Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Joo, raskaustesteissähän pitäisi olla niin että mikäli testiviivaan tulee vähänkin väriä niin se tulkitaan positiiviseksi koska se väri tulee siitä että se aine reagoi vain raskaushormooniin. Nyt vaan näyttää siltä että monikin testi antaa sitä väriä ihan muutenkin. Kiinnostais tietää että miksi, mikä saa siinä tikussa sen reaktion aikaan. Onko valmistajat tehnyt niille jotain että saavat niihin ihan hitusen välillä väriä niin saadaan ihmiset ostamaan enemmän testejä ja kauppa käy paremmin. Salaliittoteoreetikko täällä, hei.. :ninja:
Kuule ihan samaa miettiny minäkin:D:D joku osunut oikeeseen kultasuoneen ja me hysteeriset testaajat tilataan noita :poop: testejä hullun kiilto silmissä kun niihin tulee edes väriä:D:LOL::p.... No mulla kyllä jää sofit kyllä vastaisuudessa tilaamatta mutta aina löytyy niitä jotka tilaa ja pettyy... Ja porhon naureskelee partaansa ja käärii sievoisen summan taaloja:sneaky: "ai mitenniin katkera" :D
 
Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna ei tullu pc:lla mitään (tai yöllä). Sit iltapäivällä testasin ton tikun niin reagoi heti ja noita tikkuja on ollu :rolleyes::whistle:viikon ja ollu tähän asti blancoa.
Jotenki vaikea uskoa tätä todeksi.
Ehkä se sitten konkretisoituu kun ostaa digin ja siihen tulee se maaginen sana :p
1.5v...
 
Tänä aamuna ei tullu pc:lla mitään (tai yöllä). Sit iltapäivällä testasin ton tikun niin reagoi heti ja noita tikkuja on ollu :rolleyes::whistle:viikon ja ollu tähän asti blancoa.
Jotenki vaikea uskoa tätä todeksi.
Ehkä se sitten konkretisoituu kun ostaa digin ja siihen tulee se maaginen sana :p
1.5v...
Mikä testi tuo on millä sait viivan? Toivotaan ettei ollut viallinen kappale. Outoa jos pc ei reagoi. Mutta jatka testailua. Toivotaan toista viivaa! (y)
 
Mikä testi tuo on millä sait viivan? Toivotaan ettei ollut viallinen kappale. Outoa jos pc ei reagoi. Mutta jatka testailua. Toivotaan toista viivaa! (y)
joku pinkki kantainen.

Tänä aamunakin reagoi se pinkki kantainen joten en usko olleen viallinen. Mut odottelen vahvistusta ja ens viikolla mulla on Jorvissa muissa asioissa aika. Täytyy kysyä että voisko se lääkäri määrätä verikokeeseen :)
 
joku pinkki kantainen.

Tänä aamunakin reagoi se pinkki kantainen joten en usko olleen viallinen. Mut odottelen vahvistusta ja ens viikolla mulla on Jorvissa muissa asioissa aika. Täytyy kysyä että voisko se lääkäri määrätä verikokeeseen :)
Onko kuvaa laittaa? Aiempi epäselvä että ei oikein väristä näkyny. Luottasin kyllä enemmän pc:hen kun noihin halpisliuskoihin. Mutta pidetään peukkuja pystyssä.
 
Onko kuvaa laittaa? Aiempi epäselvä että ei oikein väristä näkyny. Luottasin kyllä enemmän pc:hen kun noihin halpisliuskoihin. Mutta pidetään peukkuja pystyssä.

Silloin edellisen kerran niin pc:t ei reagoinut ollenkaan mulla kun halpis liuska reagoi. Ja kertaalleen taas pc on näyttänyt turhaa viivaa :)
Kuvia on kyllä mutta "pelkäämpä" ettei ne ole laadultaan sen parempia kuin tuokaan.
Huomisaamuna uudestaan niin näkee onko vahvistumista :) Ja ensi viikolla ryysään kyllä verikokeisiin.
 
Silloin edellisen kerran niin pc:t ei reagoinut ollenkaan mulla kun halpis liuska reagoi. Ja kertaalleen taas pc on näyttänyt turhaa viivaa :)
Kuvia on kyllä mutta "pelkäämpä" ettei ne ole laadultaan sen parempia kuin tuokaan.
Huomisaamuna uudestaan niin näkee onko vahvistumista :) Ja ensi viikolla ryysään kyllä verikokeisiin.
Kuvaa kuvaa!!!! (y)
Mulla taas noi halpisliuskat on antanut mitä sattuu, arpomalla tuntuu tulevan. Pc antaa kyllä näkyvää vp mutta sen erottaa oikeasta viivasta kun ei vahvene kuivuessaan. Kuivana niissä melkein aina viiva. Ja pc nyt vahvistuu nopeesti. Pc-puikko taas antaa väärää viivaa kuten sofit. Apteekin oma on varma ja toki digi. Jos sulla tossa pinkki viiva niin näkyyhän se sit ilman muokkaustakin kuvassa. Ja uskon kyllä että pc:ssäkin näkyis pian. Noi halpiksen on aika arpatikkuja. Mutta tsempit, testikuvia odotan niin helpompi tarkastella (y)
Ja plussatuulia!!! :)
 
Kuvaa kuvaa!!!! (y)
Mulla taas noi halpisliuskat on antanut mitä sattuu, arpomalla tuntuu tulevan. Pc antaa kyllä näkyvää vp mutta sen erottaa oikeasta viivasta kun ei vahvene kuivuessaan. Kuivana niissä melkein aina viiva. Ja pc nyt vahvistuu nopeesti. Pc-puikko taas antaa väärää viivaa kuten sofit. Apteekin oma on varma ja toki digi. Jos sulla tossa pinkki viiva niin näkyyhän se sit ilman muokkaustakin kuvassa. Ja uskon kyllä että pc:ssäkin näkyis pian. Noi halpiksen on aika arpatikkuja. Mutta tsempit, testikuvia odotan niin helpompi tarkastella (y)
Ja plussatuulia!!! :)
Toi on uus kamera millä on otettu niin en osaa säätää.. Aina liian kirkas salama.
Silmin siin näky mut toi aijaa...
kuitenkin töiden jälkeen riippuu ässän ripaan et antakee testi. Onneksi on kolikoita matkassa kun perhanan lompakko jäi himaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
Toi on uus kamera millä on otettu niin en osaa säätää.. Aina liian kirkas salama.
Silmin siin näky mut toi aijaa...
kuitenkin töiden jälkeen riippuu ässän ripaan et antakee testi. Onneksi on kolikoita matkassa kun perhanan lompakko jäi himaan :D
Ilman salamaa kantsii kuvatakin!
Mutta koitapa saa pc:stä kuvaa ja tosta toisesta myöhemmin! Jännään täällä!
 
Hei iiikk, limaa!! Mä löysin äsken ihan sitä oikeenlaista kristallinkirkasta ja supervenyvää limaa enkä kuvitellut sitä! Surkeen vähän mutta ihan sitä oikeeta. Äkkii mies kotiin ja petiin! hiphiphip.. :barefoot:

muoks. höh, taas mä kirjotin väärään ketjuun tohkeissani mut ei kai sen väliä
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Cisu
Eilisen ovistestit anto jo haaleeta viivantapaista mutta tänään aamulla tulikin yhtäkkiä melkeen valkonen tikku ja pelästyin jo etten ovuloikaan. Nyt sitten testasin tunnin (!!) pidättelyn jälkeen ja tuli melkeen tasavahvat viivat o_O en tiedä oliko aamutestissä vikaa (taattua Kiina-laatua) vai nouseeko vaan mun LH noin nopeesti nollasta sataan, mutta hoidettiinpa pikku iltajumpat makkarissa varmuuden vuoks :LOL: Mies lupasi että hänellä on viiden siittiön takuu per kives että tuli sieltä ainakin 10 siittiötä jos ei muuta :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Eilisen ovistestit anto jo haaleeta viivantapaista mutta tänään aamulla tulikin yhtäkkiä melkeen valkonen tikku ja pelästyin jo etten ovuloikaan. Nyt sitten testasin tunnin (!!) pidättelyn jälkeen ja tuli melkeen tasavahvat viivat o_O en tiedä oliko aamutestissä vikaa (taattua Kiina-laatua) vai nouseeko vaan mun LH noin nopeesti nollasta sataan, mutta hoidettiinpa pikku iltajumpat makkarissa varmuuden vuoks :LOL: Mies lupasi että hänellä on viiden siittiön takuu per kives että tuli sieltä ainakin 10 siittiötä jos ei muuta :ROFLMAO:
ei huono takuu jos 10 kun yksikin ois riittänyt :p.. Ei vainaskaan hyvä että talletukset tehty(y)... Ja mitä tohon kusitikku rumbaan tulee niin mulla noi ovistikut aamulla ihan haaleeta ja ap/ip niin sillon tulee kunnon viiva siis koko sen ajan kun tikutan ovista... Ja oon huomannut et mun aamu lirut on ihan "vettä" ja päivän mittaan siihenkin tulee jo väriä ja tän huomasin nyt kun noita r- testejä oon uitellu.. Tuntuu muutenkin et oon joku maanantai kappale koko akka:D:D tsemppii sulle tulevaan piinailuun(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Yuna
Mulla kanssa ovistesti näyttää aamusin heikkoa viivaa tai ei mitään, 12-18 välillä saan tummimmat viivat.
Tässä kierrossa yritän muistaa tehdä kaks kertaa päivässä, ihan koemielessä näyttääkö miten hyvin oviksen.

Oiskohan se kp 10 menossa, pitäis ovis olla lähiaikoina..toivottavasti tapahtuu tässäkin kierrossa!

Wolt (y)
Orchidea nyt toivotaan että tärppää ;)
elanor onnea plussasta :love:
 
En tiedä mitä tämä on, mutta joko jotain on pahasti vialla tai sitten olen raskaana. Onko kellaan kokemusta vastaavasta? Oviksen ajankohdasta vain epäilys, mutta varmuuden vuoksi ollaan harrastettu seksiä melko tiheään oletetun oviksen aikaan parin viikon ajan. Nyt sitten tällaista:

Kp19 Tosi kovia kipuja ja äkillinen pisto kohdulla (huudahdin kipua ihan ääneen ja mieskin pelästyi mikä ihme tuli :p)
KP24 Rinnat kipeet ja huono olo.

KP25 Särkyä vasemman munasarjan kohdalla. Rinnat nyt entistä kipeämmät. Nipisteluä kohdulla.

KP26 Pyyhittäessä valkovuodon seassa verta. Illalla pyyhittäessä jäi paperiin ruskeaa tuhrua. Rinnat kosketusarat.

KP27 Niukasti tummanruskeeta tuhrua päivällä ja loppupäivä ei mitään vuotoa. Pyyhittäessä vaaleanrusehtavaa valkovuotoa.

KP28 Ei mitään vuotoa, mutta pyyhittäessä valkovuodossa rusehtava vivahde.

KP29 Rintojen särky loppui, pientä todella lievää menkkamaista vihlontaa. Pyyhittäessä tummanruskeaa sitkeää limaa ja paljon. Ei minkäänlaisia menkkakipuja kuten yleensä!

KP30 Ajattelin, että josko ne kuitenkin oli menkat jotka eilen alkoi vaikkei kipua ja kunnon vuotoa ollut...,mutta tänään kirkasta valkovuotoa pyyhittäessä! Alaselkää jomottaa ja särkee, pahoinvointia sekä huimausta. Vasen nivunen (munasarja?) on tulessa ja tosi kipeä! Kuuma-kylmä heittelyä, ei lämpöä.

KP31 Raskaustesti negatiivinen - oletin, että kunnon menkkojen olisi pitänyt alkaa jo viimeistään nyt. Rusehtavaa valkovuotoa pyyhittäessä. Vasen nivunen/munasarja sekä alaselkä jatkaa kipuilua. Illalla siteeseen hulahdus punaruskeeta vuotoa (tosi vähän tosin) ja sen jälkeen ei mitään vuotoa. Ainoastaan pyyhittäessä rusehtavaa tuhrua. Pahoinvointia illalla. Kuuma-kylmä heittelyä, ei lämpöä.

Tänään 5.8 on sitten KP32... eikä tunnu yhtään siltä, että menkat alkaisi vaikka tuhruttelen satunnaisesti, mutta testi kuitenkin nega. Koska ovista ei tällä kertaa testailtu harrasteltiin seksiä KP 12,14,16,18 ja 20, jotta varmasti osuisi suunnilleen ovis edes johonkin noista. Mulla kierto saattaa vaihdella 27-31 välillä, ja tuhrua tulee yleensä päivä tai pari ennen kunnon menkkoja. Menkkakipuja on ollut myös aina ja ne on ihan hirveät. Rintojen kipeytymistä mulla on aina pari päivää ennen menkkoja ja katoaa saman tien kun menkat alkaa. Nyt tissikivut katosi KP29 vaikka muut oireet jatkuu.

Kellään ollut tällaista ihme on-off tuhruttelua menkkojen sijasta...ilman menkkakipuja? Voisko johtua jostain kystasta? Vai voiko testi muuttua vielä positiiviseksi?
 

Yhteistyössä