Hahaha tilasin yonimunan xD

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sellaisen ruusukvartsisen puolijalokivimunan millä treenataan pildelihaksia.
Odotan jännityksellä että millainen se on. Olen tässä jo monta yötä "treenannut" pildeä pitämällä smartbalsseja sisällä koko yön ja tuota yonimunaa ajattelin pitää päiväsaikaan vaikka tunnin.

Onko täällä muita laiskoja pilden treenaajia? Itse en jaksa niitä harjoituksia "nosta mansikkaa hississä" jne. Niitä ei tule vaan tehtyä.
Toivon, että tämä treeni toimii.
 
Wau! Näyttää hienolta.

Tulihan nuo aikoinaan reenattua ennalleen/kuntoon synnyttämisen jlk.

Minkä kokoisella taiteilet?
Toi isoin on jo varmaan melko painava….

 
vierailija
Mä otin medium, keskikokoisen munan, olen synnyttänyt paljon. Katsotaan pysyykö sisällä vai pitääkö harjoitella ensin makuulla. Mulla ei pysynyt heti synnytysten jälkeen Smartbalssitkaan sisällä, ne vain valui ulos, vaikka on tosi isot, se oli nöyryyttävää. Nyt ne pysyy vaikka hyppisin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Olis kiva kokeilla. Ehkä tilaan tuollaisen tai sitten tungen sinne luonnonkiven tuolta pihalta!😁

Ainiin! Meillä on ulkomaantuliaisena ihan sileäksi kuluneita kiviä, täytyypä tutkia niitä.:D
 
vierailija
Jos lihakset jaksaa pitää niin ei se putoa kassajonossa. Joka toosa ei ole heti siinä kunnossa että harjoittelu onnistuu julkisilla paikoilla. Kannattaa kokeilla eka vaikka keittiötä siistiessä, imuroidessa... Treenatessa kuulemma kehittyy ja se alkaa pysyä tuntikausia ja sitten voi vaihtaa erilaiseen.

Lispetti, näissä valmiissa yonimunissa on naru mistä ne saa ulos, naruton on vaikeampi saada pois niin aloittelijoille pitäisi olla naru. Mietithän sitä ennen kuin laitat kiviä sinne :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jos lihakset jaksaa pitää niin ei se putoa kassajonossa. Joka toosa ei ole heti siinä kunnossa että harjoittelu onnistuu julkisilla paikoilla. Kannattaa kokeilla eka vaikka keittiötä siistiessä, imuroidessa... Treenatessa kuulemma kehittyy ja se alkaa pysyä tuntikausia ja sitten voi vaihtaa erilaiseen.

Lispetti, näissä valmiissa yonimunissa on naru mistä ne saa ulos, naruton on vaikeampi saada pois niin aloittelijoille pitäisi olla naru. Mietithän sitä ennen kuin laitat kiviä sinne
Niin jos kivi hukkuu sisään, niin joutuukin menemään geologille eikä gynekologille :D
 
Jos lihakset jaksaa pitää niin ei se putoa kassajonossa. Joka toosa ei ole heti siinä kunnossa että harjoittelu onnistuu julkisilla paikoilla. Kannattaa kokeilla eka vaikka keittiötä siistiessä, imuroidessa... Treenatessa kuulemma kehittyy ja se alkaa pysyä tuntikausia ja sitten voi vaihtaa erilaiseen.

Lispetti, näissä valmiissa yonimunissa on naru mistä ne saa ulos, naruton on vaikeampi saada pois niin aloittelijoille pitäisi olla naru. Mietithän sitä ennen kuin laitat kiviä sinne
Tietäsit vain mitä kaikkea sinne on kuule tungettu!:D
Aina ne on saatu ulos tongittua.
 
Myös anusta kantsii treenata. Ollaan sohvalla jalat koukussa ja pyritään ampumaan kuula mahdollisimman pitkälle. Koira voi noutaa sen.
Joo, tällähän sais nauratettua vaikka teiniä kavereineen. Unohtamatta tietenkään legendaarista ilmavaiva/sytkäri partytrickiä!!!!🥳
Siinä riittäis kerrottavaa tai laittaa vaikka tiktokkiin kun ei kukaan kuitenkaan uskois?
 
vierailija
Tässä se on, treenit alkaa!

Tosi nätti ja hyvin pakattu.

Laitoin viivottimen tohon että näkee minkä kokoinen se on.


Pesin sen saippualla ja työnsin sisään ja laitoin hälytykseen 15 min, sen aikaa tulisi pitää sitä sisällä ja olla koko aika aktiivinen. Kävelen juuri ympäriinsä asuntoa ja kyllä se vielä pysyy sisällä. Kohta alan imuroimaan. Narut on mukavan pehmeät ja ohuet, paljon kivemmat kuin Smartbalsseissa. Nuo ei tunnu.
Tunnen kyllä jotain, että yonimuna on siellä mutta ei se tunnu pahalta.
 
Tosi pitkällä narulla toimii myös suden pelottimena!!👍
Nehän inhoaa sitä ”viuhuääntä” mikä tulee kun tuommosta vimmatusti pyörittää!
 
  • Haha
Reactions: Elena777

Yhteistyössä