä että mistä ne numerot valitsee mutta kuiteskin..

tuttua meille tuli kans kotiin nuita puheluja että ei puhuttu mitään mie vastasin ja sanoin isälle se on taas se sama isä otti puhelimen ja laitto radion kuulumaan tokas vaan kuunnelkoon nyt sitten uutiset=)

Yhteistyössä