Tykkään itse clearbluen digistä! Liuskoista pc on mun mieleen, selkeät viivat kun oikea aika on!Höh, tänään sitten kp1. Yk 5 tai 6 käyntiin ja nyt kyllä ajattelin mäkin nuo ovisliuskat hankkia, sen verran alkaa jo turhauttaa. Vastikään 2 vuotta täyttänyt esikoinen lähti heti ensimmäisestä kierrosta ehkäisyn jälkeen aluilleen, on se nyt kumma mikä tässä mättää
Jos teillä on suositella tai epäsuositella jotain ovistestejä, kertokaahan
Vielä on toivoa kiinnittyminen voi olla vasta dpo 7Tein aamulla uuden, ja se oli kyllä ihan puhdas nega
..tosin mul menee nyt vasta dpo 7, että on tässä vielä toivoa Mulla on 3 oiretta, joista mulla on toivo aika korkeella, nännit kipeät, unia, ja kohdunnapukka on epätavallisen korkeella ja niin kiinni, et ei oo ikinä ollut. Ennen menkkoja mul on aina rinnat kipeet, mutta nännit on ollut tasan kerran ennenkin, ja se oli esikoisen ensimmäinen raskausoire. Enkä mä oo nähnyt uniakaan vuosiin, ja nyt oon nähnyt jo peräti kolmena yönä
Kannatteekohan muuten teroluteja ottaa "omatoimisesti", kun sain 30kpl apkteekista (10pvn kuuri määrättii)..Uulalaa kroppa taitaa sittenki toimia kun tuli ovulaatiotestiin vilkkunaama??! tuliskohan sitä edes jos ovulaatiota ei tapahtuskaan?
Juu, pregcheck testejä saa ihan marketeistaHupsis viesti karkasi...
Siis eka tikuttelukierto ja tikut olis tarkoitus aloittaa huomenna eli kpl 12. Tarkoittaako pc sitä marketissa myytävää testiä?
Ei ihme ettei paljoaPikkanen Mulla on järkyttävää pääsärkyä aina oviksen aikaan, sinä päivänä just ku irtoo.
Okei. Kiva tietää että kuuluu asiaan@Pikkanen mulla myös lisääntyy päänsärky kun ovisaika lähestyy, tätä on ollut nyt useimmissa kierroissa ja jälkeenpäin aateltuna yhdistän sen juuri tuohon lähestyvään ovikseen..oviksen jälkeen päänsärkyjä ei juurikaan ole.
@Pikkanen ainoo koska syön särkylääkettä on kuukautisten eka päivä..pakko ottaa aina kun jomottaa niin.. mutta muuten en sit.. ainakin buranaa pitäs välttää sillon kun ovis on lähellä , koska saattaa estää/viivästyttää ovista.. panadolista en tiedä.. mulla panadolikin auttaa mut aika hitaasti.. ikävää että sulla on noita jumeja :/ kannattaa kyllä kysyä ihan lääkäriltä asiaa.. eihän se nyt ole kiva olla kivuissa..