Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5



Tässä lähempää. Alemmassa ihan luonnonvalo. Mielestäni on selkein ainakin mitä olen saanut tähän mennessä. Yleensä viivanpaikat on ollu harmaita livenä, tämä vähän punertava paljaalle silmälle. Tuo siis eilisen sama testi.
Noh pitää malttaa loppuviikkoon sormet ja varpaat ristissä! Mulla viime kierrossa oli kemiallinen niin toisaalta vähän pelottaa, jos taas sama homma. Siks nyt yritän olla testaamatta. Viimeksi kyllä ne kivut ja vuodon määrä vei naistenklinikalle asti ja siellä todettiin, että hcgtä oli veressä 17
Kuvasta on vaikea nähdä väriä, mutta viiva kyllä näkyy. Pidetään peukkuja että vahvistuu ja pääset tositoimeen. Ymmärrän hyvin että tuon kokemuksen jälkeen pelottaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Karo27
vierailija
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
vierailija
Kuumeilija40
En tahdo uskoa että on positiivinen. Liian heikko viiva mielestäni että sanonpa viivanpaikaksi jossa väriä.
Kyllä vihdoin selvyys saadaan jos posti tuo First Responset tänään.
Tältä näytti testi tänään.
Selvästi näkyy harmaa viiva. Mut onko viivanpaikka vai -alku, selvinnee huomenna tai ylihuomenna, testaa samalla testillä. Rfsu early on kans hyvä ja näyttää aikaisin.
 
Jotain siinä näkyy. Ehkä kannattaa odottaa pari päivää. Hcg nousee parin päivän välein niin silloin viivan pitäisi olla vahvistunut. Ei kannata joka päivä testata. Eikä ainakaan useita kertoja päivässä. Kun jos juo paljon niin testi näyttää väärin kun pissa laimeaa.
Niin ja se on jännä vaikka tuonkin tiedostaa, mutta silti menee testaamaan kun ei malta.. Tai ehkä enemmän mun tilanteessa painaa pelko :/ viimeisin kokemus jotenkin niin jäänyt kummittelemaan mieleen. Nyt kyllä seuraavaksi teen testin sitten sunnuntaina kun pitäisi alkaa menkat! :)
 
vierailija
Ei ole. Sillä tulee vääriä plussia vaikka ei ole raskaana.
Ootpas melkonen känkkäränkkä :D Ei se ihan noin mustavalkosta ole, kyllä tuolla testillä oikea plussakin näkyy ja PC voi näyttää yhtä lailla viivanpaikkoja. Minulla on toiminut PC ja RFSU hyvin, turhia viivoja ei ole näkynyt, vaikka viivalasit päässä tyyliin suurennuslasilla olen tiirannut. Sen sijaan tavallisesta RFSU:sta olen saanut turhankin selkeitä viibapaikkoja.
 

Yhteistyössä