Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Pakko päästä johonkin kirjoittelemaan, kun aina muut ei ymmärrä tätä hätähousuilua. o_O Meillä esikoinen 12/16 ja nyt on toinen saanut luvan tulla jos on tullakseen ja tässä kierrossahan olin aivan varma tärpistä. Olot tais kuitenkin olla vaan ihan perus flunssaa ja tikut ovat tyylipuhtaita negoja. Menkkoihin olis kyllä vielä jokunen pv aikaa, mutta vähän nyt huonolta näyttää tämän kierron osalta..
Oon vähän huonosti seuraillut kiertoa ja en ole täysin varma ovulaatiopäivästä, esikon jälkeen on tullut ovulaatikuvut joten kuitenkin hajuilla suurinpiirtein..
Edellinen vuoto alkoi 13.12 ja heti vuodon loppumisen jälkeen alkoi ovulaatiokivut. Veikkaisin dpo0 olleen 23.12 (ollut ainassuht aikainen ovulaatio, esikoinen saanut alkunsa just vuodon loputtua) ja joulutohinan jälkeen onkin ollut väsy, tukkoinen olo, vilu, nälkä ja limaisuus kesti todella pitkään. Rintoja nipisteli kainaloiden vierestä. Sitten onkin vain ollut pelkkä ärsytys. Nyt on siis sinakin suurinpiirtein dpo 13 ja menkkoihin bout viikko (kierto vaihtelee 30-32pv). Koska ovulaatio on noin varhain niin eikö tikussa jotain säpinää pitäisi jo tapahtua :geek:. Joo vasta kun kuukautiset on myöhässä.... Plääh. Muistaakseni sain 7pv ennen menkkoja plussaa viimeksi.
 
@_minävain_, oli menkat ihan normaalit ja jonain päivänä kokeilinkin huvikseni herkällä testillä ja hyvin hailakkaa näytti vielä siinä vaiheessa (kp25 ja 26). Että onko sitten yli kahdeksan tunnin rakossaoloajalla merkitystä tässä, en tiedä...

@Karvakorvat, tämä tiedossa kyllä ja siksi mietinkin että mitä hiivattia mun sisällä on meneillään :whistle:
 
Jäin pohtimaan, että voisko tuplat tehä noin, mutta ei vissiin (n) äkkiä ultraan:ROFLMAO:
 
@Poppis75 toi testi vissii näyttää 3+ jos mittaa yli 20000 arvon, mitä ei vielä vissiin minkään taulukon mukaan ois mahollista olla noin aikasin.


Eikös tohon 3+ raja-arvo ole 20 000? o_O

https://uk.clearblue.com/healthcare-professionals/pregnancy-tests
3+ viikot = raja-arvo 2753+

Youtubesta ja englanninkielisiltä mammasivuilta löytyi myös tietoa, että mm. dpo 12 on tullut 3+ viikot, kun on odottanut kaksosia...
 
  • Tykkää
Reactions: Karvakorvat
Kierto mennyt siihen pisteeseen, että taas hätähousuillaan.. ja tietty himotestaillaan! :D

Eli kp13 tuli hieman verta, minkä tulkitsin ovulaatioksi (vaikka en tiedä onko ovulointi minun kohdalla edes mahdollista). Kp14 laskin dpo1.
Kp18 eli dpo5 tuli uudelleen hieman verta/vaaleanpunaista vv.

Tänään dpo8 ja himotestaajana tein aamulla testin vaikka tiesin että ei siinä mitään noilla päivillä näy. https://aijaa.com/asuYku

Nyt jos sitä malttaisi vaikka huomena edes olla testaamatta :D
 
@haaveilija92 Joo kyllä tiedän miten kyseinen testi ”toimii”, enkä pitäs plussana enneku ihan oikeesti punertava viiva. o_O

Dippasin myös tältä aamulta. https://aijaa.com/HE1iPA
Mietin tuota, että miksi sitä testaa niin aikaisin. Omalla kohdalla koen sen niin, että jos testaan ajoissa ja peräkkäisinä päivinä, ei pettymys negaan ole niin suuri, kuin se jos testaan ihan loppukierrosta sen negan. Tai jos teen testin kolmen päivän välein ja näen, että ei vieläkään viivaa näkyvissä..

Tää palsta on mulle jotenkin aika terapeuttinen ja vähän kuin päiväkirja ja siks laitan tähän niitä ”turhia” negoja ym, mistä voin myöhemmin tarkistaa tilannetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Mä oon omien rfsun testien kanssa tullu siihen tulokseen että ne näyttää koska menkat alkaa :ROFLMAO: viime kierrossa tein yhden 8 liuskan paketin, alkuun aivan puhtaan valkosia ja pari päivää ennen menkkoja ilmestyi haamut. :LOL:
 

Yhteistyössä