häveten tunnustan...

  • Viestiketjun aloittaja Peyote
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Itse luultavasti en katso. Kaikki aiemmat bb-kaudet olen katsonut, mutta sitten joku idiootti päätti, että tehdäänpä julkkis-bb, mitä!?! Niissä taviksissakin oli kaikennäköistä, mutta suomen "julkkikset" herättää vain ja ainoastaan myötähäpeää jos sitäkään.. suurin osa on niin sietämättömiä ettei niitä voi katsoa. Eikä tuo edes ole mikään oikea bb kun se kestää 6 viikkoa ja ne tyypit vaihtelee sen 6 viikon aikana, eli onko ne tyypit siellä tyyliin viikon kerrallaan ja sit pääsee jo pois..

Aito bb on murhattu, sen ruumiin päällä on hypitty ja sitten sen päälle on vielä pissitty.
Vai on se noin tyhmästi... Miksköhän ne ei voi olla siellä niinku oikeesti sitä koko aikaa...
 
Itse luultavasti en katso. Kaikki aiemmat bb-kaudet olen katsonut, mutta sitten joku idiootti päätti, että tehdäänpä julkkis-bb, mitä!?! Niissä taviksissakin oli kaikennäköistä, mutta suomen "julkkikset" herättää vain ja ainoastaan myötähäpeää jos sitäkään.. suurin osa on niin sietämättömiä ettei niitä voi katsoa. Eikä tuo edes ole mikään oikea bb kun se kestää 6 viikkoa ja ne tyypit vaihtelee sen 6 viikon aikana, eli onko ne tyypit siellä tyyliin viikon kerrallaan ja sit pääsee jo pois..

Aito bb on murhattu, sen ruumiin päällä on hypitty ja sitten sen päälle on vielä pissitty.
Kieltämättä vähän samat fiilikset, siksi en aio tehdä sitä minkä jo kerroin tuossa.
Mutta juuri tuon myötähäpeän takia on ihan pakko edes vähän vilkuilla, mitä siellä tapahtuu. Voi olla että alkaa sen verran keittää päässä, että ei ehkä pystykään katsomaan :D
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28857629]Juu pakkohan sitä ohjelmaa on vilkaista ainakin ja voipi saada hyvät naurutkin(Suomen julkkikset ovat niin vitun pellejä kaikki)[/QUOTE]

Tääl pääsee julkkikseksi kun tekee jotain kyseenalaista.
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön ohis;28857832:
Onko kaktuskin huumekasvi?
Peyote on semmonen intiaanihuume. Se maistuu kitkerältä, mut jotkut sanoo että siinä maistaa vaan itsensä. Sen avulla on tarkoitus päästä matkalle omaan alitajuntaan ja henkimaailmaan. En käytä itse minkäänlaisia huumeita.
 
Peyote
[QUOTE="vieras";28857863]Se on hallusinogeeni, kuten vaikka silokit ja synteettinen LSD. Ei kannata puhua asioista, joista et mitään tiedä.[/QUOTE]

Niin kyllä mä tiesin et se on hallusinaatioita aiheuttava kasvi. Ootko sä vähän vihainen ihminen?
 
"vieras"
Mulla tulee ihan varmasti seurattua, ainakin ne illan jaksot tv.stä jos ei muuta. On ollut harkinnassa hankkia 24/7, mulla on ollut se jo monena vuotena mutta tänä vuonna oikeastaan ekaa kertaa epäröin sen tilaamista juurikin kauden lyhyyden vuoksi ja ehkä vielä enemmän tuon julkkis homman vuoksi.

Jotenkin tuntuu että vois olla aika todennäköistä ettei siellä ne samat naamat pyöri edes sitä 6 viikkoa vaan vaihtelee asukkaat aika lailla josta seuraa se ettei pääse näkemään niistä asukkaista sitä oikeaa ihmistä mikä sieltä sen alun esittämisen jälkeen kuoriutuisi.

Eikä myöskään pääse näkemään sitä mikä mulle on ollu mielenkiintoisinta bb.ssä : ihmisten keskinäiset suhteet, mitä puolia eri tyypeistä tulee esiin eri ihmisten kanssa kun aikaa on kulunut vähän enemmän, jne.
 
"vieras"
Nykyään Suomessakin on paljon niitä jotka kiehuvat yleensä alle 50 kiloisia ihmisiä kohtaan. :)
Ehkä Peyote vain teki sen virheen, kun kertoi mittansa.. itse en sitä enää ikinä erehdy sanomaan vaikka samoissa ollaan.. Mua ei kiehuta isot ihmiset. Mutta en ymmärrä sitä "vihaakaan" mikä joillain ilmenee.. kukaan ei voi päättää ruumiinrakennettaan itse.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28857933]Nykyään Suomessakin on paljon niitä jotka kiehuvat yleensä alle 50 kiloisia ihmisiä kohtaan. :)
Ehkä Peyote vain teki sen virheen, kun kertoi mittansa.. itse en sitä enää ikinä erehdy sanomaan vaikka samoissa ollaan.. Mua ei kiehuta isot ihmiset. Mutta en ymmärrä sitä "vihaakaan" mikä joillain ilmenee.. kukaan ei voi päättää ruumiinrakennettaan itse.[/QUOTE]

Läskikortin sitten vetäisit. Ei kaikki kiehuminen, rakas ystäväni, johdu todellakaan mistään kateudesta tai siitä, että kiehuja olisi ylipainoinen. Huoh! Johanna Tukiainen puolustelee itseään juuri samalla tavalla, Suomi on kateellisia täynnä, yhyy...

Kannattaa ymmärtää, että ihmisissä on rasittavia piirteitä, kuten tekopyhyys, yksinkertaisuus, tietämättömyys ja pätemisen tarve tässä tapauksessa.
 
MiniSun
En kyl tarkkaan tiiä millon se alkaa. Jotain hunkseja siinä on ja Niko Nousiainen ja se sen naisystävä ja Tuksu on kai viikon.
Siis varmaan lähinnä seiskajulkkiksia.
Voi ei! Nyt jo hävettää niiden raukkojen puolesta. Eikö tuo Niko Nousiainen nyt oo ollu sielä jo niin monta kertaa, että eikai ketään kiinnosta enää sen jutut. Huoh. Vähä ehkä jo säälittävä tyyppi.
 
Blue
Kaikki aiemmat kaudet olen erittäin tiiviisti katsonut ja ajattelin tämänkin kuuden viikon maratonin kahlata läpi vaikka se tietääkin taas silmät ristissä valvomista ja kyttäämistä 24/7.

Odotan, en tiedä vielä että ilon vaiko myötähäpeän takia, starttia innolla.
 

Yhteistyössä