Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tänään pitäisi alkaa menkat ja PC antoi tälläisen http://aijaa.com/m07aqj Ovistesti on vanhempi, ei tänään tehty, otin vertailuun vaan kun nuo PC:t antaa niin outoja viivoja välillä o_O Onko tuossa väriä vai näenkö omiani?
Kuitenkin tuo viivanen ilmestyi testiajalla. Tunti testiajan jälkeen viiva oli miltei kadonnut, ei ole koskaan ennen PC:n kanssa käynyt niin. Onko muilla kokemuksia kadonneista viivoista ja mikä oli lopputulos?
 
Viimeksi muokattu:
Tänään pitäisi alkaa menkat ja PC antoi tälläisen http://aijaa.com/m07aqj Ovistesti on vanhempi, ei tänään tehty, otin vertailuun vaan kun nuo PC:t antaa niin outoja viivoja välillä o_O Onko tuossa väriä vai näenkö omiani?
Kuitenkin tuo viivanen ilmestyi testiajalla. Tunti testiajan jälkeen viiva oli miltei kadonnut, ei ole koskaan ennen PC:n kanssa käynyt niin. Onko muilla kokemuksia kadonneista viivoista ja mikä oli lopputulos?
Mä kyllä näen pc.ssä viivan mutta en sitten tiedä jos se on kadonnut kuivuttuaan ? Mä hakisin sinuna sen apteekin herkän ultra testin jos sillä sais selvyyttä :)

On: dpo6 ja hätäpäissä testattu nega aamulla :) mitään oloja oo mihinkään suuntaan , ei menkka, ei tissikipuja ja ne mulla ollu varmoja raskausoireita aina. Mutta eihän se ois ees kiinnittynyt vielä joten turha ees miettiä :D
 
  • Tykkää
Reactions: käpykakku
Tänään dpo 5. Mielessäni olen koko ajan sillä kannalla, että ei varmana ole tärpännyt...pessimismi ei pety-meiningillä. Mutku mutku, välillä vihloo alavatsaan, nopea ylösnousu sohvalta aiheuttaa vatsakrampin, iltapäivisin oon kuolemanväsynyt ja voisin syödä ruokaa loputtomasti. No ainakin tämän kierron ovulaatio on hyvin hyödynnetty, että siittiöiden puutteesta ei pitäisi olla kiinni Eli odotellaan maltillisesti
 
Joo onhan tuo aamuvirtsa tujumpaa. Voiskohan olla mahdollista että ois plussa tulossa kun testi reagoi aamuvirtsaan. Vaikka ei kyl pitäisi testata näin aikaisin sit sitä vaan miettii ja miettii mitä jos mutta onneksi en ole ainoa joka näitä asioita miettii
 
No kertokaas viisaammat, mistä johtuu mun alavatsakivut? Ovis oli siis maanantaina, niin kipua ollu eilen ja tänään. Välillä tekee niin kipeetä, että täytyy vääntäytyä kaksinkerroin. On semmonen pistävä kipu. Oon miettiny, että eihän vaan oo joku pissiitti tulossa. :/ Mulla vaan ei oo ollu siihen taipumusta, oisko kerran elämässä ollu.
 
No kertokaas viisaammat, mistä johtuu mun alavatsakivut? Ovis oli siis maanantaina, niin kipua ollu eilen ja tänään. Välillä tekee niin kipeetä, että täytyy vääntäytyä kaksinkerroin. On semmonen pistävä kipu. Oon miettiny, että eihän vaan oo joku pissiitti tulossa. :/ Mulla vaan ei oo ollu siihen taipumusta, oisko kerran elämässä ollu.
Onko se siis koko alavatsa? Mulla yleensä kipuilee oviksen jälkeen se puoli missä ovis on ollut. Viime kierrossa vuorotellen kumpikin puoli, niin kun nyttenkin. :-o
Jotkun sanoo, että keltarauhanen vois kipuilla oviksen jälkeen...
 
@Pyllerölyllerö Ei koko alavatsa, vaan tuolta alhaalta, kait munasarjojen kohdalta, mutta molemmilta puolilta.
Muistan vaan aiemmin vastaavan kivun ja silloin lääkärit epäili pissiittiä, jota ei sit kuitenkaan ollu. Mutta kun aloin muisteleen, niin oliskohan ollu esikoista odottaessa ihan alkuvaiheessa?
 
@Pyllerölyllerö Ei koko alavatsa, vaan tuolta alhaalta, kait munasarjojen kohdalta, mutta molemmilta puolilta.
Muistan vaan aiemmin vastaavan kivun ja silloin lääkärit epäili pissiittiä, jota ei sit kuitenkaan ollu. Mutta kun aloin muisteleen, niin oliskohan ollu esikoista odottaessa ihan alkuvaiheessa?

Mulla särkee aina alavatsa ovulaation jälkeen ja nimenomaan ne munasarjat jomottelee ja repii.. ihan normaalia :)
 
Lupaavaa.. Dpo8 meneillään
-pala kurkussa-olo
-TURVOTTAA!
-kynnet lohkeilee
-naama kukkii
-n. tunnin välein pissalla käynti
-migreeni kadonnut, ei tule enää asioista joista ennen tuli
-kiukkuisuus (okei, ei mulle mitenkään poikkeavaa)

En malta oottaa myöhästyykö ylihuomenna menkat vai ei :D
Kuulostaa lupaavalta! :)
Mulla dpo2 ja meinaan jo tulla hulluksi :D mitenköhän ajan saisi kulumaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: maarit9916
Heipsis!

Nyt on iiiso pähkinä purtavaksi! Lopetin pillerit muutama kuukausi sitten,edellisistä kuukautisista ei muistikuvaa koska ne oli (ei lähiaikoina kuitenkaan) :D Viime viikon perjantaina (vai lauantaina) tuli hieman punaisenruskeaa tuhrua. Yhden kerran pyyhittäessä siis. Eilen tein apteekin jonkun herkkyydeltään 10 testin,ja sain siihen ihan hennon viivan (näki vain purettuna). Ja tottakai tänään oli pakko tehdä uusi! :D Testinä Pregcheck. Näyttääkö toi vaan viivanpaikalta? Vai näkeekö kukaan tossa edes mitään :D T. Malttamaton IMG_5660.JPG
 
Heipsis!

Nyt on iiiso pähkinä purtavaksi! Lopetin pillerit muutama kuukausi sitten,edellisistä kuukautisista ei muistikuvaa koska ne oli (ei lähiaikoina kuitenkaan) :D Viime viikon perjantaina (vai lauantaina) tuli hieman punaisenruskeaa tuhrua. Yhden kerran pyyhittäessä siis. Eilen tein apteekin jonkun herkkyydeltään 10 testin,ja sain siihen ihan hennon viivan (näki vain purettuna). Ja tottakai tänään oli pakko tehdä uusi! :D Testinä Pregcheck. Näyttääkö toi vaan viivanpaikalta? Vai näkeekö kukaan tossa edes mitään :D T. Malttamaton katso liitettä 1197
Mä en näe kun yhden viivan mut mulla onkin huono näkö :D kun oikein kääntelin niin viivan häivähdystä näkyi.. teitkö aamulla ton testin ?
 
Dpo 7 täällä menossa ja ei täti kurvannu ainakaan vielä joten toivon että luteaali on pidempi tällä kertaa. Lämmöt tänään 37.3 kun oviksen jälkeen nousivat ensin 37.1 :) eli sinänsä hyvältä näyttää ettei vielä kierto loppuisi. Kylmä on mutta siinäpä ne oireilut :) menis nyt aika eteenpäi nii viittis taas testata :LOL::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Sofia90 ja Hipiti
Dpo 3 lopuillaan. Tänään on tullu jotain ihme flasheja. Useamman kerran tullu yhtäkkiä tunne, että rintakehästä päälakeen asti hehkun punasena ja oon todellaki ollu punanen ku joulupukin pipo. Kauhee kuumotuksen tunne ja kylmiä väreitä. Äsken mittasin lämmön, kun taas meni "kuuma aalto" ja 37 heilahti näytölle. Omituista.
Mitä tää nyt sit voi olla? En usko, että kipeekskään olisin tulossa, kun ei oo muita flunssan oireita.
 
Dpo 3 lopuillaan. Tänään on tullu jotain ihme flasheja. Useamman kerran tullu yhtäkkiä tunne, että rintakehästä päälakeen asti hehkun punasena ja oon todellaki ollu punanen ku joulupukin pipo. Kauhee kuumotuksen tunne ja kylmiä väreitä. Äsken mittasin lämmön, kun taas meni "kuuma aalto" ja 37 heilahti näytölle. Omituista.
Mitä tää nyt sit voi olla? En usko, että kipeekskään olisin tulossa, kun ei oo muita flunssan oireita.
Just samaa kun mulla oli alko dpo2 :D töissä hehkuin kun lamppu ja posket punotti kun toi ovislämpö nousi :LOL:
 
Dpo8 ja lämmöt edelleen 37.3 ja menkkakipuja ilmaantunut.. en oo valmis luovuttamaan tän kierron suhteen :( toivon että vuoto ainakin pysyy poissa eikä ookaan vielä näkynyt.

Se on jännä kuinka tää odottamisen odotus käy niin henkiselle tasolle ja pään päälle että unetkin pyörii vaan raskaudessa ja vauvassa :p sitä tulee kuunneltua omaa kroppaa ihan erilailla. Vauvankaipuu on kova:love:
 

Yhteistyössä