Hainpas äsken töitä :)

Olin ajatellut, että olisin vielä vuoden nuoremman lapsen kanssa kotona ja opiskelisin siinä sivussa. Fysioterapiaakin saan vielä varmaan ensi vuoden näihin mun tuki- ja liikuntaelinvaivoihin, niin jotenkin mietin, että ensi vuosi menisi siinä kuntoutuessakin, mutta työkkärin sivuilta bongasin kuitenkin erittäin kivan kuulosen paikan ja pistin hakemuksen =) Nyt saa sitten kohtalo päättää, että ollaanko töissä vai kotona ensi vuosi :D

Oli pakko tulla kertomaan, kun oon vähän jopa täpinöissäni täällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Peukut pystyssä! :)
Saako kysyä millaisia vaivoja siulla on?
Mulla on hypermobiliteettisyndrooma eli kudokset ja varsinkin nivelet ei ole samalla lailla kimmoisat kuin ihmisillä yleensä. Siitä sitten seuraa kaikenlaista vaivaa ja kolotusta, mutta aika hyvin sen kanssa pärjää kun ei tee mitään äärimmäistä ja pitää lihakset kunnossa. Olkapää tosin jouduttiin keväällä leikkaamaan lähinnä liian löysyyden takia, että välillä sitten tulee näitä isompia juttuja, jos liikaa repäsee.

Mutta tosiaan toivon aika lailla, että tämän paikan saan :) Katsotaan nyt, vähän jännittää, kun oon pitkään ollut lasten kanssa kotona ja vähän siinä sivussa opiskellut. Työ on sellainen, että luotan sen osaavani ja ilokseni sitä tekisin, mutta onhan tää nyt kuitenkin uutta ja erilaista. Ja muutos suunnitelmiin. En vaan malttanut olla hakematta, kun juuri sellaista olisi mitä olen toivonut saavani.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ilokummitin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
saako olla utelias, että minkä alan työtä se on? :)
Saa toki, lasten ja nuorten parissa. Kerron sitten tarkemmin jos sen paikan saan, nyt yritän vähän jo viilennellä täällä itseäni, etten sitten pety jos ei nappaakaan :)
:) no onhan se noinkin, aika paljon hakijoita nykyään kaikkiin paikkoihin.. toivottavasti sinua onnistaa! :)
 

Yhteistyössä