Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mulla on tullut tuosta vielä vähän vahvempiakin viivoja muutamassa kierrossa, enkä raskaana ole ollut, valitettavasti. Olen monelta muultakin kuullut samaa. Kannattaa varmistaa vielä jollain muulla testillä. Toivotaan parasta!

No voi ei kun mä niin toivoin :| minä oon apteekin omalla ihan positiivisia testejä saanut vaan en edes ollut raskaana.
 
Pc-puikko on yks testi kans jota en suosittele. Sain sillä kesäkuussa plussan, muilla negan. Ja useisiin sen jälkeisiinkin olen saau selvää viivaa. Enkä ole ainoa.
Voi kurja, inhotti laittaa näin mutta toivon että tuo on sulla oikea viiva. Jatka testailua
Tässä kuva mun pc-puikon plussasta. Reklamoitu myös.
katso liitettä 993
:LOL: Voi hyvää päivää,ei voi muuta kun nauraa näille testeille.. Ootko ihan varma että et oo ollu raskaana siis esm:kemiallinen ja menkat alkanut ihan normaalisti? Mulla meinaan toukokuun kierrossa tuli kans tollasta viivaa pc puikolla ja muillakin tuli viivan tynkää ja olin 100 varppi että oon paksuna.. Menkat alko kellon tarkasti mutta mä päätin uhmata lakia ja testasin digillä ja raskaana 1-2 oli tulos.. Eli oli ollu yritystä mutta päätty ennenkun kerkes edes kunnolla alkaa.. Kuuden tenavan äippänä pidän itteeni ihan pipipäänä tän iltatahden yrityksen kanssa :barefoot:vituttaa oikeesti noi testit nyt niin paljon että nyt on tauko paikallaan niiden suhteen.. Seuraava uitto on too_O... Muuten sekoo nuppi:ROFLMAO:
 
:LOL: Voi hyvää päivää,ei voi muuta kun nauraa näille testeille.. Ootko ihan varma että et oo ollu raskaana siis esm:kemiallinen ja menkat alkanut ihan normaalisti? Mulla meinaan toukokuun kierrossa tuli kans tollasta viivaa pc puikolla ja muillakin tuli viivan tynkää ja olin 100 varppi että oon paksuna.. Menkat alko kellon tarkasti mutta mä päätin uhmata lakia ja testasin digillä ja raskaana 1-2 oli tulos.. Eli oli ollu yritystä mutta päätty ennenkun kerkes edes kunnolla alkaa.. Kuuden tenavan äippänä pidän itteeni ihan pipipäänä tän iltatahden yrityksen kanssa :barefoot:vituttaa oikeesti noi testit nyt niin paljon että nyt on tauko paikallaan niiden suhteen.. Seuraava uitto on too_O... Muuten sekoo nuppi:ROFLMAO:
Testasin samana päivänä Pc liuskan ja apteekin oman, täys negoja. En usko kemialliseen sen puolesta. Tällä palstalla olikin joku aika sitten juttua tosta pc-puikosta, pari muuta oli saanu kans sillä viivaa vaikka muilla testeillä ei.
Mutta et nyt kyllä lopeta testaamista, höh, mä jännitän sun puolesta ja toivon että noi kökkötestit lupailis oikeeta plussaa. Apteekin omaa suosin, tai ees pcn liuskoja. Onko aamuksi muita kun sofeja?![/QUOTE]
 
Testasin samana päivänä Pc liuskan ja apteekin oman, täys negoja. En usko kemialliseen sen puolesta. Tällä palstalla olikin joku aika sitten juttua tosta pc-puikosta, pari muuta oli saanu kans sillä viivaa vaikka muilla testeillä ei.
Mutta et nyt kyllä lopeta testaamista, höh, mä jännitän sun puolesta ja toivon että noi kökkötestit lupailis oikeeta plussaa. Apteekin omaa suosin, tai ees pcn liuskoja. Onko aamuksi muita kun sofeja?!
[/QUOTE]
Apteekin omalla oon aiemmat raskaudet testannut mutta sillon en ollu näin höyrypää että melkeen viikkoa ennen menkkoja testasin:LOL:... Joo ei oo enään kun noita sofeja:poop:
 
Testasin samana päivänä Pc liuskan ja apteekin oman, täys negoja. En usko kemialliseen sen puolesta. Tällä palstalla olikin joku aika sitten juttua tosta pc-puikosta, pari muuta oli saanu kans sillä viivaa vaikka muilla testeillä ei.
Mutta et nyt kyllä lopeta testaamista, höh, mä jännitän sun puolesta ja toivon että noi kökkötestit lupailis oikeeta plussaa. Apteekin omaa suosin, tai ees pcn liuskoja. Onko aamuksi muita kun sofeja?!
[/QUOTE]
Niin ja anteeks omanapasuuteni, mikä on sinun tilanteesi kp/dop?
 
Talleteltu on ahkerasti ;) Täytyy illalla vielä testailla ja huomenna aamupäivällä, josko se plussa sieltä pamahtaisi.
Mä oon tikuttanut nyt tokaa kertaa rfsun testeillä ja sain viikonloppuna kaks ihan haaleeta viivaa, ennen sitä viime viikolla ihan plankko nega ja samoin eilen ja tänään taas ihan nega.
En tiiä...varmaan ei ovista ei oo ollenkaan tässä kierrossa :/
Nyt kp 16/28-32
 
Mä oon tikuttanut nyt tokaa kertaa rfsun testeillä ja sain viikonloppuna kaks ihan haaleeta viivaa, ennen sitä viime viikolla ihan plankko nega ja samoin eilen ja tänään taas ihan nega.
En tiiä...varmaan ei ovista ei oo ollenkaan tässä kierrossa :/
Nyt kp 16/28-32
Ei välttämättä, voi olla et oli ovis viikonloppuna, mutta sulla on ne hormonitasot vaan niin alhaset, ettei se testi oo tarpeeksi herkkä näyttääkseen. Mulla ei esikoista tikkutaessa tullu ollenkaan tasavahvoja viivoja testeihin, mut silti oli ovis.

Itsekkin tikutan nyt ekaa yk:ta Rfsu:lla ja ei oo tullu vielä mitään testeihin. Nyt on kyl vasta kp 11. Kuitenkin varmuudeks tilasin vielä niitä tosi herkkiä ovistestejä kaveriksi :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mulla on nyt kp 22 dpo 10 pc testi nega ja kuivuessa tuli joku haalean haalea viiva. Varmaan se viivanpaikka. Mul on vielä aikaiset päivät. Viime kierto oli 28 päivää. Eli mun kierto on 28-32 päivää. Ajattelin tehdä seuraavan testin kp 28 dpo 16. Mul on rinnat tosi arat, nännit on tosi arat, alaselkä on kipee, alavatsaan tuntuu keskelle ja sivuille. On vähän sellainen olo että olisi raskautunut tässä kierrossa.
 
Alkaa tuntua että testaamisen voi kokonaan unohtaa kun lukee näitä teidän kokemuksia. Ihan kökköä odottaa ensin pala kurkussa viivoja ja sitten niitä putkahtelee ihan randomisti vähän mihin sattuu eikä niistä kuitenkaan uskalla kohta kukaan päätellä mitään! o_O
Sanoo hän ja on kohta taas tilailemassa lisää testejä.. :p

Täällä kp 12/30. Eilisestä saakka ollut alavatsa kipeähkö ja aamulla oli töihin ajaessa huono olo. Muistasin ihan että parissa edellisessäkin kierrossa on näihin aikoihin ollut vähän pahoinvoiva olo, mahtaakohan se tarkoittaa oviksen hormonipiikkiä..? Ja ihan kuin olisin ihan pikkiriikkisen limojakin ronkkimalla löytäny.. :censored: Viimekuussa ovis oli kp13 ja mietein että olipas aikasin mutta jos nämä mun olot nyt tarkottaa ovista niin ehkä mun ovis sitten vaan on siirtynyt muutamalla päivällä aikasemmaksi. Petiakrobatiaa on kyllä harjoteltu ahkerasti, oikeestaa sen verran ahkeraan et mulla alkaa loppuu kohta kunto kesken :p
 
Alkaa tuntua että testaamisen voi kokonaan unohtaa kun lukee näitä teidän kokemuksia. Ihan kökköä odottaa ensin pala kurkussa viivoja ja sitten niitä putkahtelee ihan randomisti vähän mihin sattuu eikä niistä kuitenkaan uskalla kohta kukaan päätellä mitään! o_O
Sanoo hän ja on kohta taas tilailemassa lisää testejä.. :p

Täällä kp 12/30. Eilisestä saakka ollut alavatsa kipeähkö ja aamulla oli töihin ajaessa huono olo. Muistasin ihan että parissa edellisessäkin kierrossa on näihin aikoihin ollut vähän pahoinvoiva olo, mahtaakohan se tarkoittaa oviksen hormonipiikkiä..? Ja ihan kuin olisin ihan pikkiriikkisen limojakin ronkkimalla löytäny.. :censored: Viimekuussa ovis oli kp13 ja mietein että olipas aikasin mutta jos nämä mun olot nyt tarkottaa ovista niin ehkä mun ovis sitten vaan on siirtynyt muutamalla päivällä aikasemmaksi. Petiakrobatiaa on kyllä harjoteltu ahkerasti, oikeestaa sen verran ahkeraan et mulla alkaa loppuu kohta kunto kesken :p
Olen kyllä ihan samaa mieltä tuosta testaamisesta! :LOL: Suorastaan ärsyttää miten huonoja raskaustestit nykyisin on laadultaan..
 
Huomenta päivää arvon leidit:)... Kyllä se kuulkaas vaan niin on että ei tää pimu taida raskaana taaskaan olla.. Sofin testi kyllä näyttää ihan selkeetä viivaa ja on jokapäivä näyttänyt mutta esm pc liuskaan en saa kun viivanpaikkaa joka tietty kuivuessaan näkyy mutta järkikin sen jo sanoo että nega se on apteekin omallakin tulee se kuuluisa viivanpaikka eli nega.

Jos oisin tehnyt niinkuin edellisissä raiskauksissakin eli testannut vaan yhdellä merkillä eli tässä tapauksessa sofin testeillä olisin niiiiiiiiin raskaana "olevinaan" no en tästä jaksa suurta murhetta kantaa katsotaan millon hanat aukeaa to pe vai la ja jos ei mitään kuulu niin sit testaan uudelleen, mutta kyllä oon jo kirveen kaivoon heittänyt koska luulis että näkyis jo jotain jos on näkyäkseen...

Mutta minun kohdallani ainakin noi sofin testit ei toimineet tai joo toimi erittäinkin hyvin riippuu miltä kantilta katsoo:LOL::LOL:
 
Mä tänään yskin niin sattu aikas paljon alavatsaan vasemmalle puolelle. Ei voinut muuta kun voivotella. Voisiko johtua raskaudesta toi kipu? Sain pidettyä itseni tänään kurissa etten testannut. Himotestaajana teki mieli ihan hirveästi testata aamulla. Toivottavasti pystyn olemaan testaamatta kp 28 saakka. Harjoittelen itsekuria tämän testailun kanssa.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tein tänään sen toisen pc testin ja siihen tuli samanlainen viivanpaikka kuin edellisellä kirjoittajalla.. :/ ja sitte huvikseni uitin toisen clearblue plussa testin mihin sain toissapäivänä sen haamuista haamuin niin siihen ei tullut mitään :O olen niin sekaisin nyt tästä. Vielä olisi kaapissa se apteekin oma testi. Teen sen nyt joku aamu (kunhan vain malttaisin odottaa)! :D. Miten ihmeessä tämä lasten teko onkin näin hankalaa.. Vaikka nuorena koulussa opetettiin että ihan milloin vain voi tulla... :zzZzz..
 
Tein tänään sen toisen pc testin ja siihen tuli samanlainen viivanpaikka kuin edellisellä kirjoittajalla.. :/ ja sitte huvikseni uitin toisen clearblue plussa testin mihin sain toissapäivänä sen haamuista haamuin niin siihen ei tullut mitään :O olen niin sekaisin nyt tästä. Vielä olisi kaapissa se apteekin oma testi. Teen sen nyt joku aamu (kunhan vain malttaisin odottaa)! :D. Miten ihmeessä tämä lasten teko onkin näin hankalaa.. Vaikka nuorena koulussa opetettiin että ihan milloin vain voi tulla... :zzZzz..
Joo no mä en sitä lastenteon vaikeutta ihmettele sehän on oikeesti tuuri peliä mutta noi saatanan testit niitten ei pitäs olla mitään arpapeliä että jokatoinen arpa voittaa ja jokatoinen ei:ROFLMAO:... Niinkun tossa jo aijemmin kirjotin niin en usko ennenkun oon laitoksella nyytti kainalossa että olin raskaana:D:D... Kyllä taas voi kiukuttaa "testeijen vika" tottakai kun en oo raskaana:LOL:...
 
Joo no mä en sitä lastenteon vaikeutta ihmettele sehän on oikeesti tuuri peliä mutta noi saatanan testit niitten ei pitäs olla mitään arpapeliä että jokatoinen arpa voittaa ja jokatoinen ei:ROFLMAO:... Niinkun tossa jo aijemmin kirjotin niin en usko ennenkun oon laitoksella nyytti kainalossa että olin raskaana:D:D... Kyllä taas voi kiukuttaa "testeijen vika" tottakai kun en oo raskaana:LOL:...
Joo, raskaustesteissähän pitäisi olla niin että mikäli testiviivaan tulee vähänkin väriä niin se tulkitaan positiiviseksi koska se väri tulee siitä että se aine reagoi vain raskaushormooniin. Nyt vaan näyttää siltä että monikin testi antaa sitä väriä ihan muutenkin. Kiinnostais tietää että miksi, mikä saa siinä tikussa sen reaktion aikaan. Onko valmistajat tehnyt niille jotain että saavat niihin ihan hitusen välillä väriä niin saadaan ihmiset ostamaan enemmän testejä ja kauppa käy paremmin. Salaliittoteoreetikko täällä, hei.. :ninja:
 

Yhteistyössä