Raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä vaan

Vieras
Eli mul pari viikko sit alko hirvee olo, pari päivää sitä kesti, aamusi oli tosi huono olo, tuntui siltä, että oksettaa, mutta en kuitenkaan oksentanut. Sit se hävis ja ny alko uudestaa, nyt on sekä aamusin, että iltaisin huonoa oloa. Kiukuttaa ja ärsyttää ihan kaikki. Välil on kylmä, välil hirveen kuuma. Mutta en kuitenkaa usko, että olisijn raaskaana, silä välissä oli iha normaalit menkat, joten mistä tämä voisi johtua?

Mulla on tuollasta aina ennen menkkoja,joskus nousee jopa kuume..En kyl tiedä mistä se sitten johtuu..Ja pahoinvointi voi olla stressistäkin johtuvaa tosin kyllä nuo raskauteenkin sopisi..Ei kun testiä tekemään=)

Joo, voisin tehdä testin heti ku tulee rahaa vaan. Mulla on yleens ollu sillee ku menkat alkaa, niin on hirveet menkkakivut, mut ei koskaa ennen menkkoi ja ny viel on täs kaks viikkoo aikaa siihe ku seuraavat menkat pitäis alkaa. Mietin, että jos oottelin siihe asti, ennen kun teen testii, toisaalta oon kuullu niit juttui, että menkat on kolmen kk tullu ja sit vast ovat huomanneet, että ovat raskaana.

Tuon ikäinen kyllä tietää millióin voisi olla edes raskaana ja jos aikaa vielä kaks vkoa menkkoihin niin miksi huolehdit siitä. Tosi harvinaista on kuitenkin se,että menkat tulee raskaana ollessa ja nekään ei ole silloin ihan normaalit.

Alkuperäinen kirjoittaja voi pieksut:
Tuon ikäinen kyllä tietää millióin voisi olla edes raskaana ja jos aikaa vielä kaks vkoa menkkoihin niin miksi huolehdit siitä. Tosi harvinaista on kuitenkin se,että menkat tulee raskaana ollessa ja nekään ei ole silloin ihan normaalit.

Mutta en kuitenkaa usko, että olisin raskaana, sillä välissä oli iha normaalit menkat, joten mistä tämä voisi johtua?
Sanoin jo ton tuos iha ekas kpl:ssa.

varmasti vaan niitä menkkakipuja kuitenkin. Joskus voi aika aikaisinkin ilmoitella itsestään. Minulla ei aina samallalailla kipu tunnu. Yleensä mulla kipu tulee juuri vkoa ennen ja sit helpottaa juuri ennen menkkoja,mut pari kk sitten kipu alkoi vasta samana aamuna ku illallla alkoi menkat. Ole huoleti, ihan normaalia se on.