Tänne kuvia ja keskustelua testauksesta ja piinapäivistä
Tuo on plussa.Predictor testista kokemuksia?
Kp27/28
Jep ehdottomasti plussaTuo on plussa.
Viivanpaikkaa näyttäs vaan olevan..Ylempi dpo8 alempi dpo9. Kuvittelen(ko) hailuran viivan?
Alemmassa voi olla haamu. Onko vahvistunut?Ylempi dpo8 alempi dpo9. Kuvittelen(ko) hailuran viivan?
Eipä taida, https://aijaa.com/Y3L1DV eli eiköhän viivanpaikkaa vaan tässä olla puolison kanssa tuijoteltu hahah. Ylin siis dpo8, sit dpo9 ja alin tää aamu.Alemmassa voi olla haamu. Onko vahvistunut?
Mullakin, nyt elätän viä jotain ihme toivoite et muuttuis mut taas taidetaan tippua kovaa ja korkeeltaDpo 10 ja puhdas nega, onkohan toivo jo menetetty
Mielestäni plussa. Kannattaa tosin testata uudelleen.
Ai täältä löyty tällanenki ketju! Kuvittelenko vai onko toi selkeä plussa?
Kyllä plussa on tämäPredictor testista kokemuksia?
Kp27/28
Kyllä plussalta näyttää
Ai täältä löyty tällanenki ketju! Kuvittelenko vai onko toi selkeä plussa?
Voi olla viivanpaikka, mutta vois olla myös haamulainen. Itsellä näissä rfsu testeissä se haamuviiva (mikä johtunut raskaudesta) on ollut leveähkö mutta tiedä näistä. Viime kierrossa sain viiteen!!!! Rfsu liuskatestiin erittäin selvän viivan, mitkä osoittautui viivanpaikaksi. :/Rfsun:n viivanpaikkako
voi olla ihan kumpaa vain. Itse saanut tällä törkeää viivanpaikkaa ja sitten taas raskaanakin ollessa tällä testannut ja näyttänyt aluksi ihan samalta. Joten uutta testiä vain, niin näkee lähteekö tummumaan.Rfsun:n viivanpaikkako
Mun mielestä toi saattaa hyvinkin olla plussaRfsun:n viivanpaikkako
Mulla ekat plussat (2 raskautta) tuollainen viiva rfsu:n testissä dpo9 Toivottavasti vahvistuu!Mun mielestä toi saattaa hyvinkin olla plussa