Heh, meidänkin tyttö murisi ja örisi vauvana ennen nukahtamistaan ja yölläkin kun tissille heräsi....Alkuperäinen kirjoittaja mystiikka:Meillä oli muriseva vauva. Murina ennen nukahtamista oli kyllä aika outoa ensi alkuun, mutta kaikkeen tottuu..
Varmasti on tervetullutta mölinää itkujen tilalle :hug: =)Alkuperäinen kirjoittaja KS:Ette usko miten tervetullut meille on tuo sama unimölinä kun 5 kk kannettu koliikkivauvaa ja 2 kuukautta sen päälle nukutettu tissille !!! Nyt se osaa nukahtaa itse tuon älämölön avustamana! Olen niin onnellinen, tätä on kestänyt jopa 2 viikkoa.
Hitsi, kestäisköhän tuolla pojalla tapa noin pitkään Jos saisi kuulla vähän oikeampaakin lauluaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Unilaulua :heart: meidänkin typy laulelee, muutenkin tykkää laulella ja tuo nukahtamislaulu on ihan omaa laatuaan Ikää 1½v.
Esikoinen lauleskeli jo parikuisesta ja nyt kun tämä tokakin aloitti, on se kuin lupaus paremmasta tulevaisuudesta!! )) HAPPY!Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Varmasti on tervetullutta mölinää itkujen tilalle :hug: =)Alkuperäinen kirjoittaja KS:Ette usko miten tervetullut meille on tuo sama unimölinä kun 5 kk kannettu koliikkivauvaa ja 2 kuukautta sen päälle nukutettu tissille !!! Nyt se osaa nukahtaa itse tuon älämölön avustamana! Olen niin onnellinen, tätä on kestänyt jopa 2 viikkoa.