Hahaa Hyvä Opetus miehelle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Perhoinen84

Vieras
No nyt se jäi sitten kotiin lasten kanssa,se mun eilinen vuodatus kun joudun itse aina olemaan poissa töistä kun lapset kipeenä ja saanut potkutkin sen takia.No nyt mies sitten KErrankin jäi lasten kanssa ja joudun jäämään töihin vielä tunniksi pidempääkin kun yksi poissa.
Että saa mies maistaa sitä että joutuu tässä muutkin välillä tehdä ylitöitä jne! Tuntuu että se on aina ylitöissä ja ei voi koskaan olla kotona lasten kanssa,kerrankin toisinpäin ja kaikki samalla kertaa :D oon mä vähän ilkee,mutta hyvä että sekin tottuu siihen ettei se ole aina se joka on muka töissä tärkeä jne...

Kyllä meillä mieskin on kotosalla kipeän lapsen kanssa jos mä en voi töistä olla pois. Onneksi nuo on suhteellisen terveitä lapsia. Yleensä se vielä on suht' vapaaehtoinen kun asia esitetään ellei sillä ole mitään työjuttuja itsellään. Sit tulee mummo hätiin.

meillä on likka tosi usein kipeenä kun on korvatulehduskierre menossa,saatiin onneks lähete nyt putkitukseen.Mummit kyseltiin eilen mutta eivät päässeet hätiin.
Siellä se ukko on kiree kuin viulunkieli kun soittelin äsken.

sillonku palasin kakkosen jälkee töihin (vaihdoin samalla työåaikkaa) sanoin miehelle et mä en aio jäädä sit lasten sairastumisen takia kotia et mies saa jäädä ni hyvä ettei mies hypiny riemusta ja nyt aikoo jäädä kolmosen ja nelosen jälkeen kotia hoitamaan lapsia kun mun ä-loma loppuu! (mull oli/on vaativa työ ja jos olen sairaslomalla yms ni työt kasaantuu...
yhtälailla se mieski hoitaa ku minäki sairaat lapset!

Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Jumalauta nyt se soittelee koko ajan ja raivoo milloin mistäkin,mä en jaksa :ashamed:

Sanot sille, että "kulta, mä luotan suhun, sä pärjäät varmasti mainiosti. nyt mä laitan puhelimen pois päältä ja keskityn työhöni. nähdään illalla, sano lapsille terkkuja, pusipusi."

Yhteistyössä