Tulkinta-apuja! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vauvakuumeinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vauvakuumeinen"

Vieras
Äh, olen tässä hurjan vauvakuumeen kourissa ollut kohta vuoden verran :D mies ei ole vielä antanut vihreää valoa, mutta antaa hieman ristiriitaisia merkkejä! Viikko sitten sanoi, että häntä ei haittaisi tulla tässä iässä isäksi (on siis 23, kohta 24) mutta haluaisi vielä viettää aikaa kanssani kahden.

Kuitenkin eilen puhuttiin asiasta ja minä sanoin, kuinka haluaisinkaan ruveta ompelemaan vauvanvaatteita, mies kysyi että miksi ei. Sanoin säästäväni sitä siihen aikaan kun olen raskaana. Mies vastasi: kun oot raskaana niin sä keskityt kouluun sen minkä voit!

Ja tosiaan olen itse 22, 2,5 vuotta opintoja jäljellä kätilöksi :) ei helpota vauvakuumeeseen koulun kurssit ! :D

Joskus joulun aikaan mies sanoi, että vuoden päästä voisi ruveta miettimään...

Nyt on vaihtamassa autoaan farmarimalliin, sanoi mulle, että nyt voi vielä ottaa lainaa vähän parempaan autoon kun vuoden päästä enää ei kannata :D

Mitä ootte mieltä, alkaako lämmetä ajatukselle?

Ah, kiitos! :D
Miten kauan kesti noitten merkkien näkymisen jälkeen et tuli vihreää valoa? :)

Mies nyt tuolla kattelee autoja netistä ja miettii raha-asioitaan... Kun kysäisin että oliko se eilinen koulujuttu vitsi, hän sanoi ettei hän nyt niin tarkkaan ajattele että 2,5v koulua jäljellä mut niin hän näkee sen et kouluun keskityn sit... Eli ei vissiin ollut vitsi :D sitten vain hymyili ja halasi !!

Onko muilla mielipiteitä tai kokemuksia mitä tapahtui kun mies alkoi lämmetä ajatukselle?

Yhteistyössä