"vieras"
Changen laskurin mukaan minun koko 95J Nyt mä ymmärrän miksi niin monella palstalaisella on muka e,f g ne isoa kokoa. Mulla mitattu useammassa rintaliiviliikkeessä E100 joten tuo 95J
Eikö vaan? Oikein tupladeet eli ISOTAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26798190:Mun 70B onkin 65DD No ehkä sitten jatkossa uskon tähän uuteen mittaan. Vähänkö mulla on isot tissit nyt
Mutta onhan se kivempi vastata nähin tissien koko gallupeihin "edustavemmilla" mitoilla. Tuiki tärkeääMä tykkään kyseisestä liikkeestä siks et sieltä löytyy sopivia liivejä suht edullisesti, se mitä kokolapussa lukee on jokseenkin turha tieto yleensäkin ellei pitäydyin aina samassa valmistajassa, mallissa ja paino ei muutu.
No herra tissitietäjä, se Changen suuri ongelma on ainakin mun mielestä se numero, ei se kirjain. Numero kun "ennen vanhaan" oli yhtä kuin naisen rinnan ympärys senttimetreinä. Eli saattaa hankaloittaa ostoa ja vertailua muihin merkkeihin + toki antaa herkästi kuvan hyvinkin kapoisesta naisesta.No tuota, huijaamaan ja huijaamaan, suomessa on vaan totuttu eri merkintätapaan, mikä ei kauhean joustava ole kun kirjaimia on vähemmän käytössä. Jos change olisi ollut käytössä täälläkin ennen tätä nykyistä niin tässäkin ketjussa mölyttäisiin kuinka se antaa paljon pienemmän poven mielikuvan.
luin ton "tissi..." ja tuli fade out... lievää kuolaamista ja sillai...Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26798262:No herra tissitietäjä, se Changen suuri ongelma on ainakin mun mielestä se numero, ei se kirjain. Numero kun "ennen vanhaan" oli yhtä kuin naisen rinnan ympärys senttimetreinä. Eli antaa herkästi kuvan hyvinkin kapoisesta naisesta.
Lisäksi Suomessakin oli jo 80-luvulla ainakin K-liivejäkin saatavilla, tosin ei perusanttilasta. Ei ne kirjaimet koskaan ole D:hen loppuneet.
Toki pääasia että löytää sopivat liivit, oli koko vaikka kiinalaisin merkein merkitty. :flower:
Edustavimilla? Mua enemmänkin kauhistutti viime reissun jälkeen mut mikä sit on kellekin edustavaaAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26798259:Mutta onhan se kivempi vastata nähin tissien koko gallupeihin "edustavemmilla" mitoilla. Tuiki tärkeää
No jos ei satu rintavarustusta omistamaan kuin parin rusinan verran, niin onhan se hienoa sanoa omaavansa tuplaD tissit Joku Ö-kuppi saattaa kylä kuulostaa jo vähän pelottavalta...Edustavimilla? Mua enemmänkin kauhistutti viime reissun jälkeen mut mikä sit on kellekin edustavaa
Se voi kyl olla tietty tosi, tosin sillon ongelma on mun makuuni enemmän itsetunnon puolella kun kaula-aukon kohdalla.Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26798336:No jos ei satu rintavarustusta omistamaan kuin parin rusinan verran, niin onhan se hienoa sanoa omaavansa tuplaD tissit Joku Ö-kuppi saattaa kylä kuulostaa jo vähän pelottavalta...
No mulle ei mee mikään muuku change liivit :ashamed: Yritin säilöä näitä ylisuuria tissejä kaikkiin muihinkin liiveihin mutta näih, mistään muualta ei löydy kokoa Oli huijausta tai eiAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26798259:Mutta onhan se kivempi vastata nähin tissien koko gallupeihin "edustavemmilla" mitoilla. Tuiki tärkeää
Vai Suomessa. Kyllä ne normaalikoot kuule ovat samanlaisia muuallakin, mitä nyt joissain maissa (kuten Britanniassa ja USA:ssa) on tuumakoot eli 65 on 30, 70 on 32, 75 on 34, ja sitä rataa.No tuota, huijaamaan ja huijaamaan, suomessa on vaan totuttu eri merkintätapaan, mikä ei kauhean joustava ole kun kirjaimia on vähemmän käytössä. Jos change olisi ollut käytössä täälläkin ennen tätä nykyistä niin tässäkin ketjussa mölyttäisiin kuinka se antaa paljon pienemmän poven mielikuvan.