Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Moi! Änkeän itseni tänne kyselemään. 12.6 oon ollut pakastealkionsiirrossa, varsinainen testipäivä ois vasta 26.6. Mä hölmö menin jo maanantaina tekemään pc:n testin aamulla joka näyttikin suureksi yllätykseksi selkeästi kahta viivaa, toinen tosin paljon haaleampi. No iltapäivällä tein myös rfsun testin joka näytti myös kahta viivaa. Eilen ja tänään tein aamulla pc testit, viivat edelleen, mutta ei juurikaan/ollenkaan vahvistuneet. Rfsun testeissä taas selkeästi vahvistuneet viivat päivä päivältä. Tänään tein viel digitaalisen, joka näytti raskaana 1-2vkoa. Uskon siis ettei testit valehtele, mutta suurin pelko onkin joko kemiallinen tai tuulimuna. Onko muilla kokemusta, että pc testit eivät juurikaan olisi tummuneet/tummuisivat hitaasti vaikka kaikki on ok?
Vaikuttaa erittäin hyvältä! Viivan vahvistumista kannattaa vertailla vain saman merkin kesken. Toistaiseksi olet ainakin raskaana, onnittelut ja tarrasukkia pienelle! :love:
 
Onko kellään muulla ollut semmoista oloa, että kaupassa hävettää ostaa raskaustestejä? Yritän piilotella testin muiden tavaroiden joukkoon kaupan liukuhihnalla ja siepata äkki laukkuun maksun jälkeen. Ihme juttu. En ihan tajua kunnolla, että miksi.Yleensä ostan testit netistä. Pääsyy on tosin se, että netissä ne on halvempia.

Nyt kp11
 
Liityn teidän negatikkujen riviin. Tein äsken ovistestin ihan vaan koska halusin nähdä sen haamun mikä ollut lähes kokoajan. No eipä ole enää mitään...

Mutta aloin miettimään asiaa. Koska mulla näkyi myös nyt viikon takaperin haamua, vahvaakin haamua, voisiko olla että ovuloin (edes pienesti) kaksi kertaa? Koska 12.6 sain tumman ovis viivan, minkä jälkeen ei mitään ja nyt ollu taas haamua. Mielipiteitä?
Jos olisinkin ovuloinut nyt niin täytyy toivoa että puputtelut ei olisi mennyt hukkaan ja tälle kierrolle olisi vielä toivoa. Menkat edelleen vuorokauden myöhässä. :rolleyes:

Ps. Menkat heitelleet pillereiden kanssa +/- 1-2pv
 
Onko kellään muulla ollut semmoista oloa, että kaupassa hävettää ostaa raskaustestejä? Yritän piilotella testin muiden tavaroiden joukkoon kaupan liukuhihnalla ja siepata äkki laukkuun maksun jälkeen. Ihme juttu. En ihan tajua kunnolla, että miksi.Yleensä ostan testit netistä. Pääsyy on tosin se, että netissä ne on halvempia.

Nyt kp11

Ostin maanantaina PELKKIÄ pc testejä.voit vain kuvitella :LOL: kyllä tuntu katseita selässä
 
Nyt joku haamun saanut testaamaan :)

Mulla oli kaksi rfsu ja tuoreempaan tuli selvä viiva kun laitoin tipan vettä väärään päähän, vanhempaan taas ei. Ja sekin mietityttää kun nuo one stepit negoja vaikka herkkyydeltään 10 eli herkempiä mitä pc.

Miten se just tärppäiskin tällasesta kierrosta kun en ovista tuntenut :D
Pakko hihkasta tänne väliin että itse tuolla toiveena vauva -kirjoittelin aiemmin että raskauskeijun 10 one stepeillä tuli pelkkää valkosta kun pcllä tuli haamua.
 
@stindepinde pahoittelut! :unsure: Hienoa kuitenkin että pääsit epävarmuudesta ja uuteen kiertoon.

@babygreen mulla on ihan sama juttu! :LOL: Yleensä ostan 2 pakettia enkä muuta. Tänään käytiin koko perhe kaupassa ja otin ovistestejä ja raskaustestejä, pian 5v kuopus halus kantaa ja kovaan ääneen huusi veljelleen ”minä sainkin kantaa nämä!” :ROFLMAO: Nappasin nopeesti paketit itselleni ja laitoin koriin, tästä hän kyseli et miks ei saanut kantaa paketteja :D
:LOL:

Täällä kp 8 ja kaksoishormoni digi otettu käyttöön, saa nähdä tuleeko plussaa tällä kertaa..viimeksi vilkutti hymynaamaa 9 päivää o_O:confused:
 
Pahoittelut @stindepinde ! Voimia sinulle!

Omaan napaan: Tein siis aamulla tänään 9 dpo negatiivisen first responsen. Olin täysin varma, etten ole raskaana. Eikö siihen pitäisi jo tulla edes jotain??? Nyt illalla ihmeen märkä olo housuissa ja tullut siis rusehtavaa tiputtelua (ja aavistus pinkkiä)! Minulla ei koskaan, siis koskaan ole ollut tiputteluvuotoa viikkoa ennen menkkoja! Onko tämä kroppa nyt mennyt sekaisin tästä toivomisesta?
 
Jännän äärellä elelen. Pakko jonnekkin päästä puimaan tätä oloa.

Aivan semmoinen olo et menkat alkaa just, menkkajomltuksia ollut jo kolmatta päivää (ei yleensä ole ennen menkkoja). Päänsärkyä myös ilmaantunut ja alaselkä särkyä. Hajutkin on välillä pahoja.
Niin ja olen tosi itkuherkkä ja pahantuulinen. Koko ajan tiuskimassa.

Tänään kp25/28 ja oiskohan dpo11.
Testasin ennen kotitöihin lähtöä mammaksin herkällä liuskatestillä.
https://img.aijaa.com/t/00356/14584335.t.jpg


Takana on kkm 02/02 rv17+ : menetimme Olavin ihan liian aikaisin.
Ehkäisyä ei ole ollut käytössä ja on ainakin yritetty raskautua mut liekkö liikaa.
 
@Eufemia85 mä näen valitettavasti vain viivanpaikan.. odottele muutama päivä ja kokeile testata uudelleen! :)

..mulla menossa kp23-24 / 35 ja sainkin vasta nyt ovulaatioplussan. Outoa paineen tuntua ollu pari päivää alavatsalla ja yhdyntä oli kivuliasta. Nyt ovismaisia viiltoja alavatsalla.
Onneks ehdittiin ottamaan ilo irti tästä ovisplussasta. Saa nähdä mitä tulee vai tuleeko mitään :love:

https://aijaa.com/YkKHEo

Ihanaa juhannusta teille ihanaiset ja tsemppiä kaikille. (y)
 
Täälläkin ihan negaa kaikki. Dpo 12-14, ei tarkkaa tietoa. Turhaan varmaan enää tuhlaa rahoja testeihin :(
dpo 16 alkanut aina menkat että saa nähdä alkaako ne ylihuomenna vai koska. Pari päivää vihlonut ja nipistellyt mahassa, tuskimpa mitään tarkoittaa
 
Täälläkin ihan negaa kaikki. Dpo 12-14, ei tarkkaa tietoa. Turhaan varmaan enää tuhlaa rahoja testeihin :(
dpo 16 alkanut aina menkat että saa nähdä alkaako ne ylihuomenna vai koska. Pari päivää vihlonut ja nipistellyt mahassa, tuskimpa mitään tarkoittaa
Voi himpula!
Itsellä siis heräsi toiveet uudelleen, koska molemmissa näkyi viivat. Sellaiset joita en ole koskaan aiemmin mihinkään saanut. En nyt niitä positiivisiksi menisi sanomaan kuitenkaan. First responsen haamu häipyi huonommin nähtäväksi, mutta testiajalla tuli myös kuvaan. Pc:hen tuli melkein heti se toinen viiva, jossa väriäkin näkyi. Nyt kuivuneena vaikea sanoa onko väriä, mutta viiva edelleen.

Uskallanko nyt viiniä ottaa juhannuksena? Menkat pitäisi alkaa vasta keskiviikkona ja vasta 10 dpo tänään. Ei yhtään tekisi mieli tässä vaiheessa ottaa vastaan raskauskyselyjä, kun itelläkään ei mitään tietoa asiasta ole ja en haluaisi kertoa kenellekään, että ollaan suunniteltu yrittämistä... Muuten olisin ilomielin kuivin suin, mutta muiden ihmisten vuoksi pitäisi juoda. Hullu maa tämä Suomi. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä