Hain eilen mun sormuksen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sarmiina

Aktiivinen jäsen
23.06.2004
1 986
1
38
Ja vitsit, se on täydellinen =) Samalla oli kihlasormus puhdistuksessa, ja sekin on kuin uusi, pelkkää säihkettä. Nyt vaan en tiedä miten maltan antaa ton vihkisormuksen olla tuolla jemmassa viikon ajan, tekis niin mieli laittaa se jo sormeen :xmas: :heart: aina välillä kyllä käyn sitä sovittamassa salaa ukolta :whistle:

Tiedän tunteen,mä sain meidän vihkisormukset paria viikkoa ennen ja mun oli pakko viedä ne mun vanhempien luo vihkimiskaupunkiin etten olis hypistellyt niitä kokoaikaa. :D

http://www.korukaivos.fi/media/sormukset/sormus08.jpg

ton tapainen, mut siin on 22 kivee ja se on sileä reunoilta, eikä näytä siltä, et siinä olis monta sormusta rivissä..

Alkuperäinen kirjoittaja persnaakkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja Sarmiina:
Kuvan voisin muuten laittaa, mut kamera on vielä jossain pakattuna.
Ens viikon perjantaina olis maistraatti varattuna.
Kiitoksia onnitteluista :D

Mun ystävä menee vihille maistraatissa ens pe, juhlat ovat la.. Onnea myös teille! =)

Meillä on myös juhlat lauantaina. Kiitos :flower:

Mä hain kanssa oman sormuksen eilen ja samalla saatin miehen ja mun kihlat kiillotuksesta, oon kanssa hipelöinyt omaani jo monesti ja häät on "vasta" 12.7 :heart:
Niin ja onnea häihin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
pakko vielä kysyä...huomasin sun profiilista että asutte vantaalla ja sit kysyit kampaamoista...onko teillä häät täällä porvoossa? =)

Taas on jäänyt profiili päivittämättä :whistle: ei asuta enää Vantaalla vaan viikon verran ollaan asuttu tässä Porvoon vieressä..
Ja häät siis Porvoossa.

pakko vielä kysyä...huomasin sun profiilista että asutte vantaalla ja sit kysyit kampaamoista...onko teillä häät täällä porvoossa? =)

Taas on jäänyt profiili päivittämättä :whistle: ei asuta enää Vantaalla vaan viikon verran ollaan asuttu tässä Porvoon vieressä..
Ja häät siis Porvoossa.

okei... =)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Mä hain kanssa oman sormuksen eilen ja samalla saatin miehen ja mun kihlat kiillotuksesta, oon kanssa hipelöinyt omaani jo monesti ja häät on "vasta" 12.7 :heart:

Onnittelut myös teille :flower: varmaan pitää taas kohta kokeilla että sormus vielä sopii mulle B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:

Onnittelut myös teille :flower: varmaan pitää taas kohta kokeilla että sormus vielä sopii mulle B)

kiitos :) mäkin kokeilen et varmaan on vielä sopiva, hih, ihanku se nyt ei ois :D

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
mä en oo vielä edes tilannu sormusta. enkä edes löytäny semmosen mitä haluaisin. :o iskee kohta stressi. aika vielä vähän päälle 3vko.

Kyllähän se varmaan olis kiva piakkoin löytää.. :whistle:

no juu mutta kun kaikissa on liikaa tavaraa tai muuten vaan yök yök.. :x jos ei muuta niin ostan sitten häämatkalla. ei kai sitä sormusta tarvita ennen sitä..? :xmas:

Ja vitsit, se on täydellinen =) Samalla oli kihlasormus puhdistuksessa, ja sekin on kuin uusi, pelkkää säihkettä. Nyt vaan en tiedä miten maltan antaa ton vihkisormuksen olla tuolla jemmassa viikon ajan, tekis niin mieli laittaa se jo sormeen :xmas: :heart: aina välillä kyllä käyn sitä sovittamassa salaa ukolta :whistle:

Mistä liikkeestä ostit? Me löydettiin Olle Anderssonilta mieluisat ja suht edullisetkin. Saan omani varmaan ens viikon loppupuolella. Meillä on vihkiminen Porvoon maistraatissa 27.6

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Mistä liikkeestä ostit? Me löydettiin Olle Anderssonilta mieluisat ja suht edullisetkin. Saan omani varmaan ens viikon loppupuolella. Meillä on vihkiminen Porvoon maistraatissa 27.6

Korukaivoksesta Vantaalta. Toi mun sormus tehtiin kolmesta eri sormuksesta, ja siitä tuli jopa halvempi ku jos olis ostanu valmiin samanlaisen.
Onnittelut teillekin :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Korukaivoksesta Vantaalta. Toi mun sormus tehtiin kolmesta eri sormuksesta, ja siitä tuli jopa halvempi ku jos olis ostanu valmiin samanlaisen.
Onnittelut teillekin :flower:

Kiitos kuin myös teille! :)

Yhteistyössä