Älä testaa mä sain haamun vasta dpo11! Dpo10 puhdas nega! Toki ittekkin tein ekan dpo8Ihan hitosti polttelee noi raskaustestit tuol vessan kaapissa Sanokaan nyt joku että älä hullu nyt vielä testaa! huomenna dpo9
Älä testaa mä sain haamun vasta dpo11! Dpo10 puhdas nega! Toki ittekkin tein ekan dpo8Ihan hitosti polttelee noi raskaustestit tuol vessan kaapissa Sanokaan nyt joku että älä hullu nyt vielä testaa! huomenna dpo9
Mulla oli dpo11 vasta todella hailakka haamu.. Eli ei oo vielä toivo menetettyPidän peukkuja sulle @Hipiti !
Komeita viivoja kyllä, toivotaan että on vaaratonta tiputtelua.
Mulla on tänään DPO 11 ja Pregcheckillä puhdas nega. Onkohan toivo jo mennyttä tästä kierrosta? Yritin kovasti tihrustaa testiä jälkeenpäinkin mutta ei roskishaamun puolikastakaan
Mä en pc testistä tiedä, en oo itte testannu mutta oon kuullu että viivanpaikkaa antaa välillä :/ oon itte testannu rfsu testillä eikä oo koskaa antanu turhaa viivaa..Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen.
Eli antaako pc:t vielä viivanpaikkaa/hailua haamua? Aluksi luotiin pc:n testeihin mutta joku reilu vuosi (2?) ne alkoi antamaan räikeetä viivanpaikkaa... Onko edelleen niin?
Tässä pohdin että olisko testissä oikeasti jotain vai vikaa? Pp8 eli dpo 11 menossa pakastealkion siirrossa.
En tienny ees et niilläki digejä ? Mut niitä ei varmaab kannata availla ja miettiä kun digeissä viivat ei samaa tarkoita kun perus testeissä.. ainakaa cb viikko digissä..Onko kukaan avannut rfsun digitestiä? Ei googlaamalla löytynyt kuvia
En oo saanu viivanpaikkaa, ihan selkeesti tuli kaks viivaa vasta kun raskaana. Mut jos väritön kohta niin nehän on viivanpaikkoja...Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen.
Eli antaako pc:t vielä viivanpaikkaa/hailua haamua? Aluksi luotiin pc:n testeihin mutta joku reilu vuosi (2?) ne alkoi antamaan räikeetä viivanpaikkaa... Onko edelleen niin?
Tässä pohdin että olisko testissä oikeasti jotain vai vikaa? Pp8 eli dpo 11 menossa pakastealkion siirrossa.
Mä olen tältä palstalta ymmärtänyt, että PC:n laatu on laskenut jonkin aikaa sitten. Mulla oli ainoa raskaus ja keskenmeno noin vuosi sitten ja sen jälkeen ihan jokaisessa PC:ssä ja Sofissa on ollut jonkinlainen viiva Pidän peukkuja, että sulla oisi positiivinen pian!Hei, hyppään tuolta lapsettomuuspuolelta tänne testiammattilaisten puoleen.
Kyllä mä nään siinä punertavan haamulaisen, kummassakin testissäNäettekö te kuvassa jotain?? Viivanpaikka/haamu? Ylempi apteekin oma (ammattimaisesti osiin purettuna ja alempi pc)..
aijaa.com/7njsRP ja menossa siis Pp9
SamoinKyllä mä nään siinä punertavan haamulaisen, kummassakin testissä
Toista en niin tiiraillutkaan, mutta ylemmässä testissä kyllä nään!Näettekö te kuvassa jotain?? Viivanpaikka/haamu? Ylempi apteekin oma (ammattimaisesti osiin purettuna ja alempi pc)..
Hienot viivat on joMun pitäis varmaan lopettaa tämä testailu jo nyt :/ maanantaina teen vielä digin että näkee onko viikot siinä noussut.. Koitan nyt ottaa vähä rennommin.. Tänään siis vielä testasin apteekin omalla testillä.. Nyt siis dpo18..
No on miksei silti osaa iloita! Noita viivoja ensin odottaa kuin kuuta nousevaa! Sitten kun ne ilmestyy nii pelkääkin vaan ihan tajuttomasti. Miettii että vahvistuuko ja pysyykö viivat! Kai se edellinen kesnkenmeno vaan niin on vahvasti mielessä..Hienot viivat on jo
Ainakin apteekin omassa nään selkeetä haamua. PC:ssä koneen näytöllä en selkeesti erota.Näettekö te kuvassa jotain?? Viivanpaikka/haamu? Ylempi apteekin oma (ammattimaisesti osiin purettuna ja alempi pc)..
En ole km joutunut kokemaan mutta kyllähän se pelko on ollut mukana itselläänkin. Alussa voimakkaampana mutta jollain tapaa mukana läpi koko raskauden! Osaa toki iloita raskaudesta alun jälkeen mutta onhan se menettämisen pelko jotenkin läsnä! Ja huoli että kaikki ei ole kunnossa jne!No on miksei silti osaa iloita! Noita viivoja ensin odottaa kuin kuuta nousevaa! Sitten kun ne ilmestyy nii pelkääkin vaan ihan tajuttomasti. Miettii että vahvistuuko ja pysyykö viivat! Kai se edellinen kesnkenmeno vaan niin on vahvasti mielessä..
Ekassa raskaudessa en pelännyt mitään johtuu varmaan siitä että olin nii nuori vielä eikä tiennyt mitä odottaa! Olin vaan onnellinen ja innoissani. Toisessa raskaudessa pelko alkoi vasta verisen vuodon myötä, vuoto alkoi rv6 ja loppui rv16.. Siinä olin monta kertaa jo varma että kesken meni, pelko kesti jonkun asteisena loppu raskauden. Kolmas raskaus meni kesken ja nyt on siis tämä neljäs aluillaan..En ole km joutunut kokemaan mutta kyllähän se pelko on ollut mukana itselläänkin. Alussa voimakkaampana mutta jollain tapaa mukana läpi koko raskauden! Osaa toki iloita raskaudesta alun jälkeen mutta onhan se menettämisen pelko jotenkin läsnä! Ja huoli että kaikki ei ole kunnossa jne!
Kuulunee osaksi vanhemmuutta
Mäkin nään tuossa apteekin omassa haamun pc:ssä en näe mitään...Näettekö te kuvassa jotain?? Viivanpaikka/haamu? Ylempi apteekin oma (ammattimaisesti osiin purettuna ja alempi pc)..
Ihana!(mies on pyytänyt joka päivä lähettämään ovistikusta kuvan, ihana kun on niin mukana tässä...esikoista kun yritettiin niin ei ollu näistä tikkuhommista niin kiinnostunut)
Lähetin sille tuon kuvan niin lupas kiirehtiä töistä kotiin