Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Ainakin flo-apin mukaan näin pitäs ja mulla ollut kp27-28. Mutta toivotaan ovistesteissä ollut nyt vaalee (tosi haalee mutta mieskin nähnyt) viiva kokoajan. Häippäs kyllä oviksen jälkeen hetkeksi viivat. Mutta niihin nyt ei voi kuitenkaan luottaa. Onestepit ollut käytössä.
Oletko siis saanut ovisplussaa, eli testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva? Luteaalivaihe on keskimäärin 14 päivää. Jos olisi vain 7 päivää, on käsittääkseni huonot mahdollisuudet raskautua. Tosin jos olet vasta lopettanut pillerit, niin on mahdoton sanoa, minkälainen luonnollinen kierto sinulla on. Ja mahdollista, ettet ole vielä ovuloinut lainkaan. Toivotaan, että tasaantuu pian, tai että tärppää heti!(y)
 
Oletko siis saanut ovisplussaa, eli testiviiva yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva? Luteaalivaihe on keskimäärin 14 päivää. Jos olisi vain 7 päivää, on käsittääkseni huonot mahdollisuudet raskautua. Tosin jos olet vasta lopettanut pillerit, niin on mahdoton sanoa, minkälainen luonnollinen kierto sinulla on. Ja mahdollista, ettet ole vielä ovuloinut lainkaan. Toivotaan, että tasaantuu pian, tai että tärppää heti!(y)
Sain 12.6 vahvimman viivan ovistestiin muttei ollut yhtä tumma mitä kontrollivaava. Unohdin seuraavana päivänä testata ja siitä seuraavana päivänä ei enää tullut mitää testiin. Nyt viikonloppuna haamuja.
Hyvin mahdollista että kiertokin niin sekaisin etten edes ovuloinut kunnolla. Näkee jos menkat alkaa. Aina saa toivoa niin kauan kunnes punaista näkyvissä :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
Sain 12.6 vahvimman viivan ovistestiin muttei ollut yhtä tumma mitä kontrollivaava. Unohdin seuraavana päivänä testata ja siitä seuraavana päivänä ei enää tullut mitää testiin. Nyt viikonloppuna haamuja.
Hyvin mahdollista että kiertokin niin sekaisin etten edes ovuloinut kunnolla. Näkee jos menkat alkaa. Aina saa toivoa niin kauan kunnes punaista näkyvissä :love:
Heii, oletko mitannut lämpöjä? Niillä minä huomasin, että ovis oli tapahtunut testin lisäksi.
 
Ootteko muuten kauan käyttäneet ehkäsyä ennen yrittämistä ja kauan yritetty ?
Me ei olla vielä alettu yrittää, mutta sattui onnekas ja suhteellisen hyvin ajoitettu vahinko. Itse olen jo pari vuotta toivonut vauvaa, mutta mies himmailee. Me ollaan menty Natural Cycles -appilla ja keskeytetyllä jo muutama vuosi. Minulla erittäin tarkka kierto.
 
@Naturamama vähän huonosti kyllä itselle näkyy :( ehkä vielä kannattaa odotella :)

@Kaksiviivaakiitos toivotaan että teillä tärppäis pian :love: itse söin yasmin pillereitä n. 9 vuotta :( ja nyt viimekuussa lopetin. Tämä kuu ollaan vasta yritelty että aika alussa! En tiedä rupeanko ovista tikuttamaan, ehkä vaan pupuillaan pari kertaa viikossa ja toivotaan että nappaa! Mutta oon kanssa kuullut että kantsii lämmöt mitata, niillä aika tarkkaan näkee oikeen päivän:p flo appsilla seurailen kiertoa, mutta pillereiden jälkeen mennään nyt jo kp42 että saa nähdä millon menkat tuleepi..
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
Sisaret, help! Ällö varotus :sick:
Nyt meinaa iskee paniikki.. Tajusin, että edellisten kiertojen mukaan torstaina alkaisi suurinpiirtein menkat (terojen avulla alkanut viime kuukausina), mutta tässä kierrossa söin letroja eli en tiiä millanen kierto on.

Äsken kävin vessassa ja tuli sellainen reilu 2€ kokoinen klöntti valkovuotoa pyyhkiessä :unsure: mitähän tämä nyt meinaa.. Ovisplussa tuli kuitenkin 14.6... Muilla kokemuksia?(n)
 
Sisaret, help! Ällö varotus :sick:
Nyt meinaa iskee paniikki.. Tajusin, että edellisten kiertojen mukaan torstaina alkaisi suurinpiirtein menkat (terojen avulla alkanut viime kuukausina), mutta tässä kierrossa söin letroja eli en tiiä millanen kierto on.

Äsken kävin vessassa ja tuli sellainen reilu 2€ kokoinen klöntti valkovuotoa pyyhkiessä :unsure: mitähän tämä nyt meinaa.. Ovisplussa tuli kuitenkin 14.6... Muilla kokemuksia?(n)
Oliko se ihan valkosta vai? Itsellä tuli kahtena päivänä kanssa ihme klöntit limaa.. Mutta oli tosi läpinäkyvää. Ikinä ei oo ennen kanssa tullut. Vain 2 päivänä kerran päivässä :eek::D ei mitään hajua mitä se oli kun oma kierto ihan sekasin.. Ehkä ovulaatio tai vaan jotain erikoista vuotoa. :unsure:
 
Oliko se ihan valkosta vai? Itsellä tuli kahtena päivänä kanssa ihme klöntit limaa.. Mutta oli tosi läpinäkyvää. Ikinä ei oo ennen kanssa tullut. Vain 2 päivänä kerran päivässä :eek::D ei mitään hajua mitä se oli kun oma kierto ihan sekasin.. Ehkä ovulaatio tai vaan jotain erikoista vuotoa. :unsure:
Joo ihan valkosta oli.. Sellaista hieman paksua. Toivotaan, et tärppi olis tullut 14.6 ja tää ois nyt vaan jotain outoa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Sasusa
@Keltain3n mulla oli tollasta vuotoa kerran kans kun viimeksi lopetin pillerit.. noin vuosi sitten. Ajattelin ainakin itse sen olevan normaalia tuolloin. Että hormooneista just johtui. Silloin ei edes yritetty lasta vaan muuten vaan pidin 6kk tauon.

Ja sen verran pakko tulla tänne hypisteleen että menkat ei ainakaan vielä alkanut, kun tänään pitäisi. Poikkeuksetta aina alkaa aikasin aamulla. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Keltain3n
Sisaret, help! Ällö varotus :sick:
Nyt meinaa iskee paniikki.. Tajusin, että edellisten kiertojen mukaan torstaina alkaisi suurinpiirtein menkat (terojen avulla alkanut viime kuukausina), mutta tässä kierrossa söin letroja eli en tiiä millanen kierto on.

Äsken kävin vessassa ja tuli sellainen reilu 2€ kokoinen klöntti valkovuotoa pyyhkiessä :unsure: mitähän tämä nyt meinaa.. Ovisplussa tuli kuitenkin 14.6... Muilla kokemuksia?(n)
Kaikennäköiset vuodot kuuluu luomukiertoihin. Huomattavasti kosteampi meininki kuin hormoniehkäisyn kanssa. Eli eipä tuosta voi oikeen mitään päätellä. :D
 
Milloin pitäisi alkaa? Vai pitänyt jo ? Itse ajattelin perjantaihin odotella ja jos ei mittään näy ni taas testaan.
Ai menkat? Mulla alkaa 15 dpo, eli viikon päästä. Olen testailuaddikti ja haluan löytää sen hailuraisimman haamun jos mahdollista. :ROFLMAO:

Mutta menkat tulee siis ovulaation jälkeen n. 14 päivää, eli sinullakin jos nyt menossa 7 dpo niin oletettuihin menkkoihin aikaa vielä reilusti.
 
Ai menkat? Mulla alkaa 15 dpo, eli viikon päästä. Olen testailuaddikti ja haluan löytää sen hailuraisimman haamun jos mahdollista. :ROFLMAO:

Mutta menkat tulee siis ovulaation jälkeen n. 14 päivää, eli sinullakin jos nyt menossa 7 dpo niin oletettuihin menkkoihin aikaa vielä reilusti.
Onpas nyt tyhmä olo... eli kierto varmaan siis sekaisin. Sokkona vain odotellut että "normaalisti" kierron mukaan tulee enkä ajatellut yhtään milloin ovulaatio ollut yms miten silloin vaikuttaa. En oo koskaan aikasemmin ovulaatioita tikutellut ennen kun pillerit lopetin toukokuun lopussa. Mutta hei kiitos tästä, oon taas vähän viisaampi.:unsure:(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
Kaikennäköiset vuodot kuuluu luomukiertoihin. Huomattavasti kosteampi meininki kuin hormoniehkäisyn kanssa. Eli eipä tuosta voi oikeen mitään päätellä. :D
Mulla ei ole koskaan ollut mitään ehkäisyä, se tässä ihmetyttääkin. Ainut tässä kierrossa erona ne letrot. Ehkä ne teki sen (y)

muokkaan; siis hormonaalista ehkäisyä !
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naturamama
Onpas nyt tyhmä olo... eli kierto varmaan siis sekaisin. Sokkona vain odotellut että "normaalisti" kierron mukaan tulee enkä ajatellut yhtään milloin ovulaatio ollut yms miten silloin vaikuttaa. En oo koskaan aikasemmin ovulaatioita tikutellut ennen kun pillerit lopetin toukokuun lopussa. Mutta hei kiitos tästä, oon taas vähän viisaampi.:unsure:(y)
No eipä tuollaista tule heti ajatelleeksi. Olen kuullut joillain näkyvän testeissä haamuja jo 8 dpo, mutta ennen sitä tuskin on mahiksia saada r-testiin mitään. Jotta jotain tulisi, edellyttää, että alkio on kiinnittynyt ja raskaushormonia tarpeeksi. Kiinnittyminen tapahtuu yleensä 6-10 dpo. Käsittääkseni luteaalivaihe on aina saman pituinen, kuitenkin yksilöllisesti vaihteleva. Itse tunnen ovulaation hyvin ja samana päivänä tulee ne kananmunalimat. Sen jälkeen sitten 14 kokonaista päivää ja 15. päivänä alkaa menkat.
 
  • Tykkää
Reactions: Kaksiviivaakiitos
Otetaanko fiilis kierros?

Miltä tuntuu just nyt? Ovisplus 14.6.

Ajatukset seilaa, ei varmaa oo tärppiä tullu. Toisaalta, on se ehkä tullutkin :LOL:
Tissit ei oo kipeet, tai no jos koitan niin ihan ihan vähä tuolta kainaloiden luota on.
Millonhan valkotakkiset hakee mut? (n):LOL:
Vielä pitää odottaa testaustaaaaaaa..
 
Mulla ei menkkoja alkanut kuulumaan, niin tein CB+ testin. Ilman mitään muokkausta on toi kuva. Voiko se olla enää väärä plussa? Kai se digi täytyy taas parin päivän päästä tehdä ellei menkat ala. Pää ja sydän tässä menee sekaisin!!!

katso liitettä 3948
Kyl toi viiva vaikuttais jo haamulta. Kun kuvaa ei ole tarvinnut edes muokata ja näkyy noin vahvasti. Mäkin oon saanut tuolla testillä viivanpaikkoja mut minusta ne on haaleampia kun tuo viiva. Toivotaan että nyt olis oikeasta haamusta kyse. :)
 
Mulla ei menkkoja alkanut kuulumaan, niin tein CB+ testin. Ilman mitään muokkausta on toi kuva. Voiko se olla enää väärä plussa? Kai se digi täytyy taas parin päivän päästä tehdä ellei menkat ala. Pää ja sydän tässä menee sekaisin!!!

katso liitettä 3948
Näen viivan ja todellakin toivon että se sulla tarkoittaisi haamua. Mutta testaisin vielä vaikka digillä koska tuo testi antaa ainakin itselle samanlaisen viivanpaikan aina.
 

Yhteistyössä