Asia on ihan selvä. Kun kyseessä on työntekijöiden allergiaoireet, niin työnantajalla on velvollisuus puuttua asiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja miksi muutenkaan koiria pidetään työpaikalla missä on paljon muita työntekijöitä?Asia on ihan selvä. Kun kyseessä on työntekijöiden allergiaoireet, niin työnantajalla on velvollisuus puuttua asiaan.
Mtv:n uutiset ovat lähinnä viihdettä, siksi koira.Ja miksi muutenkaan koiria pidetään työpaikalla missä on paljon muita työntekijöitä?
Ja miksi muutenkaan koiria pidetään työpaikalla missä on paljon muita työntekijöitä?
Ymmärrän kyllä koirat jos on yksin ja oma kiska, voi pitää vaikka virtahepoa - oma tupa oma lupa.
Hyvin sanottu. Mulla on oma kiska ja turvanani on. . . ei ihan virtahepo, mutta hirveän iso koira. Sekarotuinen, ehkä berninpaimenkoiraa ja rottweileria ja jotain muutakin. Iso ja kauhean komea koira. Mutta koen olevani pienenä naisena turvassa kun yksin kiskassani. Koira tuntee asiakkaani ja tykkää heistä. Mutta aivan vieraille on välinpitämätön. Koska asunkin yksin, on kiva että koira voi olla työpaikallani mukana eikä yksinään kotona.Ja miksi muutenkaan koiria pidetään työpaikalla missä on paljon muita työntekijöitä?
Ymmärrän kyllä koirat jos on yksin ja oma kiska, voi pitää vaikka virtahepoa - oma tupa oma lupa.
Kettu syö mustaherukoitaMun molemmat koirat söivät esimerkiksi mustikkaa ja jälkimmäinen, kun oli omia marjapensaita sen aikana, niin se söi tosi mielellään mustaherukoita.
Ei niistä tullut mitään ongelmia. Kyllähän karhutkin syövät marjoja.
Hyvä et ymmärrät tuonJa varsinkin kolesterolilääkkeet on monille pahasta. Olen näistä ennenkin kertonut. Monista sivuvaikutuksista kaikkein pahin oli lähimuistini katoaminen ja jatkuva väsymys joka oli aiheuttaa vakavan kolarin, kun alkoi tulla mikrotorkahduksia 1/2 h ajon jälkeen.
Olin kerran Antti Heikkilän vastaanotolla ja totesikin että ei mikään ihme se katoaminen kun aivoista ajetaan se kolesterolipitoisuus väkisin alas. En ikinä enää syö, vaikka nytkin huijauksen mukaan pitäisi. Paitsi että Norjassa ei pitäisi kun siellä ”sallitaan” maksimina 6, meillä 5. Tai ehkä se pitää olla alle noiden… Sama se, kun syön terveellisesti. Tämä arvo nyt vaan kuuluu mulle luonnostaan.
Saavutetuista eduista on yleensä vaikea luopua
Ajatella, jotku eivät koskaan tule kokemaan sellaistaEnhän minä se ”karen” tässä ole.
Mulla on hyvä hormoonitoiminta ja tasainen mielentila.
EikaisentäänJuu varmaan jää vatvomaan noin monen vuoden jälkeen, kun on jo uusi työ ollut jne.
Samaa mieltä asiasta. Piilokameravideoiden linkitys kertoo paljon ihmisestä.Ja papparainen pahastuu, miten hellyttävää <3 Sinä ja Lispetti katsotte oikeudeksenne haukkua täällä ihmisiä, irvailla, pilkata jne. ja sitten kun näpäyttää, niin olette ihmeissänne.
Lispetille ja Echolle tekisi hyvää olla vähän jäähyllä täältä.
Ja supikoirien suosikki on karviaismarja. Ne häviävät aina kotipihalta ensimmäisinä.Kettu syö mustaherukoita
Ja supikoirien suosikki on karviaismarja. Ne häviävät aina kotipihalta ensimmäisinä.
Ahaa. No se selittää, miksi jäätiin ilman karviaisia. Alueella on liikkunut supi.
Eikaisentään
Samaa mieltä asiasta. Piilokameravideoiden linkitys kertoo paljon ihmisestä.
Hyvä maku niillä
Ei koirat syö viljaa, perunaa tai riisiä tai mitään tuollaista!
Koira on lihansyöjä! Eli vain eläinperäistä ravintoa koirille jos haluaa, että koira pysyy terveenä ja elää pitkän hyvän elämän!
Nykyään koirilla on vaikka mitä sairauksia kun hölmöt ihmiset ruokkivat koiriaan väärin. Noh, ell ja lääketeollisuus kiittää!
Välillä koira vetää ruohoa jos putsaa suolistoa mutta siinäpä se.
Kuulin palstalta, että jonkun koirat ovat oppineet käymään marjapensaissa, mutta tuo on kyllä poikkeus.
Koira ei ole kasvissyöjä tai sekasyöjä, eikä se tarvitse hiilihydraatteja.
Kyllä vain ja ihan syystä, mulla on tästä ihan oma ketjukin.EIkös sun oppien mukaan ihmisellekkin tuollainen ruokavalio olisi parasta?
Tosin siitä et käsittääkseni pidä, jos ihmiset vetää ruohoa.
Ei kiitos, en syö aamuisin ikinä mitään, enkä tuollaista syö muutenkaan. Kotimaiset marjat ja sienet sesonkiaikana ok, MUTTA omasta metsästä, eikä mistään ulkomailta mitään pensasmustikoita tms!Tässä olisi nyt Lispetille ohje VIDEONA!
Aivopirtelöä, ole hyvä![]()
- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.www.youtube.com