Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Hei vaan! Olen uusi täällä, että terveppä terve vaan kaikille! :)
Tää on ihan hullua....oon tehnyt jo niin monta turhaa testiä, kun on ollut kerta selkeitä oireita. :D
Tarvitsisin hiukan tulkinta-apua. (y)
Pongasin oviksen 13.6 ilman testiä (joten ei täysin varmuutta asiasta), mutt nyt kuitenkin kp 24/28 (-max 33). Näkeekö kukaan muu tässä mitään toista viivaa vai kuvittelenko vain näkeväni haamun?o_O:geek::D
katso liitettä 899
Minä näen jotain, mutten tiedä onko viivanpaikkaa vai viivanalkua o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Annakareniina
Perjantaina tein sen toisen digitaalisen viikko näyttöisen, (iltapäivästä) mutta se sano että ei raskaana. :( yritän malttaa testailla seuraavan kerran ens viikolla. :p Ensi viikon torstaina pitäis alkaa kuukautiset
Mulla sama juttu. Tosin kuukautiset pitäis alkaa 29.6-4.7 välillä, joten jos nyt oikein maltan ja haluan säästää rahojani niin teen testin vasta 7.7...tai viimeistään silloin, kun kahvi ei maistu. :LOL: Se on ollut mulla selkeä merkki aiemmissa raskauksissa. Siinä vaiheessa plussa on pärähtänyt ruutuun päiväpissasta jo heti pissatessa.:p Maltti on valttia (y):LOL::D (#niinvarmaanjoo:devil:)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja jokonyt
Minä nyt malttamattomana taas testin
Hei :) kirjoittelinkin jo aijemmassa kierrossa plussanneeni, mutta se päätyi kemialliseen. Nyt uusi kierto menossa ja olen ihan pihalla(n)
Edelliset kuukautiset 1.6-3.6 oli todella oudot ja sen vuoksi ajattelinkin että päättyi kemialliseen, nyt tiistaina tein elämäni ensimmäisen ovulaatio testin ja se oli positiivinen niinkuin oli keskiviikkona ja eilen torstaina, jonka jälkeen mietin miten ihmeesssä vasta nyt, kastoin vielä sitten raskaustestinkin joka oli positiivinen muttei ihan vahva sellainen. En nyt tiedä olisinko jo voinut kp22 voinut saadapositiivista jos tämä on uusi raskaus tai voinko olla edelleen siitä aijemmasta kierrosta, mutta testi kuitenkin haamu... (n) Ja onnea kaikille plussanneille :love:
http://aijaa.com/wkAbGk

Ja nyt tein aamulla clearblue digitaalisen ja se näytti ei raskaana, laskurin mukaan viikkoja olisi 3+2 jos on uusi yritys. (Pissasin kylläkin purkkiin siinä hötkyillessäni ja purkissa oli hiukan vettä pohjalla :| vaikuttaakohan se tulokseen. Kaapissa olisi vielä yksi kyseinen testi mutta pitäisikö jätttää myöhemmälle :S tein myös ovulaatio testin joka oli edelleen positiivinen. Mulla on nyt jännä juhannus, enkä haluaisi tästä läheisilleni vielä kertoa joten tulin tänne piinailemaan :D




Tänään lauantaina sitten löysin kaapista tuommoisen halpa hallista ostettu halpa testi ja sen nyt äsken tein kun malttamaton olen :S taidan jo kuvitella näkeväni jotain o_O
http://aijaa.com/c77wtb
 
Onnea plussanneille ja haamulaisille vahvistumisia. Ja meille jotka ei ole saanut plussaa. Puhallan plussa tuulia näin kesän kunniaksi.

Mulla on menossa nyt kp 12/29-32 ja ovulaatiotesti näyttää tältä. Viime kierto oli 32 päivää, vaikka ovulaatiotesti oli plussa kp 14. Olis luullu, että menkat alkaisi aikaisemmin.



Olisko tämä aikainen ovulaatio plussa vai onko toi testiviiva yhtä vahva kun kontrolliviiva?

Jos nyt kuitenkin varmuuden vuoksi tänään kaadan miehen sänkyyn :)
 
  • Tykkää
Reactions: Annakareniina
Välli Huomasin saman. Tein tuossa pe-la pc:n kun oli niin niukat menkat. Vielä pahemmin meni koko tikku punaiseksi, mutta kuivuttuaan hävisi. Antoi haamun sinne kuitenkin mikä kuivuikin hennoksi viivaksi.. Tein sen toisen sitten seuraavana aamuna eikä siinä ollut mitään, eikä se mennyt punaiseksi samalla tavalla. Ihan hanurista.
 
Välli Huomasin saman. Tein tuossa pe-la pc:n kun oli niin niukat menkat. Vielä pahemmin meni koko tikku punaiseksi, mutta kuivuttuaan hävisi. Antoi haamun sinne kuitenkin mikä kuivuikin hennoksi viivaksi.. Tein sen toisen sitten seuraavana aamuna eikä siinä ollut mitään, eikä se mennyt punaiseksi samalla tavalla. Ihan hanurista.
Laatu on kyllä selkeesti huonontunut 3 vuodessa kun esikoista yritettiin. Huoh..

Tänään tai huomenna odottelen tiputtelua alkavaks, sitten alkaa yk 12 ja ensimmäinen clomikierto.
 
http://aijaa.com/VoGBan
http://aijaa.com/bmzC9k
Nää PC:t on niin outoja nykyään. Dpo 10. Tommosia värijuovia tulee nykyään vaikka dippaa sen 5 sekkaa. Näkyy taas viivanpaikkaa mutta taitaa olla tän värirykelmän ansioo.
Saman oon huomannut ja lisäksi sen kun siellä pussissa on se kosteuden kerääjä niin siitä jää tosi paljon painautumia siihen testi liuskaan.... Muutenkin haastavaa tihrustaa sitä saati että siinä on jotain ylimääräisiä kupruja mukana :devil:... Tää ei tykkää yhtään noista
 
Mies tuli flunssaan kipeäksi eli eilen ei voitu talletella ja ei sitten varmaan tänäänkään. Viimeks heiluteltiin peittoja 25.6. eli toissa päivänä ja tänään ovulaatiotesti näyttää plussaa. Eli en tiedä onko tällä kierrolla mahdollisuuksia plussata.

Tässä on ovulaatiotestistä kuva. Eks siinä ole nyt tasavahvat viivat eli olisko plussa? Nyt on kp 13 tossa kuvassa ei näy kolmosta. Turhaan mä nyt varmaan tätä ovulaatiota yritän saada kiinni kun ei pääse talletteleen :(

 
onnea plussanneet ja piinailijat tms..:love::)(y)

ON: meillä vähä niin ja näin kierrot joka kk menkat tullu ajallaan ei siinä mitään, mutta en oikein tiiä onko itellä enää vauvakuumetta, miehellä on, meillä vähä meni sukset ristiin tästä kun tuntuu että joka suunnasta painostetaan, ei siinä mitään onhan noita lapsia siis jo seitsemän mutta kasia mies haluu.
Sovittiin että ollaa ilman ehkäsyy joskos sieltä vielä tulis kuumeen kipinää itellenikin.
Nyt siis kp3/30 ja vuoto hiipumaan päin.. viime aikoina ollu niukat menkat.. ovista odottelen saapuvan kp16 niinkun joka kierto on ollut.
Ovis ja raskaustestit jätän kauppaan, en halua painostavaa oloa testeistä ja pakko pulla seksistä :oops:
Silläpä koitan olla hissuksiin näissä foorumeissakin täällä ja facessakin.
 
Välli Huomasin saman. Tein tuossa pe-la pc:n kun oli niin niukat menkat. Vielä pahemmin meni koko tikku punaiseksi, mutta kuivuttuaan hävisi. Antoi haamun sinne kuitenkin mikä kuivuikin hennoksi viivaksi.. Tein sen toisen sitten seuraavana aamuna eikä siinä ollut mitään, eikä se mennyt punaiseksi samalla tavalla. Ihan hanurista.
Mä tein myös juhannuksen alla 6pv edellisten menkkojen jälkeen, koska olivat niukat ja tulivat odotettua aiemmin...
Heti tuli pc testiin hailakka viivaa oikeaan paikkaan ja olinkin ensin ällikällä lyöty. Seuraavana päivänä tein eikä siinä testissä taas näkynyt yhtään mitään...
 
Mä tein myös juhannuksen alla 6pv edellisten menkkojen jälkeen, koska olivat niukat ja tulivat odotettua aiemmin...
Heti tuli pc testiin hailakka viivaa oikeaan paikkaan ja olinkin ensin ällikällä lyöty. Seuraavana päivänä tein eikä siinä testissä taas näkynyt yhtään mitään...
No just noin. Mulla se kuivanakin näkyi. Ja sit toinen ei mitään.
 
Kuinka nopeasti se lh-huippu voi mennä? Tein eilen aamula ja klo:17 aika vahvat viivat pc:n ovistestillä ja tänään aamulla tuli hiukan haaleampi kuin eiliset... illalla viilteli maha enemmän ja ovislimat ja halut on kyllä olleet tosi selkeät.
 
Onnea Theran :love:

Täällä kp 50/43 ja aamun haamusta kuva :eek:
http://aijaa.com/NwJa9s

Eilenkin testissä oli haamu, mutten nyt tiedä onko tuo siitä eilisestä vahvistunut, kun en eilen saanu kuvaa haamusta :(
Mulla on ollu sellainen olo, et menkat alkaa ihan just kipuineen kaikkineen, muttei silti oo alkanu :eek:
Eikös ole aika yleistä alkuraskaudessa se "menkat alkaa ihan just" -tunne? Itse ehdin jopa silloin ottaa valitettavasti muutamat ibumaxit kun oli tunne että kohta räjähtää kunnon kivut päälle.
 

Yhteistyössä