Hahaha. Kyllä nuo changen mitat on tehty huijaamaan pienitissisiä naisia!

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Changen laskurin mukaan minun koko 95J :LOL: Nyt mä ymmärrän miksi niin monella palstalaisella on muka e,f g ne isoa kokoa. Mulla mitattu useammassa rintaliiviliikkeessä E100 joten tuo 95J :LOL:

"a p"
[QUOTE="vieras";26798137]Ai, nytkö vastat huomasit? :)[/QUOTE]

Jep. Huhuja olen kuullut mutta pakko oli kokeilla kun niin monet pienitissiset suosii changea ja nyt ymmärrän syyn :D Onhan se hienoa jos A-kuppilainenkin on changessa D :D

Changen sivuilla on rintaliiviopas ja siellä laskuri.

ostan muualta
Minäkin laskin äsken että Changella mun koko ois 70F vaikka oikeasti se on 75D tai joskus jopa 75C. Mä en vaan tiedä että oonko mä sitten jotenkin outo, kun minusta on kivempikin olla 75D kuin 70F. En siis mene Changeen ostamaan rintsikoita, mutta moni varmaan menee jotta voi ostaa erikoisemman koon (joka on todellisuudessa tavallinen koko, mutta lapussa on vaan väärät kirjaimet :D)

Kepsis
No tuota, huijaamaan ja huijaamaan, suomessa on vaan totuttu eri merkintätapaan, mikä ei kauhean joustava ole kun kirjaimia on vähemmän käytössä. Jos change olisi ollut käytössä täälläkin ennen tätä nykyistä niin tässäkin ketjussa mölyttäisiin kuinka se antaa paljon pienemmän poven mielikuvan.

"Entinen Ksantippa S."
En ole ko. merkkiä käyttänyt, mutta varmaan on helpompaa löytää täsmälleen sopiva koko, kun skaala on tiheämpi. Vähän sama juttu kuin niillä kenkämerkeillä, joilta löytyy puolikkaita kokoja...

Itse tuntisin mielelläni itseni pienirintaiseksi. Olisikohan jollakin valmistajalla vain kaksi kokoa, A (normaali) ja B (jättimäinen).

No tuota, huijaamaan ja huijaamaan, suomessa on vaan totuttu eri merkintätapaan, mikä ei kauhean joustava ole kun kirjaimia on vähemmän käytössä. Jos change olisi ollut käytössä täälläkin ennen tätä nykyistä niin tässäkin ketjussa mölyttäisiin kuinka se antaa paljon pienemmän poven mielikuvan.
No herra tissitietäjä, se Changen suuri ongelma on ainakin mun mielestä se numero, ei se kirjain. Numero kun "ennen vanhaan" oli yhtä kuin naisen rinnan ympärys senttimetreinä. Eli saattaa hankaloittaa ostoa ja vertailua muihin merkkeihin + toki antaa herkästi kuvan hyvinkin kapoisesta naisesta.

Lisäksi Suomessakin oli jo 80-luvulla ainakin K-liivejäkin saatavilla, tosin ei perusanttilasta. Ei ne kirjaimet koskaan ole D:hen loppuneet.

Toki pääasia että löytää sopivat liivit, oli koko vaikka kiinalaisin merkein merkitty. :flower:

Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26798262:
No herra tissitietäjä, se Changen suuri ongelma on ainakin mun mielestä se numero, ei se kirjain. Numero kun "ennen vanhaan" oli yhtä kuin naisen rinnan ympärys senttimetreinä. Eli antaa herkästi kuvan hyvinkin kapoisesta naisesta.

Lisäksi Suomessakin oli jo 80-luvulla ainakin K-liivejäkin saatavilla, tosin ei perusanttilasta. Ei ne kirjaimet koskaan ole D:hen loppuneet.

Toki pääasia että löytää sopivat liivit, oli koko vaikka kiinalaisin merkein merkitty. :flower:
luin ton "tissi..." ja tuli fade out... lievää kuolaamista ja sillai...

Iki-ihana
Changen laskurista en tiedä, mutta ajatelkaas, että Changelta ostan liivini kokoa G100, niin tänään kun shoppailin eräässä toisessa liikkeessä, jouduin ottamaan liivit kokoa H100! :O

"Jutta"
Changen laskuri on kyllä huono. Kun vertaan kokoa jota itse käytän kyseisessä liikkeessä olevista ja vertaan muihin niin eipä ole paljon eroa. Sama koko kuin esim Lindexissä tai Lumingeriellä. Ainut ero on joissain malleissa kupin koko, että se on yhden koon "isompi" changen liiveissä.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26798336:
No jos ei satu rintavarustusta omistamaan kuin parin rusinan verran, niin onhan se hienoa sanoa omaavansa tuplaD tissit :D Joku Ö-kuppi saattaa kylä kuulostaa jo vähän pelottavalta...
Se voi kyl olla tietty tosi, tosin sillon ongelma on mun makuuni enemmän itsetunnon puolella kun kaula-aukon kohdalla.

Ei sentään ö- kuppia tarvinu ostaa :D sit olis ollu elo pilvessä

No kyllä mulla ainaki on 75E sekä Changella että Primadonnalla. Onko ne molemmat huijausmerkkejä? Primadonnasta tykkään tosin enemmän, ja niitten liivit on mulla yleensä istuvimpia.

muoks. Pieniksi näitä ei kukaan oo sanonu, löllöiksi kyllä voi kuvailla :D

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;26798259:
Mutta onhan se kivempi vastata nähin tissien koko gallupeihin "edustavemmilla" mitoilla. Tuiki tärkeää :D
No mulle ei mee mikään muuku change liivit :ashamed: Yritin säilöä näitä ylisuuria tissejä kaikkiin muihinkin liiveihin mutta näih, mistään muualta ei löydy kokoa :whistle: Oli huijausta tai ei :D

......
Vai Suomessa. Kyllä ne normaalikoot kuule ovat samanlaisia muuallakin, mitä nyt joissain maissa (kuten Britanniassa ja USA:ssa) on tuumakoot eli 65 on 30, 70 on 32, 75 on 34, ja sitä rataa.

Yhteistyössä