Hahaha! Kaveri suuttui! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Hää on jo pitkään v*ttuillut mulle milloin mistäkin ja aina kehuu ja naureskelee. Mulle tulee usein paha mieli. Tänään mies sanoi mulle "Älä niele tollasta skeidaa. V*ttuile takas" ja kertoi mitä mun kannattaa sanoa jos kaveri vielä v*ttuilee. Sanoin sitten kaverille sen mitä mies neuvoi ja kaveri suuttui. Sanoi ettei häntä ole koskaan loukattu niin pahasti ja kysyi miten joku voi sanoa noin. Eikä se edes ollut mitään verrattuna siihen mitä hän on mulle sanonut. Kyllä tuntui hyvältä! :D

järkevänpää olisi ollut sanoa ihan suoraan,että ei siedä moista kohtelua ja se non loputtava. Miksi suututta toinen? Oleko nyt parempi ihminen kuin ystäväsi?

Niin alennuit nyt ihan samalle tasolle sitten itsekin ja maineesi ilkeilijänä on sinetöity. Sitä ei voi enää pyyhkäistä poiskaan vaikka heittäisit lisää sitä skeidaa "ex-ystäväsi" niskaan.

Ihme kavereita sä ittelläs pidät! Mikä kaveri sellainen on, kenelle ei voi sanoa, että nyt loppu tuo vi**uilu! Ja myös kertoa, että tuli paha mieli/vidunmoinen ärsytys jostain sen sanomisista.

No musta tuntuu että jos olisin sanonut suoraan, niin hää olis vaan nauranut mulle tai v*ttuillut lisää. Enkä arvannut että hää suuttuis, vaan ajattelin että vaan lopettais.

En tiedä miksi pidin häntä kaverina. En kai uskaltanu katkaista välejä.

Juu, parempi "yksin", kuin tuollaisen kaverin kanssa. Paha olohan sillä on jostain, jos aina tarvii sulle nälviä tai itteensä ylistää. Sellaset ihmiset vaan tuppaa ettiin aina niitä kilttejä/fiksuja tyyppejä, ketkä ei ikinä sano mitään.

Yhteistyössä