Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Odotin hetki että pissa jäähtyy ennen kuin dippasin tikun pissaan, kun täällä jossain ketjussa joku kirjotti että sillä tavalla ei oo enään turhia viivanpaikkoja testeihin tullut..
No kyllä vaan tuli joku viivanpaikka.. :eek:
Tää ei nyt jostain kumman syystä suostu lisäämään sitä kuvaa tänne, eilen pystyi kun vähän muokkasi..

Kp40 dpo10
 
Viimeksi muokattu:
Odotin hetki että pissa jäähtyy ennen kuin dippasin tipun pissaan, kun täällä jossain ketjussa joku kirjotti että sillä tavalla ei oo enään turhia viivanpaikkoja testeihin tullut..
No kyllä vaan tuli joku viivanpaikka.. :eek:
Tää ei nyt jostain kumman syystä suostu lisäämään sitä kuvaa tänne, eilen pystyi kun vähän muokkasi..

Kp40 dpo10

Lataa aijaa.comiin
 
Täällä on menossa jo kp 52 eikä menkkoja näy. Ei siis oo vielä yritys päällä vaan totutan kroppaa minipillerittömään elämään.. Alkaa jo oikeesti huolestuttaa vähitellen et palautuuko se kierto nyt ollenkaan ennen yrityksen aloitusta. Vaikka tiedänkin, että palautuminen voi kestää sen puolikin vuotta. No, ei auta muu kuin odottaa. Nyt kuvittelen kuitenkin jo joitakin pms-tyyppisiä oireita, mikä antaa taas toivoa :) Joka tapauksessa enää pari kuukautta et saa jättää ehkäisyn kokonaan pois, eihän sitä tiiä vaikka sillon tärppäis pitkistä kierroista huolimatta :whistle:
 
Iltaa! Minulla on täällä vähän kummallinen tilanne.. Menkoista on kahdeksan päivää ja harrastimme seksiä juuri ennen kuin menkat alkoivat. Esikoinen sai alkunsa aika lailla samaan tyyliin, joten joskus testailen menkkojen jälkeenkin. Nyt sain tällaisen viivannäköisen testiin. Mitä olette mieltä? Jos on tärpännyt, niin tämä olisi dpo 8. FullSizeRender-81_opt.jpg
 
Iltaa! Minulla on täällä vähän kummallinen tilanne.. Menkoista on kahdeksan päivää ja harrastimme seksiä juuri ennen kuin menkat alkoivat. Esikoinen sai alkunsa aika lailla samaan tyyliin, joten joskus testailen menkkojen jälkeenkin. Nyt sain tällaisen viivannäköisen testiin. Mitä olette mieltä? Jos on tärpännyt, niin tämä olisi dpo 8. katso liitettä 1875
Sulla on siis ovulaatio menkkojen vikana päivänä? Ei keskellä kiertoa (jos normaali). Mä poikkeuksellisesti kyllä näen tuossa värillisen viivan. Yleensä täällä en nää mitään noissa haamukyselyissä. :D
 
Sulla on siis ovulaatio menkkojen vikana päivänä? Ei keskellä kiertoa (jos normaali). Mä poikkeuksellisesti kyllä näen tuossa värillisen viivan. Yleensä täällä en nää mitään noissa haamukyselyissä. :D
Saas nähdä miten käy. Pitää testailla ja nopeastihan sen sit huomaa, jos viiva ei ala vahvistumaan. Kiitos kommentista! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
@nelHM Huomenta! Ei ollut testiä kaapissa, niin en päässyt tekeään testiä. Tuo eilinenkin oli siis iltaotos noin neljän tunnin pidätyksen jälkeen. Aamullakin testissä näkyy vielä haalea, mutta väritön haamu. Yritän nyt kovasti olla innostumatta liikaa, mutta onhan tää jännää! :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Taas tuli aamupissasta tuollainen valon kanssa näkyvä paksu viiva. Ei tarvitse käännellä yhtään että näkyy, eikä laittaa valoa edes kiinni testiin vaan vähän vain valottaa toiselta puolelta. Iltapissasta eilen ei tullut tällaista mutta aamupissoista näköjään tulee. Ilman valoa en itse ainakaan näe mitään.

No nyt laittoi miettimään, että miksi vain aamupissoista tulee tällaisia
 
Minä vielä tän saastutan. Tossa aamuinen CB purettuna ja ne ultrat kahdelta aiemmalta päivältä. Onko cb:ssä viivanpaikka? Mulla on niin jäätävän huono olo, että enpä muista tämmöstä :(

http://aijaa.com/b6ngep

@Uusintayritys Ei ole kokemusta tuollasesta, mutta jotain kuultaa läpi. Ei ole toivo mennyt sulla vielä.:)

@Lottastiina17 Mä en ovista bongannut kahden ekan kohdalla ollenkaan, en tunnistanut. Kolmannen kohdalla alkoi jo hahmottuu. Nykyään olot on sen verran selvät että tietää millo ovis.
Kyllähän tuossa jotain sinertävää hohtaa o_O
 
@neIHM ja @stindepinde, näen haamun molemmilla!

@Enia, tietty! :) Tosin ite testaan aina liian aikaisin. Tässä tän aamun testi. Huvikseni kokeilin dpo 7 :D On siinä himmeänä varjona viivanpaikka. Kannatti taas testata... En usko että nyt tärppää mutta varalta testailen taas. Himotestaaja mikä himotestaaja.

IMG_20170531_232329.jpg
 

Yhteistyössä