Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Voi ei, tilasin keskiviikko aamuna raskauskeijulta Ovistestejä eikä tullut tänään postissa :devil: viimeksi tuli heti seuraavana päivänä kun sieltä tilasin.. Sunnuntaina on kp9 ja oisin halunnu rueta sillon testaamaan mutta nyt menee maanantaihin asti, toivottavasti edes silloin tulevat, ettei vain mene ohi :oops:
Oisko ihan postin kenkkuilua? Ärsyttävää, tiedän kokemuksesta. Osta kaupasta jotain vastaavalla herkkyydellä olevia niin pääset ainakin starttaamaan.
 
@hippogryfi heitä noilla pc:llä vesilintua, ihan käsittämättömän huonoiksi ovat menneet tai sitten on lähtenyt tehtaalta susihuonoa erää liikkeelle. Mulla oli viime kierrossa kanssa sellanen jossa oli syvä naarmu koko testi-alueen mitalta.o_O

Mut mä voisin tänään ilahduttaa teitä yhdellä negatestillä. En mä enää kestä tän painostuksen alla (oman pään). Dpo6 vasta joten siksi ihan naurettavaa, mut te ymmärrätte.:D
 
Tänne ei oo tullu hetkeen kirjoteltua, hengessä oon kyllä muuten mukana eläny.. ei oo ollu kirjotettavaa, eikä pahemmin nytkään.
Kierrot ollu hieman sekasia, nyt ehkä pikkuhiljaa palautumassa..
Yrityskierto 10 ehkä kiertojen palautumisesta synnytyksen jlk :D
Toki oviksia ei välttämättä ole ollu joka kierto.

Tyylipuhas nega ah sillä niin ihanalla pc liuskalla..
En mä muuten sitä ostas, mut ku saa 2 yhen hinnalla, ja testihullulle se kelpaa paremmin!

http://aijaa.com/s2kotf

Kp 27 vissiin. Tässä kierrossa oletan olevan 28-29pv

--->kp1
 
Viimeksi muokattu:
Helou kaikille! Olen muutaman kk seuraillut erilaisia keskusteluja ja nyt ajattelin, että voisin minäkin alkaa kirjoittelemaan! :)
Itselläni taustalla yksi raskaus, joka päättyi vkolla 11+0 ultrattuun keskeytyneeseen km 6/17.. Pienoisen kasvu jäi jo vkolle 7+2. Cytoteceillä hoidettiin se sitten. Siinä oltiin miehen kanssa täysin rikki, ja itsestä tuntuu aivan kamalalta, että oli menehtyneenä jo tovin massussa.. :cry: Raskauduttiin kuitenkin ekasta yk, eli pienoinen olisi meillä ehkä joskus kuitenkin mahdollinen. (y) Sillon ei ovistestit olleet käytössä. Tällöin ei MITÄÄN raskausoireita ollut ennen kuin plussasin kun kummastelin, ettei menkat alkaneetkaan. Sit seuraavana päivänä huomasin että nännit/rinnat arat ja tosi väsynyt kyllä olin. No mutta..

Nyt yk 5 kaiketi menoillaan:D Ja kkm jälkeen kierto venynyt 28:sta 31:een.

Vahvan oviksen tikutin 15.11.(selkeät ovisoireetkin) , eli nyt ollaan vasta dpo 3. Pupuilua ollut melko tasaisesti ennen ovista, sen aikana ja nyt jälkeenkin. Kovin jo odottaa millon pääsisi testailemaan! :giggle:

Käytössä ollut pc:n r-testejä, joista viime kierrolla kurjat viivanpaikat. Ja clearbluen se r-testi, johon tulisi +, joka haaleana tulikin, mutta viivanpaikka sekin. Mur! :mad:

Mitään oireita ei toki viel oo, nännit kyllä arat, mitä ollut oviksesta lähtien. Pitää nyt vaan malttaa odotella. :rolleyes:
 
Tulihan ne ovis testit viimein tänään postissa, no äsken tein testin, kp10 tänään. Onko tuo nyt se kuuluisa viivanpaikka? Viiva ilmestyi vasta useamman ninuutin päästä. Vähän hirvittää tuleeko ovista ollenkaan (n):unsure:
Ei ole viivanpaikka vaan ihan viiva. Tuota viivaa nyt joka päivän testistä seuraat että miten tummaksi menee. Ja noissa se testiaika negan varmentamiseen on 10min. :)
Ja siis tuollaista viivaa tulee liki läpi kierron (haaleampana tai tummempana sekä just tuollaisena) koska sitä hormoonia on koko ajan elimistössä. Ainoastaan oviksen kupeessa sitä on niin paljon, että testiviiva reagoi siihen yhtävahvasti tai vahvemmin kuin miltä kontrolli näyttää.:)
 
Ei ole viivanpaikka vaan ihan viiva. Tuota viivaa nyt joka päivän testistä seuraat että miten tummaksi menee. Ja noissa se testiaika negan varmentamiseen on 10min. :)
Ja siis tuollaista viivaa tulee liki läpi kierron (haaleampana tai tummempana sekä just tuollaisena) koska sitä hormoonia on koko ajan elimistössä. Ainoastaan oviksen kupeessa sitä on niin paljon, että testiviiva reagoi siihen yhtävahvasti tai vahvemmin kuin miltä kontrolli näyttää.:)
Ahaa, Kiitos :) tämä on eka kerta kun ovista testailen :D onko paras aika testata heti kun herää? Ja sitten illalla uudestaan.
 
Joo @Tintti88 ainakin raskauskeijun testeissä tulee mukana ohje jossa sanotaan parhaan ajan olevan klo.10-20.
Itse teen alkuun aina vaan yhden testin ja about klo.18.00. Sitten kun selvästi alkaa tummua (säilytän tehdyt testit) alan tehdä kahdesti päivässä kunnes se plussa tulee. Kahesti kun teen, teen klo.12 ja klo.18.00.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Tintti88
Joo @Tintti88 ainakin raskauskeijun testeissä tulee mukana ohje jossa sanotaan parhaan ajan olevan klo.10-20.
Itse teen alkuun aina vaan yhden testin ja about klo.18.00. Sitten kun selvästi alkaa tummua (säilytän tehdyt testit) alan tehdä kahdesti päivässä kunnes se plussa tulee. Kahesti kun teen, teen klo.12 ja klo.18.00.:)
Mulla jostain syystä ovistesti näyttää parhaiten aamun toisesta pissasta. Juu, aikoinaan tuli tehtyä ja paljon. Testattu KAUAN ja vaikka mihin aikaan. Yksilöllistä lie tämäkin. Mutta juu, ei aamun ekasta kannata.
 
Mulla jostain syystä ovistesti näyttää parhaiten aamun toisesta pissasta. Juu, aikoinaan tuli tehtyä ja paljon. Testattu KAUAN ja vaikka mihin aikaan. Yksilöllistä lie tämäkin. Mutta juu, ei aamun ekasta kannata.
On joo yksilöllistä. Mulla iltasella kaikki testit (ovis ja raskaus) näyttää parhaimman tuloksen aina.:giggle: Ja sit tosiaan sen takia itse alan tehdä kahdesti kun pelkään että toisinaan se LH piikki voi olla nopeasti ohi ja missaisin sen.:LOL: Joillain kun se tosiaan voi olla tosi nopeasti ohi.
 
Äääh inhottavaa tämä odottelu. Jos oikein laskin niin seuraava ovulaatio voisi olla alkuviikosta. Ihan varma en ole kun on sen verran epäsäännöllinen kierto. Toivotaan kuitenkin että aika kuluisi äkkiä ja pääsisi taas tekemään testejä. Vasta pari kiertoa ollaan vauvaa yritetty, en ole tikuttanut oviksia. Kysyisin teiltä milloin kannattaa raskaustesti tehdä? Eli montako päivää ovulaation jälkeen?
 

Yhteistyössä