Mä täällä taas sekoilen noiden mun testieni kans ja elättelen toiveita, mutta miten tulkitsette?
VIIVANPAIKKA, NEGA, HAAMU VAI PLUSSA: Jos toinenkin viiva näkyy selkeesti valon läpi katsottuna. Yhtä paksuna kun kontrolliviivakin ja värillisenä. Luonnonvalossa taas näkyy todella hailurana viivana, johon voi kuvittelemalla saada väriä???? Kuvaan sitä ei saa kiinni sitä toista viivaa.. Nyt siis menossa kp 26/26 , dpo 13 oireista päätellen. Ei ovista testattu[/QUOTE
Kyllä mä sanoisin haamulaiseksi testaa parin päivän päästä uusiks
Sanoisin että haamun alku siellä on, nyt onkin sit jännät ja mieltä raastavat pari päivää edessä ennen uutta testiä tsemppiä!Mä täällä taas sekoilen noiden mun testieni kans ja elättelen toiveita, mutta miten tulkitsette?
VIIVANPAIKKA, NEGA, HAAMU VAI PLUSSA: Jos toinenkin viiva näkyy selkeesti valon läpi katsottuna. Yhtä paksuna kun kontrolliviivakin ja värillisenä. Luonnonvalossa taas näkyy todella hailurana viivana, johon voi kuvittelemalla saada väriä???? Kuvaan sitä ei saa kiinni sitä toista viivaa.. Nyt siis menossa kp 26/26 , dpo 13 oireista päätellen. Ei ovista testattu
Mun mielestä toi näyttää plussalta, peukut pystyssä että vahvistuisiNo dpo 12 ei tullutkaan eli uusiks
Moi toivottavasti sun menkat ei alkais ja seuraavalla tikutuksella tulis jo selkeempiä viivoja, itse en ainakaan vielä kuvassasi näe mitään,mutta johtunee tietokoneen näytöstä. Temppiä yritykseen onko sulla kuinka monta yrityskertaa takana?Moi!
Mulla on menossa nyt kp 27/27-32, jos mulla olisi ollutkin ovis myöhemmin kp 16 kun mulla oli monta päivää oviskipuja. Jos se ovis olisi ollut viimeisellä kipuilu päivänä eli kp 16 niin nyt olisi vasta dpo 11. Tein tänään rfsu:n testin ja minun mielestä siihen tuli haalea haamujen esi-isä. Mielestäni se on vahvempi kun viivanpaikka. Mulla tietty on vahvat viivalasit päässä. Tiedä sitten mikä se oli. Huomenna pitäisi alkaa menkat. Tänään on ollut alamaha kipeä mutta ei yhtään punaista vuotoa. Nyt nenä meni ihan tukkoon. Tässä olisi vielä kuva siitä testistä. En tiedä sainko kuvaan sitä toista haaleaa viivaa. Huomenna pitää ostaa lisää raskaustestejä ellei sitten menkat ala. Jos menkat ei ala ja viiva alkaa vahvistuun niin sitten on kyse plussasta. Saapi nähdä. Jännät ajat.
http://aijaa.com/hMBdtv
Mä varmaan kuvittelin siihen sen toisen viivan kun haluais niin kovasti olla raskaana. Vahvat viivalasit päässä katselin testiä. Se on hyvä kun mut tiputetaan takaisin maan pinnalle. Tai sitten se oli vaan viivanpaikka jota ei saa kuvaan näkymään. En tiedä mikä yrityskerta on menossa kun en ole pitänyt niistä lukua. Mutta tosi monta niitä on takana.Moi toivottavasti sun menkat ei alkais ja seuraavalla tikutuksella tulis jo selkeempiä viivoja, itse en ainakaan vielä kuvassasi näe mitään,mutta johtunee tietokoneen näytöstä. Temppiä yritykseen onko sulla kuinka monta yrityskertaa takana?
Toivoa on vielä jos sun kierto vaihtelee 27-32 välillä, tai jos sun ovulaatio onkin ollut myöhässä (niin kuin arvelit), eikä raskaus siksi näy vielä testissä. Mulla on silleen että just päivä/pari ennen menkkojen alkua kohdunnapukka on tosi alhaalla ja sen tuntee tosi selkeesti sormella tunnustelemalla,sillon tiedän että menkat on alkamassa pian. Muulloin en sitä kierron aikana tunne. Ootko koskaan kokeillut?Mä varmaan kuvittelin siihen sen toisen viivan kun haluais niin kovasti olla raskaana. Vahvat viivalasit päässä katselin testiä. Se on hyvä kun mut tiputetaan takaisin maan pinnalle. Tai sitten se oli vaan viivanpaikka jota ei saa kuvaan näkymään. En tiedä mikä yrityskerta on menossa kun en ole pitänyt niistä lukua. Mutta tosi monta niitä on takana.
Harmillista etkö oo siis saanut koskaan ovistestiin edes haaleita viivoja? Itse vielä jatkaisin tikuttelua muutaman päivän, siltä varoilta että onkin kyseessä myöhäinen ovis. Jos ei ovista kuitenkaan kuulu niin lääkäriin ehkä varailisin aikaa tsemppiä sulle!Kp 16/19-35. Ovista tikutellu kp 7 alkaen, mutta negaa näyttää. Mä alan epäillä noita testejä ja itteeni, ovuloinko ollenkaa. 4. kierto, kun tikuttelen ja yhtäkään ovisplussaa en oo nähny. Eipä se toisaalta vielä oliskaan, jos kierto venyy taas pitkäks, niinku viimeks. Se on vaan niin masentavaa nähdä joka pv vaan se viivan paikka.
Ei ole vielä menkat alkanut. Nyt kp 28/27-32 ja dpo 12 ehkä. Joku on sanonut, että kohdunnapukka kannattaa kokeilla illalla. En ole kauheasti seurannut kohdunapukan elämää. Voisin tänä iltana kokeilla missä se on. Tein tänään rfsu:n testin ja taas siihen mielestäni tuli toista haalean haaleaa viivaa. Pc liuska testi varmaan näyttäisi paremmin, jos raskaudesta on kyse. En vaan nyt saa mistään niitä pc liuska testejä tähän hätään. Eilinen se testi viiva rfsu:n testissä oli tummunut. Laitan siitä kuvan.Toivoa on vielä jos sun kierto vaihtelee 27-32 välillä, tai jos sun ovulaatio onkin ollut myöhässä (niin kuin arvelit), eikä raskaus siksi näy vielä testissä. Mulla on silleen että just päivä/pari ennen menkkojen alkua kohdunnapukka on tosi alhaalla ja sen tuntee tosi selkeesti sormella tunnustelemalla,sillon tiedän että menkat on alkamassa pian. Muulloin en sitä kierron aikana tunne. Ootko koskaan kokeillut?
Moikka taas harmi kun ei oo vieläkään viivat vahvistunut,mä nään tossa kyllä jotain..joko se on viivanpaikka tai tosi varhainen haamu Eli ei muuta kun uutta testiä huomenna kehiin. Mielenkiinnosta haluisin sit vielä tietää että löysitköEi ole vielä menkat alkanut. Nyt kp 28/27-32 ja dpo 12 ehkä. Joku on sanonut, että kohdunnapukka kannattaa kokeilla illalla. En ole kauheasti seurannut kohdunapukan elämää. Voisin tänä iltana kokeilla missä se on. Tein tänään rfsu:n testin ja taas siihen mielestäni tuli toista haalean haaleaa viivaa. Pc liuska testi varmaan näyttäisi paremmin, jos raskaudesta on kyse. En vaan nyt saa mistään niitä pc liuska testejä tähän hätään. Eilinen se testi viiva rfsu:n testissä oli tummunut. Laitan siitä kuvan.
Kokeilin kohdunnapukkaa se oli vetäytynyt tosi ylös oli vaikea löytää ja oli kova ja kun kokeilin sitä tuli paljon valkovuotoa sormiin.Moikka taas harmi kun ei oo vieläkään viivat vahvistunut,mä nään tossa kyllä jotain..joko se on viivanpaikka tai tosi varhainen haamu Eli ei muuta kun uutta testiä huomenna kehiin. Mielenkiinnosta haluisin sit vielä tietää että löysitkö
kohdunnapukan?
WOU! voisko se tarkoittaa sitä, että sulla ei ala menkat vaan olis tärppi! pidän niiiin kovasti peukkuja sulle! Toki naisetkin on erilaisia,niin ei voi varmaksi sanoa.Kokeilin kohdunnapukkaa se oli vetäytynyt tosi ylös oli vaikea löytää ja oli kova ja kun kokeilin sitä tuli paljon valkovuotoa sormiin.
Ovisplussa on yhtä tumma viiva kuin kontrolli tai tummempi. Mutta näyttäis siltä että alkaa tummenee sulla. Kannattaa tikutella pari-kolme kertaa päivässä jos ei vielä tiedä kovin tarkkaan miten oma kroppa toimii. Ja kaikki juomiset vaikuttaa otestin vahvuuteen.En pysy pöksyissäni kun mä tunnen että munasarjoissa tapahtuu jotain!!
Tiiän että ovistestiä ei kovin myöhään illalla suositella tehtäväksi, mutta teinpä nyt kuitenkin testin kymmeneltä illalla ja anto tähän mennessä tummimmat viivat, joskohan huomenna olis oikee ovis,vai miltäs teistä näyttää?
p.s oon ihan pihalla näistä kun ekoja kertaa tikuttelen,niin en tiedä tarkallee miltä puhdas ovis näyttää..