Haha olen Seiskassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miltsu oli "vähän" uutisissakin :rolleyes:

Se oli varmaan joku Turunmaan Alueuutiset tms, kun eilen autoradiossa mainittiin tää harmitteleva myyjä, kun se joutui lopulta tyytymään nimeltämainitsemattoman privaatin henkilön maksamaan, muistaakseni 1.200 egeen

En ehtinyt Miltsulle :coffee::lle, kun oli kiire pohjoisemmas. :D

Miltsu oli "vähän" uutisissakin :rolleyes:

Se oli varmaan joku Turunmaan Alueuutiset tms, kun eilen autoradiossa mainittiin tää harmitteleva myyjä, kun se joutui lopulta tyytymään nimeltämainitsemattoman privaatin henkilön maksamaan, muistaakseni 1.200 egeen

En ehtinyt Miltsulle :coffee::lle, kun oli kiire pohjoisemmas. :D
No maanantaina tulee sentään kovempi uutinen kun pääsen puhumaan ihan toisesta aiheesta. ,,Kuinka yrittäjiä kohdellaan Suomessa,,

Missä lehdessä?:)

Ennen tätä, toivon, että otat huomioon sen, että on olemassa myös noita osaavia ja koulutettuja yrittäjiä, joten et osu omilla jutuillasi tällaiseen kuulijakunnan sieluun.
Olettaisin, että sinua voitaisiin hyvin haastatella esim. raha- ja rajapeli- addiktio-ryhmään esimerkkinä, miten ei tule tehdä ja elää. Mutta onko sinulla nyt edes mitään oikeita tulevaisuuden näkymiä, muuta kuin ulosotto. Entä sen aikana? Pitäisikö alkaa opiskella jotain, josta saat palkkaa?

No maanantaina tulee sentään kovempi uutinen kun pääsen puhumaan ihan toisesta aiheesta. ,,Kuinka yrittäjiä kohdellaan Suomessa,,

Ennen tätä, toivon, että otat huomioon sen, että on olemassa myös noita osaavia ja koulutettuja yrittäjiä, joten et osu omilla jutuillasi tällaiseen kuulijakunnan sieluun.
Olettaisin, että sinua voitaisiin hyvin haastatella esim. raha- ja rajapeli- addiktio-ryhmään esimerkkinä, miten ei tule tehdä ja elää. Mutta onko sinulla nyt edes mitään oikeita tulevaisuuden näkymiä, muuta kuin ulosotto. Entä sen aikana? Pitäisikö alkaa opiskella jotain, josta saat palkkaa?

Onko tämä minulle? Kiitos mutta mulla on ihan ok palkkaa ja suunta ulkomaille edessä, kun pääsin tekemään isojen herrojen kanssa yhteistyön, eikai tyhmiä sinne kaivataan. Mutta muutamat jutut pakko lehteen tuoda, mistä ikinä en ole palstalla puhunut ja avata silmät muille :)! Ulosotto on mun päätös ja vielä väliaikainen. Se juttu ei koske ollenkaan ulosottoa.

Sen voin ainakin sanoa, että julkinen tieto siitä, että ostit raakkimukeja yli tonnilla per muki, estää jatkossa seuraavat vuodet sinua saamasta mitään älyllisiä hommia.

Yhteistyössä