häveten tunnustan...

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ai noita kuolaat :kaksi Hunks-tanssijaa, sanoo iltalehti:)
No en mä nyt niitä sentään kuolaa. Nehän on semmosia muovi Kentsuja kaikki. Jo se tieto, että joku mies tykkää teko-osa naisista, riittää siihen, ettei semmosta miestä voi kuolata. Ja se ei oo mun käsitys miehekkyydestä, et riisuu jossain lavalla vaatteita ja heiluttelee pippeliä naisille.
 
vieras mies
Ylilihavien, paino-ongelmaisten, ulkonäkökriisissä elävien, SATOJEN palstalla hyörivien epäviehättävien naispersoonien joukosta se yksi AINUT viehättävä nostaa päätään. En näkisi paljon painoarvoa mielipiteille mutta hiton hyvännäköinen on Peyote. Samaa ei voi sanoa lähes sataa prosenttia palstalaisista vaikka kuinka hyvällä tahdolla jeesustelisi.

Peyoten ainoat huonot puolet ovat todella, siis todella vaatimaton äly ja lakkaamaton jeesustelun tarve.
 
Peyote
Ylilihavien, paino-ongelmaisten, ulkonäkökriisissä elävien, SATOJEN palstalla hyörivien epäviehättävien naispersoonien joukosta se yksi AINUT viehättävä nostaa päätään. En näkisi paljon painoarvoa mielipiteille mutta hiton hyvännäköinen on Peyote. Samaa ei voi sanoa lähes sataa prosenttia palstalaisista vaikka kuinka hyvällä tahdolla jeesustelisi.

Peyoten ainoat huonot puolet ovat todella, siis todella vaatimaton äly ja lakkaamaton jeesustelun tarve.
Ihan turhaan sanot mitään mun ulkonäöstä, en tykkää susta yhtään, koska et ole mukava, eikä sussa muitakaan hyviä puolia ole.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28857040]Otsikko on huonosti valittu; et sinä mitään osaa hävetä.[/QUOTE]

Voi elämä et tääl on kitkerää porukkaa taas vaihteeks. Ootteko te aina harmaita vai vaan sillon ku on jotain sanottavaa?
 
"vieras"
Peyoten ainoat huonot puolet ovat todella, siis todella vaatimaton äly ja lakkaamaton jeesustelun tarve.
Aika harva tyyppi oikeasti on vajaa-älyinen, siis alle normaalin älykkyysosamäärän.
Minulle Peyotesta ei kyllä ole välittänyt tälläistä kuvaa, mutta useinhan ihmisiä joita ei ymmärretä/jotka ärsyttävät/ovat erilaisia sanotaan joka vajakeiksi tai hulluiksi jolloin ei enää tarvitsekaan yrittää ymmärtää.
Ei vaadi suurtakaan älykkyyttä pitää muita ihmisiä urpoina ja itseään niin mielettömän älykkäänä ja tiedostavana.
Tuttua myös narsistisille persoonille, joita nyky-yhteiskunta palvoo.
 
"hihi"
Voi luoja... :D "En pidä miehistä jotka tykkää teko-osanaisista!" (peyotehan ON "teko-osanainen." Ilmeisesti oot jostain katkera ja todella tyytymätön ittees ja sehän selittääki miksi laittelet kuvaas joka ketjuun... Kalastelet kehuja, että voisit tuntea ittes ees vähäsen paremmaksi. :)
 
Saatanpa minäkin vilkaista, ihan vähäsen vaan.. Ehkä vähän enemmänkin :p
Mutta tänä vuonna vannon ja vakuutan, että en tee samaa, kuin parina aikaisempana vuotena.
En siis aio irtisanoa mtv3-pakettiani, vain tilatakseni sen uudestaan, jotta saisin kaupan päälle Big Brother 24/7:n :D
 
Peyote
[QUOTE="hihi";28857537]Voi luoja... :D "En pidä miehistä jotka tykkää teko-osanaisista!" (peyotehan ON "teko-osanainen." Ilmeisesti oot jostain katkera ja todella tyytymätön ittees ja sehän selittääki miksi laittelet kuvaas joka ketjuun... Kalastelet kehuja, että voisit tuntea ittes ees vähäsen paremmaksi. :)[/QUOTE]

Ei mulla kyllä yhtään teko-osaa ole. Mitä ihmettä sä oikein selität?
 
Peyote
Saatanpa minäkin vilkaista, ihan vähäsen vaan.. Ehkä vähän enemmänkin :p
Mutta tänä vuonna vannon ja vakuutan, että en tee samaa, kuin parina aikaisempana vuotena.
En siis aio irtisanoa mtv3-pakettiani, vain tilatakseni sen uudestaan, jotta saisin kaupan päälle Big Brother 24/7:n :D
En mäkään meinannut mitään bb pakettia hankkia. Kyl se koosteen kattominen riittää.
 
Itse luultavasti en katso. Kaikki aiemmat bb-kaudet olen katsonut, mutta sitten joku idiootti päätti, että tehdäänpä julkkis-bb, mitä!?! Niissä taviksissakin oli kaikennäköistä, mutta suomen "julkkikset" herättää vain ja ainoastaan myötähäpeää jos sitäkään.. suurin osa on niin sietämättömiä ettei niitä voi katsoa. Eikä tuo edes ole mikään oikea bb kun se kestää 6 viikkoa ja ne tyypit vaihtelee sen 6 viikon aikana, eli onko ne tyypit siellä tyyliin viikon kerrallaan ja sit pääsee jo pois..

Aito bb on murhattu, sen ruumiin päällä on hypitty ja sitten sen päälle on vielä pissitty.
 

Yhteistyössä