Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kp13 menossa ja ovista tässä edelleen testailen, ei oo tummunut vielä yhtään toi toinen viiva niin en ole sit kahesti päivään edes testannut. Joko on tosi pitkä kierto tai sit ei tuu ovista ollenkaan :unsure: kai sen pitäs rueta tummumaan kun ovis lähenee? Aamulämpöäkin oon mittaillu mutta koko ajan on 36 hujakoilla.
 
Kp13 menossa ja ovista tässä edelleen testailen, ei oo tummunut vielä yhtään toi toinen viiva niin en ole sit kahesti päivään edes testannut. Joko on tosi pitkä kierto tai sit ei tuu ovista ollenkaan :unsure: kai sen pitäs rueta tummumaan kun ovis lähenee? Aamulämpöäkin oon mittaillu mutta koko ajan on 36 hujakoilla.
Jatka vaan testailua, kyllä se sieltä vielä tummuu :)
mulla ovis vaihtelee kp13-16, mut sehän on ihan yksilöllistä riippuen kierron pituudesta jne :) Mulla on tänään kp13 myöskin ja ainaki vielä eilen oli aika haaleita viivoja. Viime kierrolla ovis oli vasta kp16, että saas nähä miten nyt käy
 
Kääk!!!
Ovistesti vieläkin plussa dpo 7, ollut joka päivä oviksesta lähtien. Mistä tällainen voisi johtua? Olen joskus testannut ihan vähän ennen menkkoja ja plussaa näyttää, joten näyttää luultavasti oviksesta menkkoihin saakka plussaa. En ihan hirveästi ole näitä ovistestejä tehnyt, yleensä lopettanut melkein siihen ekaan tai toiseen plussaan. Mielestäni olen kyllä joskus sen todennut haalistuvankin, toki juominen yms vaikuttaa todella paljon vahvuuteen.

Kierto on kellontarkka, ovis tulee aina kp 11 ja luteaalivaihe 15-16 päivää. Viime kierrossa tosin tuli kp 12 illalla tai kp 13 aamulla, mutta muuten ollut tuota kp 11. Maaliskuussa ultrattu munasarjatkin jälkitarkastuksen yhteydessä, eikä siellä ollut mitään ongelmaa.

Osaisko joku kertoa mistä voisi johtua? Vauvaa yritetty maaliskuusta saakka, kilpirauhasarvot on katsottu ja normaalit oli, missä mahtaa mättää kun ei tärppää, veikkaisin tuota ovisplussaa joka näin kamalan monta päivää..
 
Heippa tänne! Onnea plussanneille ja toivotsemppiä plussaa odottaville <3

Mulla tosiaan se viime kierto venyi kp40 ja sitte menkat alkoi. Suunnitteilla olisi ollut pakastealkion siirto sitten seuraavasta kierrosta. Päätin kuitenkin tänään kp43/29-35 tehdä viimeisen rfsu:n liuskatestin, kun menkkoja ei vielä ole kuulunut. Yritin laittaa kuvaa testistä, mutta tää herjaa, että liian iso tiedosto, enkä osaa muokkaa pienempään kokoon. Tulos oli kuitenkin todella yllättävä!!! Haamu!! Kyseessä päiväpissa, rakossa 1h. Elämäni ensimmäinen haamu ja näin aikaisin. Sillä molemmat pojat ovat näkyneet vasta kp 40 jälkeen verikokeissakin. Muun muassa nuoremmalta oli verikoekin negatiivinen vielä kp 39. En siis odottanut mitään!!! Vain niitä menkkoja, että päästäis ilmoittautuun siihen pas:iin.

Laitoin pojat nukkumaan ja muistin, että jossain pitäis olla cb:n digi (ei viikkonäytöllinen testi) ja löysin sen ja odotin 2h ja PLUSSA!! Oon ihan pihalla!

Noin vajaa viikko sitten tuli v.punaista/ruskeaa vuotoa 2-3 päivää ja luulin, että menkat tulee, koska sillain just samanlaisella tiputtelulla mun menkat aina alkaa. Kahdessa ekassa raskaudessa ei ollut yhtää mitään vuotoja missään vaiheessa ja siks tuo tiputtelu oli mulle "merkki", että ei ainakaan plussaa kannata odottaa. Toisin kävi.

Kohdun tienoilla jomottelee ajoittain ja eilen jumpan jälkeen olin niin kuollut, että luulin, että tulen kipeäksi. Ja nenä on ollut kolmena päivänä vähän tukkoinen. Muute sama olo, kuin kaikissa kierroissa.

Täällä nyt vaa hoomoilasena ihmettelen, että mitä tapahtuu :D
 
Ovistesti nyt positiivinen. Tiistaina oli viimeksi seksiä eikä nyt enää varmaan ehditä. Riittääköhän tuo vai voiko olla ettei kaikilla siittiöt elä päiviä naisen elimistössä kuten väitetään...? (n) kaikkee sitäkin kuumeessa pohtii :D

http://aijaa.com/IZUHTW

Kp18 testi eli nyt ovis paremmilla päivillä kuin viime kierrossa..
Se aina riippuu niin niin paljon kaikesta että miten minkäkin kerran talletukset selviää ja onko talletusta edeltävästä kerrasta miten kauan. Yleensä suositellaan ainakin sitä päivän väliä jotta simppoja ehtisi kehittyä mahdollisimman paljon kypsiksi, paitsi jos olisitte tänään tallettaneet ja nyt tuli plussa, kehoittaisi lääkäri varmasti tallettamaan ainakin vielä huomenna heti perään. Ja sit ne monen monta muuttuvaa tekijää matkan varrella. :whistle:
Mä kovasti kyllä yrittäisin hyödyntää ainakin huomenna koska huomenna se ovis varmaan on.
 
Mä en ole tässä kierrossa kauheasti hätähousuillut ja piinaillut, ovistestit rauhoitti mieltä ja on niin paljon ollut muutakin ajateltavaa että piinapäivät on menneet hujauksessa :D dpo7 huituvilla oli menkkakramppeja ja pyyhkiessä tuli vähän verta. Silloin tajusin et pitää testata nyt lauantaina (dpo 9 tai 10), koska illalla olisi alkoholillisia menoja tiedossa.

Tälläinen ilmestyi testiajalla:
http://aijaa.com/82uzaV

En saanut kuvaan vaaleanpunaisuutta vangittua tuossa valossa, mutta punertaa se :love: mies oli samaa mieltä kun herätin sen katsomaan :LOL: voisiko viivanpaikka edes olla noin näkyvä? Rfsu:n herkkä testi kyseessä.

En uskalla vielä iloita, mutta alkoholin jätän nyt väliin ja jatkan seuraavina päivinä testailua...
 
Mä en ole tässä kierrossa kauheasti hätähousuillut ja piinaillut, ovistestit rauhoitti mieltä ja on niin paljon ollut muutakin ajateltavaa että piinapäivät on menneet hujauksessa :D dpo7 huituvilla oli menkkakramppeja ja pyyhkiessä tuli vähän verta. Silloin tajusin et pitää testata nyt lauantaina (dpo 9 tai 10), koska illalla olisi alkoholillisia menoja tiedossa.

Tälläinen ilmestyi testiajalla:
http://aijaa.com/82uzaV

En saanut kuvaan vaaleanpunaisuutta vangittua tuossa valossa, mutta punertaa se :love: mies oli samaa mieltä kun herätin sen katsomaan :LOL: voisiko viivanpaikka edes olla noin näkyvä? Rfsu:n herkkä testi kyseessä.

En uskalla vielä iloita, mutta alkoholin jätän nyt väliin ja jatkan seuraavina päivinä testailua...
Plussa se on. Vahvistumista :love:
 
  • Tykkää
Reactions: ronso
@Tähti31 miksipä ei! Ovulaatiohan voi tapahtua vasta kolmantenakin päivänä plussasta, eikä munasolu hirveän vauhdikkaasti munanjohtimesta kohtuun etene. Mulla tuli tasavahva viiva ti-päivän iltana, ke oli vahvempi. Sitten ke-to yönä oli oireiden perusteella ovis ollut :)
 
Mua alkaa nyt vähän kyllästyttämään tää mun tilanne, kp 36 menossa ja tein viime sunnuntaina kaksi testiä. Yhden pc liuskan ja ya herkän raskaustestikasetin. Pc:n tein aamupissasta mihin tuli viiva heti testiajalla ja kasetin tein 3 tunnin pissasta mikä oli nega. Menkkajomotuksia ollu jo viikon ajan mutta ei ne prkele ala! :mad: ja nyt parina päivänä mulla on tullu repäisykipuja. Nännitkin oli kosketusarat muutaman päivän mutta se loppui. Tässä kuva siitä pc:n testistä.

 
Viimeksi muokattu:
Mua alkaa nyt vähän kyllästyttämään tää mun tilanne, kp 36 menossa ja tein viime sunnuntaina kaksi testiä. Yhden pc liuskan ja ya herkän raskaustestikasetin. Pc:n tein aamupissasta mihin tuli viiva heti testiajalla ja kasetin tein 3 tunnin pissasta mikä oli nega. Menkkajomotuksia ollu jo viikon ajan mutta ei ne prkele ala! :mad: ja nyt parina päivänä mulla on tullu repäisykipuja. Nännitkin oli kosketusarat muutaman päivän mutta se loppui. Tässä kuva siitä pc:n testistä.
Toihan vaikuttaa siltä että olet raskaana. Mikset tee uutta testiä? Jos on kaapissa niin tee heti! Mä jännäilen sun puolesta jo täällä! :D Tsempit!
 
@hippogryfi peukut pystyssä sulle(y)
Mä nyt ostin yhen paketin pc:n liuskoja. Ajattelin antaa mahiksen vielä. :D Ostin myös apteekista 10mIU testejä ja sit mulla on tavis cb digi sekä viikkonäytöllinen.:ROFLMAO: Että katellaan, keskiviikkona pitäis aivan viimeistään alkaa menkat, jotenka tiistaina sutasen vikan testin viimeistään, riippuen vähän mitä noi edeltävät näyttää. Jos tulee jotain epämäärästä, niin kuluu saltisti useampi testi päivässä.:D
 
  • Tykkää
Reactions: hippogryfi

Yhteistyössä