Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Teitkö uutta testiä?
Tein, mutta samanlaista hailuraa näytti seuraavinakin päivinä. Eli oisko sitten vain noiden testien viivanpaikkaa/värikertymää. Menkkoja ei ole kuulunut, mutta se nyt voi johtua tuosta kapselistakin. Pitänee vielä ensiviikolla testata paremmalla testillä, kun tarkkoja päiväkään en menkkojen alkamiselle tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Omppispomppis
vierailija
Moikka,

Mitä mieltä näistä viivoista?
Mulle on tehty PAS 4päiväisellä alkiolla 9 päivää sitten ja virallinen testipäivä vasta 26.10.
Viime kierrossa kemiallinen ja nää näyttää musta pahalta kun ei oo vahvistunut kauheasti.

ylhäältä alas
dpo11
dpo12
dpo13 aamu
dpo13 päivä

testi (aijaa.com)
 
vierailija
Moikka,

Mitä mieltä näistä viivoista?
Mulle on tehty PAS 4päiväisellä alkiolla 9 päivää sitten ja virallinen testipäivä vasta 26.10.
Viime kierrossa kemiallinen ja nää näyttää musta pahalta kun ei oo vahvistunut kauheasti.

ylhäältä alas
dpo11
dpo12
dpo13 aamu
dpo13 päivä

testi (aijaa.com)
oliko pas luonnolliseen kiertoon, ei irrotuspiikkiä?

Pahasti kyllä vaikuttaa kemialliselta kun ei vahvistu.
 


Pitäisko pc testeihin tulla tasavahvat viivat jossain vaiheessa?
Rv 4+5 nyt pitäis olla ,mutta ollu reilun viikon veristä vuotoa, ei jatkuvaa, mutta välillä kuukautisten kaltaista. Olen varma että menny kesken. Testeissä viivat ei enää vahvistu ,mutta ei myöskään haalene. Eilen clearblue näytti raskaana 2-3.. Ärsyttävää kun jatkuu vaan epätietoisuus kai pitäs veri testit pyytää.
 
vierailija
Pitäisko pc testeihin tulla tasavahvat viivat jossain vaiheessa?
Rv 4+5 nyt pitäis olla ,mutta ollu reilun viikon veristä vuotoa, ei jatkuvaa, mutta välillä kuukautisten kaltaista. Olen varma että menny kesken. Testeissä viivat ei enää vahvistu ,mutta ei myöskään haalene. Eilen clearblue näytti raskaana 2-3.. Ärsyttävää kun jatkuu vaan epätietoisuus kai pitäs veri testit pyytää.
Yleensä tulee, muttei kaikilla varmaan.
Sain itse 4+4 tasavahvat.

Viikkodigi ainakin näyttää oikein. Sinuna tekisin viikon päästä sen vielä. Silloin jos 2-3 niin ehkä huolestuisin vähän. Kaikki ei kyllä silläkään saa 3+.

Varmistaa olisi 2 verikoetta, jolla seurataan tuplaantuuko hcg kahden päivän välein
 
Mistähän seuraavanlainen tilanne vois johtua?

Kierto hyvin epäsäännöllinen. Elokuun alussa menkat ja kuun viimenen päivä selkee nega testiin. Marraskuun eka alkoi sitte vuotaa ilman kipuja mutta runsaasti kirkasta verta. Vuodon loputtua alko hiljalleen ilmaantua etovaa oloa ja eilen 15.11 tehty testi näytti hyvin vahvaa positiivista. Viivat testissä näkyi heti. Tehty päivällä.
 
vierailija
Tuun tänne jännittämään kanssa.
Tänään kp25 ja sovelluksen mukaan dpo 10. Koskahan uskaltaisi testailla?
Nelisen päivää ollut tissit to-de-l-la kipeät. Sattuu kun juoksee, koskee ja ottaa rintsikat pois. Normaalisti ennen menkkoja rinnat ei yhtään kipeät tai vähän kipeät.
Alaselkää on nyt kahtena päivänä juilinut. Valkovuotoa tulee.
 
  • Tykkää
Reactions: Omppispomppis
Tuun tänne jännittämään kanssa.
Tänään kp25 ja sovelluksen mukaan dpo 10. Koskahan uskaltaisi testailla?
Nelisen päivää ollut tissit to-de-l-la kipeät. Sattuu kun juoksee, koskee ja ottaa rintsikat pois. Normaalisti ennen menkkoja rinnat ei yhtään kipeät tai vähän kipeät.
Alaselkää on nyt kahtena päivänä juilinut. Valkovuotoa tulee.
Tekisin vasta kun menkat myöhässä, mutta sitähän et kysynyt 😁 ilmeisesti dpo 10 näkynyt osalla haalea plussa!
 
vierailija
Mulla ois kysymys liittyen ovistesteihin loppukierrossa ja aivan alkukierrossa. Mä tein viivanpaikan dpo 10 viimeisellä R-testilläni ja jatkoin pahimpaan testailuhätään ovistesteillä. Viiva oli vahvempi kuin mulla ennen kun olen loppukierrossa testannut. Siksi mietin että olisinko raskaana. No menkat sitten alkoi dpo 13, mutta raskausoireet lisääntyy ja vuotoni loppui jo kolmantena päivänä. Tein eilen tummentuneen ovistestin ja tänään vielä tummemman. Lämpöni on kuitenkin tosi matala, tipahti kun vuoto alkoi. Eli siis, mistä voi johtua tuo lh hormooni tässä kierron vaiheessa? Tekisin R testin jos pääsisin kauppaan, mutta en nyt tähän hätään muuta saa kun noita kaapissa lojuvia ovistestejä….
Laitan vielä kuvan eilen (alla) vs tänään (yllä).
 
vierailija
Mulla ois kysymys liittyen ovistesteihin loppukierrossa ja aivan alkukierrossa. Mä tein viivanpaikan dpo 10 viimeisellä R-testilläni ja jatkoin pahimpaan testailuhätään ovistesteillä. Viiva oli vahvempi kuin mulla ennen kun olen loppukierrossa testannut. Siksi mietin että olisinko raskaana. No menkat sitten alkoi dpo 13, mutta raskausoireet lisääntyy ja vuotoni loppui jo kolmantena päivänä. Tein eilen tummentuneen ovistestin ja tänään vielä tummemman. Lämpöni on kuitenkin tosi matala, tipahti kun vuoto alkoi. Eli siis, mistä voi johtua tuo lh hormooni tässä kierron vaiheessa? Tekisin R testin jos pääsisin kauppaan, mutta en nyt tähän hätään muuta saa kun noita kaapissa lojuvia ovistestejä….
Laitan vielä kuvan eilen (alla) vs tänään (yllä).

Ovistesteillä voi todeta myös raskauden mutta silloin sen testiviivan tulee olla tummempi kuin sen kontrolliviivan. Eli kierron jokaisessa vaiheessa voi tulla viivaa ovistestiin, mutta ainoastaan silloin jos on ovis= viivat on tummia tai tummempia kuin kontrolliviiva tai samoin kuin jos kyseessä on raskaus
 

Yhteistyössä