Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuinka paljon sä vuodat ja millaista vuoto on? Minkä väristä jne.
Alko kolmen päivän rusehtavalla tuhrulla, jonka jälkeen hulahti kirkasta verta.. Tämän jäläkee on ollu kaikenlasta.. Toisinaan pientä rusehtavaa, vaalenpunaista tuhru vuotoa, välillä enemmän rusehtavaa vuotoa ja välillä iha kirkasta verta ja välillä ei juuri mitään.. Määrät ei ihan valtavia oo.. Kolme sellasta isompaa hulahdusta on ollut.. Ei hyytymiä eikä suurempia kipuja..
 
Alko kolmen päivän rusehtavalla tuhrulla, jonka jälkeen hulahti kirkasta verta.. Tämän jäläkee on ollu kaikenlasta.. Toisinaan pientä rusehtavaa, vaalenpunaista tuhru vuotoa, välillä enemmän rusehtavaa vuotoa ja välillä iha kirkasta verta ja välillä ei juuri mitään.. Määrät ei ihan valtavia oo.. Kolme sellasta isompaa hulahdusta on ollut.. Ei hyytymiä eikä suurempia kipuja..
Kiitos kun kerroit. Toivottavasti toi sun vuoto ja mun vuoto ei tarkoita mitään suurempaa. Mul tuli just noita kaikkia värejä pyyhkiessä. Toivottavasti mul vahvistuis se toinen viiva vaikka alko vähän vuotaan.
 
Kiitos kun kerroit. Toivottavasti toi sun vuoto ja mun vuoto ei tarkoita mitään suurempaa. Mul tuli just noita kaikkia värejä pyyhkiessä. Toivottavasti mul vahvistuis se toinen viiva vaikka alko vähän vuotaan.
Toivotaan! Eipä noista vuodoista koskaan tiedä, joskus tarkottaa huonoa ja joskus ei mitään.. Mulla on ollu joka raskaudes vuotoja.. 2 onnistunutta raskautta ja yks keskenmeno..
 
Toivotaan! Eipä noista vuodoista koskaan tiedä, joskus tarkottaa huonoa ja joskus ei mitään.. Mulla on ollu joka raskaudes vuotoja.. 2 onnistunutta raskautta ja yks keskenmeno..
Keskenmeno raskaudessa sul oli varmaan kovat kivut ja hyytymiä paljon ja runsasvuoto? Nyt kun kävin vessassa ei tullut pyyhittäessä mitään vuotoa.

Jos alkio kiinnityy kohdun seinämään ja tarrautuu tiukasti kiinni, niin eks sekin voi aiheuttaa pientä vuotoa.

Ja olen lukenut jostain että useimmat raskaudet alkaa kaksosraskautena ja toinen alkio tulee vaan alussa pois. Ja se aiheuttaa vuotoa.
 
Keskenmeno raskaudessa sul oli varmaan kovat kivut ja hyytymiä paljon ja runsasvuoto? Nyt kun kävin vessassa ei tullut pyyhittäessä mitään vuotoa.

Jos alkio kiinnityy kohdun seinämään ja tarrautuu tiukasti kiinni, niin eks sekin voi aiheuttaa pientä vuotoa.

Ja olen lukenut jostain että useimmat raskaudet alkaa kaksosraskautena ja toinen alkio tulee vaan alussa pois. Ja se aiheuttaa vuotoa.
Ekas raskaudes oli kirkasta verenvuotoa, mutta vasta 32+, syytä ei löytyny, toises vuotoa about rv6-16, syy oli hematooma.
Keskenmennees kivutonta kirkasta vuotoa menkkojen aikaa 8 päivää, rv6 pari päivää kirkasta vuotoa, jonka jälkeen muutaman tunnin kipukohtaus (tällöin mennyt jo kesken :/) kahdeksannella viikolla alko sitte keskenmeno vuoto, joka oli sellanen ettei ollu epöilystäkää menikö kesken, kivuista ja vuodoista tiesi..
 
Epätoivoista kerrassaan...mut siis parin tunnin päiväpissasta rfsu testillä saatu maailman hailakoin haamu jota en saanut kuvaan näkymään muuten kuin säätämällä kontrastia ja valotusta LOL :D :D

http://aijaa.com/Y3wt6w

Mut hei..mieskin näki ton heti ilman et tartti osoitella niin eikös se meinaa hyvää koska miehet ei löydä esim sinappipurkkia jääkaapista omien silmien korkeudelta ilman et tarvii tulla näyttämään missä se sinappi on :D
 
Epätoivoista kerrassaan...mut siis parin tunnin päiväpissasta rfsu testillä saatu maailman hailakoin haamu jota en saanut kuvaan näkymään muuten kuin säätämällä kontrastia ja valotusta LOL :D :D

http://aijaa.com/Y3wt6w

Mut hei..mieskin näki ton heti ilman et tartti osoitella niin eikös se meinaa hyvää koska miehet ei löydä esim sinappipurkkia jääkaapista omien silmien korkeudelta ilman et tarvii tulla näyttämään missä se sinappi on :D
Kai ostit niin että saat aamulla tehtyä uuden testin? :D
 
@Hipiti ja @Hernekikka kiitos vertauskuvia! Kylläpä helpotti taas :D vitsi mitä tunteiden vuoristorataa.... mun viiva oli nyt teidän 1-2vk ja 3+ välistä tummuusasteeltaan :rolleyes: eli tulkitsin sen nyt niin että tässä vaiheessa kiertoa ihan normi! Ja vielä yhen viikko testin ostan, mutta aikaisintaan vasta torstaina :ninja:
Joo! Mulla tosin näytti samaan aikaan kans 2-3 ja sitte ku tein uuden kolmen päivän päästä näytti 3+ :)
 
Minni -83 ja HipitI toivon että teidän molempien vuodot ovat harmittomia ja saatte vauvat sylIin saakka.
Mutta keskenmenoon ei aina liity kipua..Itsellä tm keskenmeno alkoi eri asteisella vuodolla, ei mitään isoa vuotoa ennen kuin viikon oli vuotanut. Missään vaiheessa kipua ei ollut.
 
Ei se täti sit tullukkaa ku pikaseen pyörähtään. :confused: Mutta koska testi puhdas nega, niin kai se on uskottava, ettei se tärppi tähän kiertoon osunu.
En oo saanu tänään aikaseks kuin yhden oman villasukan loppuun ja yhden pienen miehen (11kk) sukkaparista toiseen sukkaan 2cm lisämittaa.
 
Minni -83 ja HipitI toivon että teidän molempien vuodot ovat harmittomia ja saatte vauvat sylIin saakka.
Mutta keskenmenoon ei aina liity kipua..Itsellä tm keskenmeno alkoi eri asteisella vuodolla, ei mitään isoa vuotoa ennen kuin viikon oli vuotanut. Missään vaiheessa kipua ei ollut.
Niimpä, eipä noista vuodoista koskaan tiedä.. Ja toisaalta saatta se keskenmeno tulla vaikkei olisi mitään vuotoja.. Varmuus vauvasta on vasta sitte ku se on sylissä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wilpuri80
Hei taas! :) onnea ihan hulluna plussista teille kaikille <3

Mikähän ihme mulla on hätänä :/
18.11 alkoi tiputtlu vuoto (luulin kiinnittymisvuodoksi) joka kesti menkkoihin asti
25.11 alkoi menkat
28.11 loppui
30 ja 1.12 tuikki munasarjoihin hulluna ja sitten loppui ei mitään kasvukipuja oo tuntunut sen jälkeen. Todella kuivaa on. Onkohan tämä ovuloimaton kierto. Yleensä kyllä tunnen jo viikkoa ennen ovulaatiota ne kasvukivut mutt nyt ei niin mitään :S
 
  • Tykkää
Reactions: Songbird
Minni -83 ja HipitI toivon että teidän molempien vuodot ovat harmittomia ja saatte vauvat sylIin saakka.
Mutta keskenmenoon ei aina liity kipua..Itsellä tm keskenmeno alkoi eri asteisella vuodolla, ei mitään isoa vuotoa ennen kuin viikon oli vuotanut. Missään vaiheessa kipua ei ollut.
Toivotaan niin ja toivottavasti mulla vahvistuisi se toinen viiva.
 
Songbird onnea

Omaa napaa...just kun aattelin etten kyttäile oireita ja testaile turhia..niin tietenkin pitää tulla sellainen epämääräistä rusehtavaa tuhrua kertaluontoisesti. kp 22/27-30
Niin nyt voi taas päästää mielikuvituksen valloilleen kiinnittymisvuodosta..Ja pettyä karvaasti ensi viikolla..
 
  • Tykkää
Reactions: Songbird
Oon tässä miettiny, että meenkö vaan eteenpäin vai soitanko neuvolaan ja kysyn, että pitäskö selvittää asiaa. Tänään kun ei oo vuotoo ollu ku hyvin vähä aamupäivästä.
Vaikka mulla kiertojen pituudet on vaihdellu 19-38, niin kuukautiset menny aina ennen samalla kaavalla. Nyt on jotain ihmeellistä menossa. o_O Tai sitten ei.
 

Yhteistyössä