Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Ja voihan se olla jopa dpo 9 :D en tikutellu ja mulla aina kierron alussa ollu ovulaatio. Viimekski kuopuksen piti olla ultrassa 10+ jotain, oliki jo 12+0 eli ainaki joku laskutoimitus heitti härän pyllyä

Mut joo, tuumaillaan miten tässä käy

T. edellinen
 
Juuri tässä aika noviisina mietin että miten tuon pitäisi lähteä vahvistumaan jos kaikki olisi normaalisti
No siis sehän riippuu paljon miten ne hormonit nousee. Minulla oli vielä viikko kuukautisten poisjäämisen jälkeen hailakka viiva. No meinasin nyt tänään testata vielä onko yhtään vahvistunut. Kannattaa myös kokeilla muilla testeillä jos näyttää samaa pitkään. Toki eihän mikään mitään sano ellei sitten käy verikokeessa. Kuulemma osalla viivat saattaa olla haaleita vaikka lopulta onkin normaali raskaus. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: befuliini
vierailija
Moikka!
Mulla on menkat myöhässä nyt viikon.
Alavatsalla menkkamaista kipuja mutta ei ne vaan ala.. Aiemminkin kiertohäiriöitä eikä oma kierto oo toiminut ilman teroluteja. Nyt en oo ottanut niitä kun halusin testata taas, että joko oma kierto toimii.
Tänään tuli nännit kipeeks niin
Ajattelin tehdä testin ja huvikseni ovistestin. Onestepin 10 herkkyydellä oleva testi nega ja ovistesti räikee plussa ja hymynaama? Onko mulla nyt sitten ovis? :D

 
vierailija
Moikka!
Mulla on menkat myöhässä nyt viikon.
Alavatsalla menkkamaista kipuja mutta ei ne vaan ala.. Aiemminkin kiertohäiriöitä eikä oma kierto oo toiminut ilman teroluteja. Nyt en oo ottanut niitä kun halusin testata taas, että joko oma kierto toimii.
Tänään tuli nännit kipeeks niin
Ajattelin tehdä testin ja huvikseni ovistestin. Onestepin 10 herkkyydellä oleva testi nega ja ovistesti räikee plussa ja hymynaama? Onko mulla nyt sitten ovis?

On ovulaatio, sitä vaan hyödyntämään ja parin viikon päästä plussaa!
 
  • Tykkää
Reactions: pupup
Moikka!
Mulla on menkat myöhässä nyt viikon.
Alavatsalla menkkamaista kipuja mutta ei ne vaan ala.. Aiemminkin kiertohäiriöitä eikä oma kierto oo toiminut ilman teroluteja. Nyt en oo ottanut niitä kun halusin testata taas, että joko oma kierto toimii.
Tänään tuli nännit kipeeks niin
Ajattelin tehdä testin ja huvikseni ovistestin. Onestepin 10 herkkyydellä oleva testi nega ja ovistesti räikee plussa ja hymynaama? Onko mulla nyt sitten ovis?

Joko ovis tai sitten ovis testi näyttää raskaudesta plussaa ennen kuin raskaustesti :) tosin luulis että r-testi ois jo plussa. Joten suuremmalla todennäköisyydellä ovis! :)
 
Joko ovis tai sitten ovis testi näyttää raskaudesta plussaa ennen kuin raskaustesti tosin luulis että r-testi ois jo plussa. Joten suuremmalla todennäköisyydellä ovis!
Mulla oli raskaudessa ovistesti kirkuva plus ennen ku näkyi raskaustesteissä (paitsi PC liuska oli haamujen haamu) eli on sekin mahdollista. Tuo Onestep on ainakin itselle kaikista epäherkin raskaustesti (vaikka pitäisi olla 10 herkkyydellä)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja pupup
vierailija
Mulla oli raskaudessa ovistesti kirkuva plus ennen ku näkyi raskaustesteissä (paitsi PC liuska oli haamujen haamu) eli on sekin mahdollista. Tuo Onestep on ainakin itselle kaikista epäherkin raskaustesti (vaikka pitäisi olla 10 herkkyydellä)
Mulle kans sanottiin että sitten ku saa hamunkaan onestepiin ni on raskaana että ei herkästi anna ja ei turhia!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Tiukuna
Voiko täällä jutella oireista? Mä en oo vielä testaillut ja ajattelin yrittää odottaa ihan sinne lähelle mahd kuukautisten alkamispäivää..
Mutta oon kirjotellu tällä kertaa oireita ylös joka pvä koska niitä on ollut aika paljon :D nyt on menossa siis kp25/30 ja dpo9. Tässä oireita:
Dpo6 : väsymys, selkäkipu, ilmavaivat, vatsan turvotus
Dpo7: selkäkipu, vatsa sekaisin , hajut tuntuu tosi voimakkaalta nenään
Dpo8: edelleen hajut tuntuu voimakkaalta ja pientä yökkäilyä ollut niiden takia, rinnat jotenkin painavan ja raskaan tuntuiset, vatsan turvotus

Dpo9: vatsa tosi sekaisin, ilmavaivoja, tosi kipeä selkä, kova turvotus vatsalla

Voisin tätä jatkaa myöhemmin myös :) haluaisin kuulla muiltakin onko ollut samanlaisia oireita? En muista että ennen olisi tällaista ollut, mutta toki en voi varma olla kun en ole kirjotellu ylös.

Edit. Dpo10 tuli plussa!! ❤
 
Viimeksi muokattu:
Voiko täällä jutella oireista? Mä en oo vielä testaillut ja ajattelin yrittää odottaa ihan sinne lähelle mahd kuukautisten alkamispäivää..
Mutta oon kirjotellu tällä kertaa oireita ylös joka pvä koska niitä on ollut aika paljon nyt on menossa siis kp25/30 ja dpo9. Tässä oireita:
Dpo6 : väsymys, selkäkipu, ilmavaivat, vatsan turvotus
Dpo7: selkäkipu, vatsa sekaisin , hajut tuntuu tosi voimakkaalta nenään
Dpo8: edelleen hajut tuntuu voimakkaalta ja pientä yökkäilyä ollut niiden takia, rinnat jotenkin painavan ja raskaan tuntuiset, vatsan turvotus

Dpo9: vatsa tosi sekaisin, ilmavaivoja, tosi kipeä selkä, kova turvotus vatsalla

Voisin tätä jatkaa myöhemmin myös haluaisin kuulla muiltakin onko ollut samanlaisia oireita? En muista että ennen olisi tällaista ollut, mutta toki en voi varma olla kun en ole kirjotellu ylös.

Edit. Dpo10 tuli plussa!!
Mulla alkoi viimeksi epäilys juurikin noista vatsa oireista! Oviksen jälkeen joka päivä vatsa sekaisin, sama toi hajuherkkyys oli kans.
Onnea plussasta :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lilaaa
Mitä kummaa tässä tapahtuu.. laskin jo kemiallisen piikkiin kun viivat haihtuivat, mutta nyt taas vahvempi kun edelliset ? Kuva ei oikein imartele. Mutta sain siis 19.3 jo tosi selkeän haamun, se haaleni parissa päivässä. Ja nyt tuo haamu on taas jo melko vahva.

Tässä koko värisuora josta tosi vaikea nähdä mitään.

Tässä tämän aamun haamuilia.
 
vierailija
Mitä kummaa tässä tapahtuu.. laskin jo kemiallisen piikkiin kun viivat haihtuivat, mutta nyt taas vahvempi kun edelliset ? Kuva ei oikein imartele. Mutta sain siis 19.3 jo tosi selkeän haamun, se haaleni parissa päivässä. Ja nyt tuo haamu on taas jo melko vahva.

Tässä koko värisuora josta tosi vaikea nähdä mitään.

Tässä tämän aamun haamuilia.
Mikä dpo? Voisko olla että aikaisempi on viivanpaikka ja nyt vasta oikeasti haamuilee.? Kuvissa ei hirveästi mitään näy tikuissa. Paitsi tuossa tän päiväisessä. Ja sama testausaika ollut? Onko ollu laimeaa pissaa?

Illalla tai huomenna uusiksi taas testaat ni jospa alkaa selviää. :)
 
Mikä dpo? Voisko olla että aikaisempi on viivanpaikka ja nyt vasta oikeasti haamuilee.? Kuvissa ei hirveästi mitään näy tikuissa. Paitsi tuossa tän päiväisessä. Ja sama testausaika ollut? Onko ollu laimeaa pissaa?

Illalla tai huomenna uusiksi taas testaat ni jospa alkaa selviää.
Aamupissasta kaikki otettu joten suunnilleen vertailu kelpoisia. Dpo noin 15. Täytyy kokeilla huomenna uudestaan ja kokeilla toista testiä myös.
 
vierailija
Aamupissasta kaikki otettu joten suunnilleen vertailu kelpoisia. Dpo noin 15. Täytyy kokeilla huomenna uudestaan ja kokeilla toista testiä myös.
Jos testit haamuilee ja katoaa kannattaa muistaa kohdunulkoisen mahdollisuus.
Mutta eka viiva on voinut olla tämän testin viivanpaikka. Antaa nykyään punaista viivaa ilman raskautta.
Toivottavasti lähtee vahvistumaan
 

Yhteistyössä