Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kiitos tsempeistä. :)

Ei olla hoidoissa, ei edes päästäisi minun ylipainon vuoksi. Kiloja olen pudotellut ja välillä niitä on tullut takaisinkin. Mulla on pco tyyppiset munasarjat ja kuukautisia ei tule ollenkaan. Terolutit oli käytössä viimeksi 2014-2015 mutta lääkäri veti ne yhtäkkiä ilman kummempia selityksiä minulta pois. Ilmeisesti olin liian läski niitäkään käyttämään ja sanoi, että laihduta rutkasti ja katsotaan sitten. Tän jälkeen ei ole paljoa kiinnostanut edes gynekologilla käydä, vaikka pitäisi. :-/

Jotain ihmettä olen vain odotellut. Periksi en anna ja ikääkään ei onneksi vielä paljoa ole. Mies sanoo, että kyllä me lapsi vielä jotakin kautta saadaan ja luo uskoa minuun.

Nyt en ole testaillut tuon viime viikonlopun jälkeen. Olen itse nyt reissussa ja huomenna kotiudun, ehkä sitä voisi sitten taas yhteen tikkuun "kusaista" ja jälleen pettyä. Yleensä testailen n. 1-2kk välein varmistaakseni missä mennään, vaikka raskautumiseen luomusti en uskokkaan. :-(

Rutkasti onnea kaikille plussanneille! :) ehkä minäkin joskus. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiuva ja Unicorn
Enhän mä malttanut olla testaamatta. Nyt on kp 28/27-32 rfsu n raskaustestiin tuli toinen haalea viiva. Mut olen ennenkin saanut siihen haaleaa viivaa eikä se tarkoita mitään. Ne on ollut viivanpaikkoja ja en tiedä onko nytkin kyseessä viivanpaikka. Mietin pitäiskö sen jo näkyä paremmin testiassä jos raskaana olis? Näyttääkö rfsu n raskaustestit myöhemmin plussaa kun apteekin oma tai pc liuska raskaustestit? Kyl tossa testissä on haalea toinen viiva.

http://aijaa.com/GoBuJ2
 
Mä olen lueskellut tätä ketjua. Moni on saanut plussan. Onnittelut plussan saaneille. Ja te joilla on epäselvä tilanne tai tulee haaleita viivoja. Toivon että viivat vahvistuisi. Ja muillekin puhaltelen täältä plussaonnea.
 
@nelHM Mäkin niin toivon että tällä kertaa viiva vahvistuisi kunnon plussaksi. Eikä jäisi vaan haamuksi joka ei vahvistu tai viivanpaikaksi. Mulla on ollut ihan tajutonta väsymystä. Mä voin ihan hyvin nukkua päivällä monta tuntia ja yöllä myös. Tänään iski hirveä väsymys kun piti mennä kuntosalille. Onneks selvisin sen reissun. Linea negra viiva näkyy alamahassa. Ja onhan sitä vaikka mitä muuta oiretta. Mutta toi väsymys on outo juttu mulle.
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
@Minni-83 <3 Ei se vielä oo, on niin epämääräinen kun ei tosiaan livenäkään näy yhtään tuon enempää... Mut katotaan, eiköhän sen aamulla näe oliko vain viivanpaikka! Aika räikeä viivanpaikka on jos on, kun kerran väriä näkyy... Mut ollu joskus ennenkin.
 
Uusi himotesteilija ilmoittautuu! Kierukka poistettiin keskiviikkona ja silloin näkyi kypsymässä ollut munasolu, jonka irtoamista yritän saada kiinni. Nyt kp 11/26 menossa ja ovistikkuja uitettu eilen ja tänään. Eilen näkyi jotain tosi tosi pientä (tai sitten vaan joku viivan paikka?) ja tänään oli selkeästi vahvempi tulos. Odottelen, josko huomenna jo tulisi aidosti vahva plussa vai meneekö vielä pidemmälle.

Lääkäri sanoi, että hedelmöitys tässä kuussa on mahdollinen, mutta ei hirveän todennäköinen kierukasta johtuen. Eli ei pitäisi varmaan intoilla kauheasti, mutta silti oon ihan onnessani testailemassa ja piinailemassa (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Täällä kp 28 dpo 15

Yleensä kierto ollut 28 päivää ja dpo 14-16 alkanut menkat että ei vielä välttämättä myöhässä. Huomenna kyllä pitäis viimeistään jo alkaa.

Testit loppu joten en enää ole testannut. Huomenna varmaan tarvii lähteä testiostoksille. Jotenkin kyllä sellainen fiilis että huomenna alkaa :(
 
Hei, täällä on varmaan pitkäkiertolaisia mukana vai muistanko ihan väärin?

Missä vaiheessa ootte hakeutunu gynelle tarkastukseen selvittelemään ovisasioita? Mulla oli menkat minipillereiden takia n. 3 vuotta kokonaan poissa ja nyt oottelen kierron palautumista. Eka vuoto tuli pillereiden jälkeen 5 viikon päästä ja nyt on tuosta ekasta vuodosta alkaneen kierron päivä 57. Yritys alkaa elokuussa, joten mietin, voisiko nyt kesäkuussa jo mennä gynelle tarkistuttamaan tilanteen? Ja mahdollisesti saada jo esim. Terolutit valmiiksi kiertojen tasaamiseen, jos nää nyt ei tästä meinaa tasaantua.

Tiedän, että oon hätähousu (mut siksi just sopiva tähän ketjuun), mutta elokuuta on ootettu kuin kuuta nousevaa ja nyt sitten kierto ei olekaan palautunu, vaikka maaliskuun alussa jo lopetin pillerit "ennakkoon". Kannattaako rahoja käyttää lääkärikäyntiin vai oottaa vaan elokuuhun ja alkaa yrittää? Tää epätietoisuus on hankalaa, kun ei tiiä millon menkat alkaa vai alkaako...

Onnea kaikille yritykseen :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka

Yhteistyössä