Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hirveää piinaa tämä odottelu onkin, ja nyt vasta yk 1 menossa..! Kaikki kunnia teille, jotka tätä olette pitempään kestäneet. En ole kovin kärsivällinen ihminen ja ensin piinailin 2 vkoa oletetusta ovulaatiosta menkkojen alkua odotellen. Nyt kp 30 (normaalisti joko 28:n tai 29:n päivän kierto) ja jännäily siis jatkuu .

Varmaan 10 krt tänäänkin käynyt tarkastamassa ovatko menkat alkaneet..
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Heippa pitkästä aikaa!

Lueskelen tarkemmin kuulumisia kun kerkiän, mutta onnea plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille ja hyviä hermoja piinailijoille :)

Olen ollut taka-alalla pidemmän tovin ja keräillyt itseäni täysin puihin menneen ivf:n jälkeen. Seuraava suunnitelmissa elokuun lopulle. Odottelen uuden kierron alkua että pääsen sitten viikko ovisplussan jälkeen aloittamaan Synarela-suihkeet. Kp 34/25-33 menossa, dpo16, menkkoja ei näy eikä kuulu ja tasan viikko sitten lorahti pari teelusikallista pinkkiä verta, ei mitään sen jälkeen. Ei minkäänlaisia oireita kumpaankaan suuntaan, mutta ounastelen menkkojen alkavan parin päivän sisään kun viimeiset progesteroni-lääkkeet otin eilen.

Mutta yksi PC-aiheinen kysymys olisi:

Onko kuinka tavallista että pari tuntia testin tekemisestä ilmestyy selvä haamuviiva testiin, kun testiliuskan on unohtanut kylppäriin suihkun ajaksi? Eli voiko vesihöyry aiheuttaa viivan ilmestymisen?
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tuli tässä yhtäkkiä mieleen, että näyttääkö ovistesti koskaan kellään puhtaasti negaa, ettei tule mitään toista viivaa näkyviin. Huvikseni äsken tein testin, kun löyty laatikosta joku vanha kaverilta saatu testi. Nyt kp7 ja ovis yleensä kp13.
http://aijaa.com/T0w4L6
image.jpg Mulla on näyttänyt kp6 lähtien kokoajan viiva tältä ja nyt on menossa kp13... Samainen asia itsenikin ihmetyttää kun on kokoajan suht vahva siis niinkin pienillä kp ku 6
 
Heippa pitkästä aikaa!

Lueskelen tarkemmin kuulumisia kun kerkiän, mutta onnea plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille ja hyviä hermoja piinailijoille :)

Olen ollut taka-alalla pidemmän tovin ja keräillyt itseäni täysin puihin menneen ivf:n jälkeen. Seuraava suunnitelmissa elokuun lopulle. Odottelen uuden kierron alkua että pääsen sitten viikko ovisplussan jälkeen aloittamaan Synarela-suihkeet. Kp 34/25-33 menossa, dpo16, menkkoja ei näy eikä kuulu ja tasan viikko sitten lorahti pari teelusikallista pinkkiä verta, ei mitään sen jälkeen. Ei minkäänlaisia oireita kumpaankaan suuntaan, mutta ounastelen menkkojen alkavan parin päivän sisään kun viimeiset progesteroni-lääkkeet otin eilen.

Mutta yksi PC-aiheinen kysymys olisi:

Onko kuinka tavallista että pari tuntia testin tekemisestä ilmestyy selvä haamuviiva testiin, kun testiliuskan on unohtanut kylppäriin suihkun ajaksi? Eli voiko vesihöyry aiheuttaa viivan ilmestymisen?
Mulla valitettavasti on monesti käynyt noin. :-( ja siis raskaana en ole ollut.
 
Kiitos vastauksesta Välli, näin arvelinkin. Ei ole vaan aiemmin osunut kohdalle niin pitihän se varmistaa :whistle:
Ärsyttää ihan sairaasti ettei menkkoja kuulu eikä kuitenkaan plussaa, maistuisi esim. kylmä kalja terassilla jos ei kuitenkaan ole hyvää syytä olla juomatta! Olen ollut käytännössä juomatta koko kevään tän projektin takia, mutta nyt kyllä tekis mieli huurteista :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Kiitos vastauksesta Välli, näin arvelinkin. Ei ole vaan aiemmin osunut kohdalle niin pitihän se varmistaa :whistle:
Ärsyttää ihan sairaasti ettei menkkoja kuulu eikä kuitenkaan plussaa, maistuisi esim. kylmä kalja terassilla jos ei kuitenkaan ole hyvää syytä olla juomatta! Olen ollut käytännössä juomatta koko kevään tän projektin takia, mutta nyt kyllä tekis mieli huurteista :D
Mä kyllä ottaisin yhden. ☺ ja siis otankin esim saunajuomana vaikka vauvatoive onkin jo sydäntä raastava. Koitan kuitenkin elää elämää suht normaalisti. Nyt vuosi yrittämistä takana enkä tiedä paljonko edessä joten pakko sitä välillä on relata. :) esikoinen itseasiassa sai 4kk yrityksen jälkeen alkunsa viini-illan päätteeksi ;)
 
  • Tykkää
Reactions: marrasmai
Kiitos vastauksesta Välli, näin arvelinkin. Ei ole vaan aiemmin osunut kohdalle niin pitihän se varmistaa :whistle:
Ärsyttää ihan sairaasti ettei menkkoja kuulu eikä kuitenkaan plussaa, maistuisi esim. kylmä kalja terassilla jos ei kuitenkaan ole hyvää syytä olla juomatta! Olen ollut käytännössä juomatta koko kevään tän projektin takia, mutta nyt kyllä tekis mieli huurteista :D
Kyllä mäkin olen ihan normaalisti juonut, tähän projektiin on meilläkin tähän mennessä mennyt melkein vuosi ja oon sitä mieltä että se relaaminen on vaan hyvästä välillä :)
 
Kyllä mäkin olen ihan normaalisti juonut, tähän projektiin on meilläkin tähän mennessä mennyt melkein vuosi ja oon sitä mieltä että se relaaminen on vaan hyvästä välillä :)
Mulla ehkä pääasiassa noiden lääkitysten (progesteronilisä, ivf-lääkkeet) takia jäänyt juominen satunnaisia yksittäisiä viinilasillisia lukuunottamatta. Eniten siis pelkään että unohdan ottaa lääkkeet jos juon vähänkään enemmän kun meinaa ihan juomattakin unohtua välillä. Mutta nyt on tulossa parin viikon lääkkeetön aika, korkkaan kyllä kalkeron sen siunaaman sekunnilla kun menkat suvaitsee alkaa :D
 
Mulla ehkä pääasiassa noiden lääkitysten (progesteronilisä, ivf-lääkkeet) takia jäänyt juominen satunnaisia yksittäisiä viinilasillisia lukuunottamatta. Eniten siis pelkään että unohdan ottaa lääkkeet jos juon vähänkään enemmän kun meinaa ihan juomattakin unohtua välillä. Mutta nyt on tulossa parin viikon lääkkeetön aika, korkkaan kyllä kalkeron sen siunaaman sekunnilla kun menkat suvaitsee alkaa :D
Aa okei niin sulla on sellasia kaikenlaisia juttuja, sitten se on tietysti parempikin olla ilman :) toivottavasti kuukautiset pian alkaa, niin saat ottaa sen rentouttavan tai vaikka kaks :D onnea yritykselle ja toivottavasti teillä pian tärppää <3
 
Tässä nyt sitten mun viimiset testailut (saa nähä miten käy :D). Aamupissasta ja tänään dpo 15.

Tässä pc http://aijaa.com/nEliQJ
Tässä sofi http://aijaa.com/WVrwNk
Ja tässä sofin ovulaatiotesti joka tällä kertaa mulla tosiaan reagoi raskauteen http://aijaa.com/QaDUrX

Että kai tässä nyt sitten taidetaan raskaana olla :) toivotaan nyt vaan sitten kovasti, että lopputulos on parempi kuin viimeksi ja raskaus menee loppuun asti!
 
Onnea plussan saaneille :love:Tääläkään ei tietoakaan menkoista.. vuoden ollu kellon tarkka kierto ja nyt sit heittää vissiin häränpyllyä.. Oviksesta ei tietoa onko ollut vai ei kun en sitä tuntenu vaikka yleensä sen tunnen aika kivuliaanakin aina puolessa välissä kiertoa, mutta limailu on ollu saman tyyppistä kun aina oviksen aikaan ja on ollut nyt ihan joka päivästä enemmän tai vähemmän mutta epäilen, että on pitkä kierto nyt tai jää nyt vaan menkat välistä.. nyt kp 36/27-29.. Testit negoja ja oireina ei oo muuta kuin välillä pienet tuntemukset alamahalla ja närästystä välillä mutta se nyt varmaan johtu ihan muusta.. Onko muilla kokemusta, jotka olis plussannu näin myöhään? Jos se ovis oliskin ollu ja sattuiskin olla toivoa plussasta..:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Täällä taas, piti ottaa vähän breikkiä henkisesti ainakin.
Ei se edellinen sitten ollutkaan mitään. Se pirun kuuluisa viivanpaikka mutta toivossa oli hyvä elää.

Piinailua kerrakseen. Miehet oli vuotuisella kesälomareissulla.
Paluu ajoittautui juurikin oviksen aikoihin joten nyt sitten odotellaan ensi viikonloppuun ennenkuin testailee.

Tulee jos on tullakseen..eipä tässä muuta.. 1.5v yritystä takana.
 
Täällä taas, piti ottaa vähän breikkiä henkisesti ainakin.
Ei se edellinen sitten ollutkaan mitään. Se pirun kuuluisa viivanpaikka mutta toivossa oli hyvä elää.

Piinailua kerrakseen. Miehet oli vuotuisella kesälomareissulla.
Paluu ajoittautui juurikin oviksen aikoihin joten nyt sitten odotellaan ensi viikonloppuun ennenkuin testailee.

Tulee jos on tullakseen..eipä tässä muuta.. 1.5v yritystä takana.
Ymmärrän turhautumisesi. Meillä vuosi ja ahdistaa jo niin pirukseen tää kiusaaminen ja odottelu.
Oletko käynyt lääkärissä? Mulla epäiltiin ovuloimattomuutta ja nyt koitan ekaa kiertoa Clomeja. Odotukset ei nyt kuitenkaan hääppöset. Eilen otettiin S-Prog koe ja vasta 1,5vkon päästä tulokset. Mietin vaan jos sinulle olisi apua jostain tämmösestä? Onko sinulla ennestään lapsia? Meillä 2,5v.
 
Ymmärrän turhautumisesi. Meillä vuosi ja ahdistaa jo niin pirukseen tää kiusaaminen ja odottelu.
Oletko käynyt lääkärissä? Mulla epäiltiin ovuloimattomuutta ja nyt koitan ekaa kiertoa Clomeja. Odotukset ei nyt kuitenkaan hääppöset. Eilen otettiin S-Prog koe ja vasta 1,5vkon päästä tulokset. Mietin vaan jos sinulle olisi apua jostain tämmösestä? Onko sinulla ennestään lapsia? Meillä 2,5v.
yritin tk:ssa käydä naislekurilla joka laittoi lähetteen naikkarille mutta se tuli bumerangina sieltä takaisin.
On kyl sisätutkimus tehty(mut ei ultraa)mut sekin oli jotenkin puolivillainen hutiloitu ja labroja otettu. Ne oli kai suht ok oletan mutta ei tarpeeksi kattavasti kuitenkaan mitä jälkeenpäin tutustuin asiaan.

Pitää jossain vaiheessa saada aikaa omalle lääkärille ( se oli eri joka teki sisätutkimuksen ) että joskos se voisi määrätä sitten jotain clomeja tai vastaavia jos ei nyt tässä kierrossa tärppää.

Voi olla kyllä tuo työstressikin niin tehokas ettei tosikaan :S

Ennestään meillä on 15v teini ja saman isännän kanssa ( vasta oli viikko sitten 16v hääpäivä..ja ikää 34v :) )


mietin vaan et voiko muuten se olla huono jos mies erittäin aktiivisesti urheilee? että se heikentäisi jotenkin sperman laatua? juoksee 5x viikossa noin 15km lenkkejä.
 
yritin tk:ssa käydä naislekurilla joka laittoi lähetteen naikkarille mutta se tuli bumerangina sieltä takaisin.
On kyl sisätutkimus tehty(mut ei ultraa)mut sekin oli jotenkin puolivillainen hutiloitu ja labroja otettu. Ne oli kai suht ok oletan mutta ei tarpeeksi kattavasti kuitenkaan mitä jälkeenpäin tutustuin asiaan.

Pitää jossain vaiheessa saada aikaa omalle lääkärille ( se oli eri joka teki sisätutkimuksen ) että joskos se voisi määrätä sitten jotain clomeja tai vastaavia jos ei nyt tässä kierrossa tärppää.

Voi olla kyllä tuo työstressikin niin tehokas ettei tosikaan :S

Ennestään meillä on 15v teini ja saman isännän kanssa ( vasta oli viikko sitten 16v hääpäivä..ja ikää 34v :) )


mietin vaan et voiko muuten se olla huono jos mies erittäin aktiivisesti urheilee? että se heikentäisi jotenkin sperman laatua? juoksee 5x viikossa noin 15km lenkkejä.
En kyllä osaa sanoa. Ja hei, säästät aikaa kun menet suoraan gynelle. Perus tk-lääkäri ei saa määrätä Clomeja. Itsekkin kävin tk:lla joka sanoi että pitää varata gynelle aika Clomeja varten.
Gyne muuten sanoi miehelleni että pitkiä lämpimiä suihkuja ei kannata ottaa eikä istua kauaa kuumassa saunassa. Ne kuulemma aika tehokkaasti tekee hallaa siittiöille.
Oletko testannut tikuilla ov? Tuleeko vahvaa plussaa? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
En kyllä osaa sanoa. Ja hei, säästät aikaa kun menet suoraan gynelle. Perus tk-lääkäri ei saa määrätä Clomeja. Itsekkin kävin tk:lla joka sanoi että pitää varata gynelle aika Clomeja varten.
Gyne muuten sanoi miehelleni että pitkiä lämpimiä suihkuja ei kannata ottaa eikä istua kauaa kuumassa saunassa. Ne kuulemma aika tehokkaasti tekee hallaa siittiöille.
Oletko testannut tikuilla ov? Tuleeko vahvaa plussaa? :)
Tota en muuten tiennytkään.
pitääkin sanoa isännälle notta vähennäs vähän lämpöä :) Se meinaan rakastaa saunomista ja hammamissa käyntejä lomaillessa.

en oo nyt testaillu ovista, pistin vasta paketin testejä tilaukseen. Aattelin tikuttamisestakin pitää vähän taukoa.

Mut oireilun perusteella se ois ollu just tossa 14-16pv akselilla.

Mikä se on optimaalinen aika testata sillä ovistikulla? kellonajallisesti siis
 
Tota en muuten tiennytkään.
pitääkin sanoa isännälle notta vähennäs vähän lämpöä :) Se meinaan rakastaa saunomista ja hammamissa käyntejä lomaillessa.

en oo nyt testaillu ovista, pistin vasta paketin testejä tilaukseen. Aattelin tikuttamisestakin pitää vähän taukoa.

Mut oireilun perusteella se ois ollu just tossa 14-16pv akselilla.

Mikä se on optimaalinen aika testata sillä ovistikulla? kellonajallisesti siis
Aamulla huonoin aika (mulla näyttää ainakin huonosti aamulla) ja iltapäivällä varmaan paras. Itse testaan kriittisillä päivillä 2x päivässä. :) mut muista olla paljon juomatta ennen testiä ja sillain et on suht tujua pissaa!
 
Täällä on ensimmäistä kiertoa tikuttava ja apuja kaipaava. Kiertoni on ollut aivan sekaisin välillä tulee normaalisti välillä on 100päivää. No kaksi vuotta yritetty ja tuloksena vain yksi km.01/2015. Nyt yritän ovulaatiota metsästää ja en ymmärrä näistä tikuista tuon taivaallista mutta laitan tähän kuvaa ja kommentteja kiitos että onko nämä kaikki negoja? Ylhäältä kp12-kp25.
 

Attachments

Yhteistyössä