Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Onkohan tämä haalistumassa. Eilen otin iltapäivällä testin ja tänään aamulla. Nyt kp 33/30. Miten nyt tulisi edetä? Odottaa pari päivää ja sitten uusi testi ja katsoa vahvistuuko? Ei ole ollut oikein muita oireita kuin unettomuus ja vähän alaselkäkipua pari päivää sitten.
 
vierailija
vierailija
Onkohan tämä haalistumassa. Eilen otin iltapäivällä testin ja tänään aamulla. Nyt kp 33/30. Miten nyt tulisi edetä? Odottaa pari päivää ja sitten uusi testi ja katsoa vahvistuuko? Ei ole ollut oikein muita oireita kuin unettomuus ja vähän alaselkäkipua pari päivää sitten.
Mulla esim niin että noin alussa ollu aamuisin haaleempi testi, syytä en tiedä..

Kokeile tosiaan vielä iltapäivällä mutta suunnilleen samoilla juomisilla ja pidättämisellä koska tuossa vaiheessa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Eipä tuo mun silmiin oo haalennut yhtään, hcg myöskin tuplaantuu KAHDEN päivän välein. Kaikki nousut ei näy tossa vaiheessa päivässä vaan tosiaan kahdessa.
 
https://aijaa.com/KlpGrp

https://aijaa.com/YAeByt

https://aijaa.com/VyXHjT

Miltä näyttää teidän silmään Testi apteekin herkkä.
Niin piinapäivät... Menkkoihin 3 päivää ja dpo arvio ois n. 10-11..
Itse en näe mutta sinulla on kyllä vielä aikaa vahvistua. Minulla näkyi tosi haalea 2pv ennen kuukautisten alkua. Sitä edellisenä päivänä ei yhtään mitään tai kuvittelin näkeväni. Odottele 1-2pv ja kokeile uudelleen. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: Karo27
Mulla esim niin että noin alussa ollu aamuisin haaleempi testi, syytä en tiedä..

Kokeile tosiaan vielä iltapäivällä mutta suunnilleen samoilla juomisilla ja pidättämisellä koska tuossa vaiheessa kaikki vaikuttaa kaikkeen.

Eipä tuo mun silmiin oo haalennut yhtään, hcg myöskin tuplaantuu KAHDEN päivän välein. Kaikki nousut ei näy tossa vaiheessa päivässä vaan tosiaan kahdessa.
Mä huomasin kans että eipä juuri vaikuttanut oliko aamu- vai iltapissa, vahvistunut viiva vain päivien edetessä jos nyt ei ihan laihasta pissasta testannut. Yhtä "vahvaa" haamua antanut esim pc samana päivänä aamulla ja illalla :)
 
En malttanutkaan olla testaamatta ennen huomista, kun yksi testi löytyi vielä kaapista... omaan silmään näyttää, että ehkä vähän punertaisi haamulainen? Jos ovis oiskin ollut vähän myöhemmin... Vai ylläpidänkö turhaa toivoa
Mulla täysin sama tilanne! Haamuja ollut ja ihan punertavaa, mut tnäkin PC testi oli niin epäselvä että ei jaksa enää uskoa :/ eiköhän ne menkat sieltä ala... Toivottavasti ei.

Sun testi näyttää tosi samalta kun mun.
 
Millon sulla pitäis alkaa?
Mulla tiistaina
En aio nyt testata ollenkaan, jos menkat ei tuu sitten varmaan pitää...äh niin toivon, että olis meidän kierto..
Mulla pitäis alkaa tänään. 27/26, mutta voi olla, että ovis oli myöhemmin ja alkaakin vasta huomenna tai keskiviikkona... en ole myöskään testannut tuon eilisen aamun jälkeen, ja odottelen ainakin huomiseen nyt menkkoja.
 
vierailija
Mitä mieltä? Nää rfsun testit näyttää välillä törkeitä viivanpaikkoja, mut..
Dpo kyl vasta arviolta 7-9
Eihän tossa ole edes viivanpaikkaa kun testi on märkä.. tuosta kesken olevasta värijakaumasta on turha ennustaa mitään

Meinaa sillon kun tolla positiivisen sain niin tuo kohta oli kesken testin täysin valkoinen :D oikein nauroin että voiko selkeempää negaa tulla kun kaikki väri karttoi sitä kohtaa. Niin vaan parin minsan päästä enempi kuivuttuaan se viiva olikin kerännyt väriä ja oli positiivinen
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä