Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kellään kokemusta apteekin apteq-raskaustestistä (10 mIU/ml)? Tein tänään dpo 11 kyseisen testin ja testiajan lopulla siihen ilmestyi joku todella haalea viiva, mikä näkee tihrustamalla ja etenkin jos siihen osoittaa taskulampulla. Kuvaa siitä ei kyllä meinannut saada millään eikä oikein nää, onko siinä edes yhtään punaista. Antaako tuo helposti viivanpaikkoja negoissakin tapauksissa?
Kun olin raskaana -15, niin kokeilin huvikseen tehdä samaan aikaan aptequen ja pregchekin, halusin vissiin vain nähdä, että onko nuo herkät testit oikeasti niin herkkiä kuin väitetään. Tulos oli aika jännä: http://aijaa.com/oyTeUN

Liekö sitten nykyään herkempiä?
 
@Neltsuliini ja @haaveilija92 Kiitos kommenteista! Aikahan sen taas näyttää, onko viiva oikee vai feikki. On toi testi kyllä huh huh..silti siihen tarttuu, kun se on niin halpa. Oon nyt kolmena päivänä saanu samanlaista testiajan ulkopuolista viivaa, hieman punertaa. Ja minäkin olen tehnyt ison läjän testejä, joissa "ihan varmasti jo plussa", mut ei sit kuitenkaan. On tää sellasta vuoristorataa..
 
@stindepinde no sitä just ! Oon itselleni luvannut että en tee testejä ennen kun kuukautiset on oletettavasti myöhässä. Mutta kun siltikään ei aina osaa tulkita oikein :D
Siksi tää ketju onkin niin lohduttava, kun kaikki "kärsitään" samasta vaivasta. Eikä tartte selitellä, kun kaikki tajuaa, miksi tihrustetaan, muokataan, käännellään, väännellään, aukaistaan testejä, kaivellaan roskiksia... :) Vauvaonnea teille, toivottavasti pian tärppää! :)
 
Heippa!
Auttakaas uutta himotestaajaa mäessä (n). Olen tikuttanut nyt ovulaatiota one stepin ovisliuskoilla ja mitenhän niitä täytyis tulkita? Ohjeissa sanotaan että positiivinen tulos näkyy 1min sisällä ja negatiivisen varmistamiseksi täytyy odottaa 10min.
Mä tein eilen joku 100 testiä ku olin niin epävarma. Jokanen oli negatiivinen 1min kohdalla, muuttui positiiviseksi 10min kohdalla ja täysin kuivuttuaan jotain siltä väliltä. o_O
Laitan kuvia jos osaan...
 
20181121_092614.jpg

Mä en osaa käyttää tätä! Eli olen uusi täällä:). Onko kokemusta miten näitä one stepin ovisliuskoja pitäs tulkita? Yllä eiliset liuskat. (Alin tältä päivältä) oli pakko tehä sata testiä ku olin hämilläni. Noi olivat kaikki siis 1min jälkeen negoja mutta 10min jälkeen täysin positiivisia ja kuivuttuaan tommosia(n)(n) onko mulla ollut ovis? Tulossa ovis? Vai ei mitään? Mitään limoja ei ole mailla eikä halmeilla ja se tässä vähän huolestuttaakin. Help!
 
Kiitos wintersun! Onpas ärsyttävän tulkinnan varasta. Mä niin ajattelin et sielt pompsahtaa sellane selkee viiva ja se olis siinä :LOL:.
Ja hyvä kyllä nyt ku otin kuvat niin kuvissa testiviivat näyttää haaleemmilta kun luonnossa.(n)
Onko muilla sitten kokemusta et olis tullut ovis ilman "limoja" o_O?
 
@Pumpkinbred Mulle nuo kaikki olis vielä negoja, mutta ovis tulis varmaan noin vuorokauden päästä. Mulla ovisplussa on siis ihan selkeästi vahvempi kuin kontrolliviiva. Tulkitsen tikkuja kuivumisajan jälkeen vielä. Voisin veikata, että saat vahvan plussan päivän-kahden sisään. :)
No täytynee vielä odotella. Tänään vaan tein 2 testiä jotka molemmat olivat jo selkeesti paljon hailumpia. Testaan vielä illalla uudelleen.
 
20181122_073709.jpg
Kyllä se tais mun kohdalla sit olla plussa tai joku oviksen yritys koska eilen ja tänään testit näyttää tältä (n).
Niin ja onko dpo0 heti kun saa ovisplussan vai sit seuraavana päivänä millon se ovulaatio todennäkösesti sit tapahtuis?
 
@stindepinde Oliko sulla mikä kiertopäivä menossa?
Sori, multa on menny ohi tää sun kysymys. Eli mullahan on sellanen tilanne, että edellisten menkkojen jälkeen oon saanu nää plussan näköiset viivat ja nyt olis jo uusien menkkojen aika. Viiva ei ole vahvistunut, melkeinpä vaan hävinnyt, joten noi oli sit vaan taas vääriä viivoja. Uuteen kiertoon vaan, kun menkat vaan alkais.
 

Yhteistyössä