Häihin sopiva rakkauslaulu: minkä biisin voisi laulaa hääjuhlassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häälaulajako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Häälaulajako

Vieras
Ystäväni toivoi että esiintyisin heidän hääjuhlassaan ja laulaisin jonkin kauniin ja koskettavan kappaleen (esitys ei siis tapahdu kirkossa).

Olen miettinyt pääni puhki, minkä rakkauslaulun voisi paikan päällä esittää, mutta en vain keksi! Mitä (rakkaus)lauluja on teidän häissä laulettu / toivoisit että laulettaisiin / tai mikä rakkauslaulu mielestäsi sopisi häissä esitettäväksi?

Ehdotuksia otetaan vastaan, sekä suomen- että englanninkielisiä. :)

Tämän kaunis kappale esitettiin sukulaisen häissä. Nainen ja piano. En tunnistanut alkuperää silloin ja oli pakko kysäistä alkuperä

Hääparia ei arvelluttanut kappaleen nimi ;)

HIMin siis, When Love And Death Embrace

Sekä että.
Vaikka kuka esittäisi juha sipilän säveltämän ja ennen kaikkea sanoittaman laulun, menisi selkää pitkin kylmiä väreitä.... eikä sillain hyvällä tavalla.
Mistä tiedät biisin tekijän, jos kuulet sen radiossa, etkä ole aiemmin kuullut sitä. Hyvin harvoin biisien tekijää mainitaan radiossa. Mut joo kyllä mulle on joistakin biiseistä tullut inhokkeja, kun oon eka kerran kuullut biisistä kamalan version, sen jälkeen on kenenkään turha yrittää tehdä biisistä mun korvissa siedettävää.

Mistä tiedät biisin tekijän, jos kuulet sen radiossa, etkä ole aiemmin kuullut sitä. Hyvin harvoin biisien tekijää mainitaan radiossa. Mut joo kyllä mulle on joistakin biiseistä tullut inhokkeja, kun oon eka kerran kuullut biisistä kamalan version, sen jälkeen on kenenkään turha yrittää tehdä biisistä mun korvissa siedettävää.
Tiedän kaiken. Omaan meedion kykyjä.

Yhteistyössä