Haha olen Seiskassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tiedän mitä teen ja kun yks uo mies tunne mut hyvin se tietää että saan nopsa hoidettua kaiken, ei ne ala mitään ottamaan jos asiakas maksaa ja kyllä yllättävän paljon halvemmaksi tulee :), eri asia joutua sinne ja pienet maksusuunnitelmat tehdä, mutta silti kiirettä en pidä kun jo puhuin uo n kanssa, ratkaisu se on paras! Mutta nyt töihin!
Miehellä oli 20 000 e ulosotossa kun maatila ei tuottanut ja tuostakin summasta haltuun ottivat koko tilan metsät, maat ja rakennukset että sai maksusuunnitelman ja tilan arvo on kuitenkin kaikkineen 400 000 e. Mitään et voinut tuona aikana tehdä, et yhen yhtä puuta kaataa mettästä. Ja mekin maksettiin koko ajan mutta haltuun otto päättyi vasta kun kaikki oli maksettu. Sama laki siellä on kaikille. Ei uo-mies voi toisille toimia eri tavalla vaan kaikki on samalla viivalla siellä. Me saatiin viimeinen erä tammikuussa maksettua ja vieläkin on rahat tiukilla mutta taakka pois niskasta.

Eikä mun elämä loppu vaikka päästän ulosottoon :censored::alien:! Päin vastoin se on järkevin vaihtoehto ihan korkojen takia siellä on helpompi kaiken hoitaa. Myös uudet ideat ja uus yritys pystyyn pistin muutama vkoa sitten:)! Ei mua lannista enää mikään. Huom edelliset yritykset myös jatkaa toimintaa samalla tavalla niin kuin ennenkin

No eikä tuo olisi helpompaa hoitaa ottamalla lainaa pankista. Korot ja kulut ovat paljon alempia kuin ulosotossa.

Miehellä oli 20 000 e ulosotossa kun maatila ei tuottanut ja tuostakin summasta haltuun ottivat koko tilan metsät, maat ja rakennukset että sai maksusuunnitelman ja tilan arvo on kuitenkin kaikkineen 400 000 e. Mitään et voinut tuona aikana tehdä, et yhen yhtä puuta kaataa mettästä. Ja mekin maksettiin koko ajan mutta haltuun otto päättyi vasta kun kaikki oli maksettu. Sama laki siellä on kaikille. Ei uo-mies voi toisille toimia eri tavalla vaan kaikki on samalla viivalla siellä. Me saatiin viimeinen erä tammikuussa maksettua ja vieläkin on rahat tiukilla mutta taakka pois niskasta.

Nä on muuten mielenkiintoisia juttua. Eräs tuttuni omisti osuuden kuolipesästä, joka oli osake. Osaketta ei kuitenkaan voinut myydä, eikä sille voinut tehdä mitään, koska ydellä osakkaalla oli ulosotossa velkaa muutama tonni. Siinä oli sitten 6 henkilöä hämmennyksen vallassa, koska velat olisi tietysti kuittaantuneet myymällä oma osuus.

Mun puh nro valitettavasti löytyy huutikseen keskustelussa kun olin itsekin Jyväskylään menossa ja pistin keskusteluun oman numeron ja pyysin että saa soittaa jos hierotaan kaupat vihdoin! En ole tyrkky muuten olisi jo monta juttua minusta lehdestä, kun minut jo kauan lehdet tavoittaa milloin mistäkin asioista :)

Ulosotosta sen verran se rippuu millä tahdilla maksaa sekä jos järkevä suunnitelma ei heitä kiinnosta viedä mitään! Mulla oli enemmänkin 7v sitten 4kk ja piks poks hoidettu ja jos haluavat viedä sitten ei muuta kun vievät :LOL: kaiken kun saa ostettua mutta 114-549% korot kiitos enää en maksa. Pankkiin oli ajatus lähteä mutta en vitsi kun saan pienellä korolla uo laitokseen ne kuitattua

Ulosotosta sen verran se rippuu millä tahdilla maksaa sekä jos järkevä suunnitelma ei heitä kiinnosta viedä mitään! Mulla oli enemmänkin 7v sitten 4kk ja piks poks hoidettu ja jos haluavat viedä sitten ei muuta kun vievät :LOL: kaiken kun saa ostettua mutta 114-549% korot kiitos enää en maksa. Pankkiin oli ajatus lähteä mutta en vitsi kun saan pienellä korolla uo laitokseen ne kuitattua

Olisi ehkä parempi kun keskittyisit siihen strippaamiseen....

Enpä ole kuullut, että joku menisi ulosottoon vapaaehtoisesti?
Verot ja julkisoikeudelliset maksut ovat ulosottokelpoisia sellaisenaan. Muiden velkojen ulosottoon tarvitaan oikeuden tuomio. Sitä ennen velka on yleensä ollut perinnässä jo jonkun aikaa.

Ja kannattaisi pitää matalampaa profiilia, jos aikoo ulosottoon ajautua. Käy vielä niin, että ulosottomies määrää muumimukisi myytäväksi, jotta laskut saadaan maksettua.

Eikös se mene niin, että velkojan pitää hakea velallinen ulosottoon. Vai voiko sen itsekin tehdä?

Kyllä se niin on toistaiseksi mennyt, että velkojan pitää laittaa käräjäoikeuteen haaste velalliselle. Ja sen jälkeen voidaan maksa laskua ulosottoon.

Suoraan ulosottokelpoisia on julkisoikeudeliset laskut, kuten sairaanhoito, verotus ja sakot.

Onko tällä daamilla sitten verovelkoja tai terveydenhuollon maksuja maksamatta.

Kyllä se niin on toistaiseksi mennyt, että velkojan pitää laittaa käräjäoikeuteen haaste velalliselle. Ja sen jälkeen voidaan maksa laskua ulosottoon.

Suoraan ulosottokelpoisia on julkisoikeudeliset laskut, kuten sairaanhoito, verotus ja sakot.

Onko tällä daamilla sitten verovelkoja tai terveydenhuollon maksuja maksamatta.
Eiköhän juuri verot ole maksamatta. Kiva työntekijöille jos ennakot on toimittamatta....

Verojen kanssa kaikki kunnossa :rolleyes:! Se on tärkein, laitan vaan muutama laskua yritysvelat. Myös kaikki laskut kuten terveydenhuollosta maksan aina, Mehiläisellä hoidan omat terveys asiat. Toki se on vielä pitkä prosessi kun edes perinnässä en ole, varma 4kk ainakin menee siinä aikana ehkä jopa kerkeen nekin hoitaa, riippuu minkälaiset sijoitukset juuri perustettu toinen yritys nyt vaati. Mutta omat velvoitteet hoidan aina (y) vaikka minulle ei maksettu vain 460k, ihan pikkuraha eikö. Näistä saan enää uunia nähdä hikisenä maksoin itse 24h kun tein töitä 350k yht ja pahin 110k anna mennä ulosottoon kun ei mitään järkeä maksa 9250,- per kk ja stressaata, kun täällä hetkellä pyöritän kuitenkin muutamat yritykset ja myös mukana olen muissa paikoissa joka vaati sijoituksia kesäks.

Jaa juuri alle kk sitten kirjoiitt jossain, ettet koskaan ole ollut ulosotossa.

Mikä satutäti sinä oletkaan???

Juuri sellainenhan hän onkin. Jos joku muistuttaa, että "hei, puhut taas paskaa!", niin Milanna uhkailee rikosilmoituksilla :D

Plus miettikää,mikä tollo: ostaa itselleen tonnilla raakkituotteen, koska toinen "taivaanrannan maalari" pistää Torille kymppitonnien raakkihinnan mukille (näppis - piti olla 22,60 € ja tulikin 22600 €); ja Milanna menee lankaan ja ostaa se edullisesti ns. sijoittaa, Kaiken hyvän lisäksi, myyjääkin huvitti, kun Miltsu ajaa välittömästi yöllö Turusta Jyväskylään hakee mukeja.
Nyt on ainakin selvä, että Milannan on turha yrittää myydä noita mukeja missään alle yhden euron.

Yhteistyössä