Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Välillä tuntuu, että tekisi mieli hypätä kaivoon näiden testien kanssa. Argh.

Olen joskus aiemminkin tänne kirjoittanut. Silloin oli toiveet korkealla, mutta osottautuikin vain huonoiksi testeiksi mun kohdallani. Nyt oli testissä Yliopiston apteekin omat. Tämän kuvan http://aijaa.com/P5KLtH räpsäisin, kun aikaa oli kulunut kolme minuuttia. Tästä sitten eteenpäin niin en havainnut mitään. En tiedä havaitsinko tuossakaan (ehkä värikertymää ja valkoinen viivanpaikka). Eli nega tämäkin. :-( En osaa kuvitella, että koskaan saisin yllättyä ja saada ne kaksi viivaa. Toivoa ei saisi kuitenkaan menettää, mutta neljä vuotta olemme jo yrittäneet. :-(

Mulla ei ole minkäänlaista kiertoa, joten testailen aina silloin kun huvittaa.
 
@khilde En tiedä, ehkä siinä vähän kuultaa jotain. Toivon sinulle kaikkea parasta, ei kuullosta reilulta tilanteesi. Hali.

Tein sen toinen, ei sen kummempaa ku eilen, jos sitäkään. Eli viivnapaikka se sillo oli. Vaikkakin näkyy eilisessä testissä vieläkin ihan haalea viiva.
 
Se niistä haaveista, että enkelivauvan lasketunajan lähellä tulis plussa testiin, tänäänkin dpo 11 negaa. Tosin oli vain 25 herkkyyden testi, mutta en jaksa uskoa, että se tuosta plussaksi enää muuttuisi.

Jatkan kuitenkin testailua. Tilasin wishistä 80 raskaustestiä ja 50 ovistestiä, maksoi vain 12 euroa posteineen kaikki, ei luulis testien enää loppvan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Huomenta, Täällä aamun r-testi tehty, dpo 13-14. Kyllä se vaan näköjään uskoa pitää, että näilläkin kiertopäivillä (kp yli 70) voi ne toivotut viivat saada tikkuun, vaikka lääkärit ovatkin sanoneet että tuskin edes näillä kierroilla ovuloin :) Nyt puhallan teille muillekin tsemppiä, uskoa (itseltänikin usein meinannut kesken loppua) ja plussia ja jään itse toivomaan että pikkuinen pysyisi mukana loppuun asti. T. Pajunkissa18
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Lukka
Täällä pitkään taustalla seuraillut testaaja. Kolme vuotta sitten tuli tällä sivustolla kirjoiteltuakin ja nyt kun taas asia on ajankohtainen jotenkin tuli taas tänne ajauduttua :whistle:. yk5 menossa ja toinen ovistestikierto. Viime kierrossa loppu tikut keken kun ovis tulikin paljon myöhemmin jos ollenkaan kun ei oireillut millään lailla. Tässä kierrossa tikuttelin oikein urakalla ja oviskin tuli bongattua, vaikka jäikin testiviivaa haaleammaksi, mutta seuraavana päivänä oli niin kova alamahakipu, ettei voi erehtyä. Koko eilisen illan oli alamaha kipeä, kunnon jomotusta ja vihlaisuja. Tänään dpo 5, joten vielä pitänee hetki odotella ennen testailuja.:geek:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Täällä toinen taustailija :p meillä ei vielä oo yritys päällä ja siksi syön pillereitä. Unohdin laatan alusta ekan pillerin, joten aikamoinen tuuri saa olla et oisin sen takia tullut raskaaks :whistle:

Pillerithän häiritsee ovulaatiota niin ettei sitä tule, mut 6-7dpo (oletettu ovis ilman pillereitä) mun nännit pamahti niin kipeiks et tällä kertaa on kyllä jotain tapahtunut. Tänään kp26/27-28 ja nännit edelleen superkipeät, alavatsa tuntuu hassulta, turvottaa, on huono olo ja satunnaisesti tuntuu menkkakipuja. Mulla ei oo kertaakaan pillerikierroissa tullu mitään oireita ennen menkkoja, ja kivutkin vasta sen jälkeen ku vuoto on alkanut. Siks oonkin niin ihmeissäni :LOL:

Hätähousuna tein jo negatestinkin aamulla, mut luultavasti liian aikasin.

Mä en usko että tää johtuu siitä unohtuneesta pilleristä, kun oon ennenkin unohtanu keskellä kiertoa eikä siitä oo tullu mitään oireita. Mut samaan aikaan en jaksa uskoa raskautumiseenkaan kun realistinen mahdollisuus siihen on niin olemattoman pieni (n)
 
Välillä tuntuu, että tekisi mieli hypätä kaivoon näiden testien kanssa. Argh.

Olen joskus aiemminkin tänne kirjoittanut. Silloin oli toiveet korkealla, mutta osottautuikin vain huonoiksi testeiksi mun kohdallani. Nyt oli testissä Yliopiston apteekin omat. Tämän kuvan http://aijaa.com/P5KLtH räpsäisin, kun aikaa oli kulunut kolme minuuttia. Tästä sitten eteenpäin niin en havainnut mitään. En tiedä havaitsinko tuossakaan (ehkä värikertymää ja valkoinen viivanpaikka). Eli nega tämäkin. :-( En osaa kuvitella, että koskaan saisin yllättyä ja saada ne kaksi viivaa. Toivoa ei saisi kuitenkaan menettää, mutta neljä vuotta olemme jo yrittäneet. :-(

Mulla ei ole minkäänlaista kiertoa, joten testailen aina silloin kun huvittaa.
Ymmärrän täysin. Samassa veneessä ollaan. Neljättä vuotta tässä odoteltu. Yksi keskenmeno ja That's it. Alkaa mullakin ajatukset olla elämässä kahdestaan. Mielenterveydelle varmaan pikkuhiljaa parempi vaihtoehto, kuin jatkuva pettyminen ja testien himokulutusja ja kyttääminen. Zemppiä sinne! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Välillä tuntuu, että tekisi mieli hypätä kaivoon näiden testien kanssa. Argh.

Olen joskus aiemminkin tänne kirjoittanut. Silloin oli toiveet korkealla, mutta osottautuikin vain huonoiksi testeiksi mun kohdallani. Nyt oli testissä Yliopiston apteekin omat. Tämän kuvan http://aijaa.com/P5KLtH räpsäisin, kun aikaa oli kulunut kolme minuuttia. Tästä sitten eteenpäin niin en havainnut mitään. En tiedä havaitsinko tuossakaan (ehkä värikertymää ja valkoinen viivanpaikka). Eli nega tämäkin. :-( En osaa kuvitella, että koskaan saisin yllättyä ja saada ne kaksi viivaa. Toivoa ei saisi kuitenkaan menettää, mutta neljä vuotta olemme jo yrittäneet. :-(

Mulla ei ole minkäänlaista kiertoa, joten testailen aina silloin kun huvittaa.
Vähän kun siellä tosiaan jotain näkys, eikä mikään kaponen
 
Onko kokemuksia testin valottamisesta? Paljaalla silmällä ei näy mitään, mutta vähän valoa kun näytti testin takapuolellle niin tuli aika selvä viiva. En oo ikinä valottamalla saanut tuollaista. Yleensä silloinkin pitänyt käännellä ja väännellä testiä että jotain näkyy. Jonkunnäköisen kuvankin onnistuin nappaamaan. Vähän oli hankalaa pidellä testiä, tablettia valotukseen ja puhelinta kuvaamiseen samaan aikaan :D

http://aijaa.com/cJqv7Z


Dpo 10 vihlaisi alamahassa kaksi kertaa peräkkäin, dpo 11 sama juttu mutta kovemmin, tänään dpo 12.

Ehkä toivo ei ole menetetty vielä
 
Minä vielä tän saastutan. Tossa aamuinen CB purettuna ja ne ultrat kahdelta aiemmalta päivältä. Onko cb:ssä viivanpaikka? Mulla on niin jäätävän huono olo, että enpä muista tämmöstä :(

http://aijaa.com/b6ngep

@Uusintayritys Ei ole kokemusta tuollasesta, mutta jotain kuultaa läpi. Ei ole toivo mennyt sulla vielä.:)

@Lottastiina17 Mä en ovista bongannut kahden ekan kohdalla ollenkaan, en tunnistanut. Kolmannen kohdalla alkoi jo hahmottuu. Nykyään olot on sen verran selvät että tietää millo ovis.
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkanen ja Lukka
Tää on kyllä niin hirveetä vuoristorataa ettei oo tosikaan, ensin toiveet korkealla ja sit tipahtaa kun tuleekin nega ja sit taas tulee tällaisia toivonkipinöitä jotka varmasti osoittautuvat vain huonoiksi testeiksi jossa viivanpaikka.

Pakko tehdä seuraavasta pissasta uusi testi ja katsoa et onko siinäkin tuollainen. Erikoista vain ettei tarvinnut yhtään käännellä testiä mitenkään ja vähänkin kun osui valoa takapuolelle niin näkyy tuo
 

Yhteistyössä