Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Onko mahdollista että dpo 12 tehty nega muuttuu vielä lähipäivinä positiiviseksi??
Ovisplussan sain kp13.. Menkkojen pitäis alkaa perjantaina. Mulla on terolutit käytössä kiertoja tasaamaan. terolutit aloitan yleensä noin dpo2 ja syön niitä 10pvää.
 
Moikkis kaikille! En oo täällä aiemmin kirjotellu ja nyt kun päädyin lueskelemaan teijän kirjoituksia ni aattelin laittaa tsemppi viestin teille kaikille joiden syli on vielä tyhjä! Me odotettiin neljä pitkää ja tuskallista vuotta ennen kuin saimme ensimmäisen lapsen. Mulla pco ja miehellä hyvin laiskat simpat. Oli tuskallista piikittää lääkkeitä ja kellon kanssa elää jatkuvasti. Suru oli hyvin tuskallinen ja suuri. Opin kuitenkin jossain vaiheessa hyväksymään ettei muiden raskaudet ole multa pois vaan täytyy vaan jaksaa odottaa omaa.
Esikoisen saimme icsin tuore siirrosta ja kakkosen sulatetusta alkiosta. Nyt jokin aika sitten ajattelin et no nyt tää kierto taas venyy hullun pitkäks mut sit alkoikin pahoinvointi. Olinkin tullut luomuna raskaaksi vaikken oisi sitä ikinä itse uskonutkaan! Ja ei, en halua pahoittaa kenenkään mieltä vaan nimenomaan kannustaa jatkamaan hoidoissa eteenpäin! Aurinkoista kesää kaikille!
 
Heissan himotestaajat ja piinailijat! Saisikohan teidän joukkoonne kirjavaan liittyä? Kenellekään muulle kun ei kehtaa tehtyjen testien määrää kertoa, viimeiseksi omalle miehelle :D hulluna pitää jo muutenkin!

Omista taustoista sen verran että 1,5v tytär löytyy jota vuosi yritettiin. Olin syönyt kummenen vuotta pillereitä joten omat kierrot olivat totaalisen jumissa. Tyttären odotusta edelsi kemiallinen ja kkm rv 10 ja sadat testit.. Myös onnistuneessa odotuksessa istukka alkoi vuotaa rv 12 RUNSAASTI ja vuotelikin kuusi viikkoa..

Synnytyksen jälkeen otin pillerit takaisin ja niitä vuoden verran nappailinkin seurana jatkuva päänsärky.. huhtikuussa pillerit lopetin päänsäryn vuoksi, tarkoituksena ei kuitenkaan ollut lisääntyminen.. mutta.. ovulaatio yllätti ja vahinko sattui 4.6. Dpo 9 sitten raskauskeijun one stepiin kunnon haamu.. joka muuttui kemialliseksi.. alkanut raskaus oli aluksi järkytys mutta pian jo innostuin ajatuksesta.. nyt sitten suren kemiallista ja vauvakuume nostaa päätään.. mies lupaili syksymmällä muttei suorastaan kieltäytynyt kun juttelin seuraavasta ovulaatiosta :D ehkä jotain pientä väkisinmakaamista täytyy silloin harjoittaa!

Olisi kiva kuulla teistä toisistakin vähän.. varmaan löytyisi aiemmilta sivuilta mutta niitä on 506 :D :D
 
Tervetuloa vaan raksu88 :)

Mökö81 Musta toi näyttää haamulta (y)

Täällä menossa kp 36/43(?! :confused:)
Totesin, että ovulaatio ei varmaan ollukaan sillon aiemmin
vaan myöhemmin, kun vertasin noita ovistestieni kuvia ja
lueskelin oireitani.. Mut jos nyt mennään ton kierron mukaan,
mikä mulla on pääasiassa ollu niin nyt olis dpo 6 menossa o_O
Ja nytten mulla on kaks päivää poltellu nännejä hassusti ja tuntuu,
että vaatteet ärsyttää vielä lisää sitä poltetta o_O:eek::confused:
 
Dpo 13 ja pc:n luiskatesti edelleen puhdas nega... :/ pms oireet tosin puuttuu kokonaan eikä minkäänlaisia menkkajomojakaan ole... En tiedä sitten voiko esim tuo terolut tehdä niin että se vie pms oireita pois. Jotkuthan käyttää sitä hoitona vaikeisiin pms oireisiin....

Tervetuloa mukaan raksu88! :)

kismett dpo 13, kp 27, yk 12
 
Kismett, munasoluhan voi kiinnittyä vasta reilusti yli viikon jälkeenkin ovulaatiosta + muutama päivä ennenku testit mitään näyttää, joten älä menetä toivoa!

Onko kenelläkään pc:n r-testit näyttäneet kaikki viivanpaikkaa?? Ystäväni niitä kehui (on samanlainen röntgenkatse kuin minulla) ja sanoi ettei ole koskaan saanut kuin puhtaan negan.. :eek:

Mitä ovulaatiotestejä kannattaisi tilata? Kierto kun saattaa taas heittää roimasti.. ovulaation kyllä kivuista tunnistan mutta vähän myöhäistä ruveta silloin tallettelemaan..
 
Viimeksi muokattu:
^ Tuo on kyllä ihan hullua, niin selvä viiva näkyy. Itse käytin hoidoissa monen vuoden ajan pelkkiä sofeja, ja mulle ne ei antaneet värillistä viivanpaikkaa ikinä!

Tulin vielä kertomaan, että ainakaan minun kohdalla väärä viikkotulos digitaalisessa ei tarkoittanut mitään. Tänään ihan oikean kokoinen pähkinä näkyi, ja sillä syke!:love:
 
nelHM, kyllä siinä viiva näkyy. Mutta vaikea sanoa merkitseekö se mitään. Olen saanu monesti tuollaisia viivoja one stepin luiskoihin ja nyt viimeaikoina ollut pc:n liuskoissakin ajoittain tuollaisia. Mulla ne on ollut pelkkiä viivanpaikkoja.

Täällä dpo 14 ja taas nega tuli herkällä testillä. Eiköhän tää oo nyt tässä, menkat pitäis huomenna alkaa...
 
Kuvasaastetta ihan vain siksi, kun viivat on kivoja. :D Tässä siis ovistestit oletetusta dpo12 lähtien. Viimeisin tältä aamulta ja siinä on kyllä viiva minun makuun. Raskaustestivarasto ammottaa tyhjyyttään (tai no on siellä digi odottamassa lauantaita) niin olen ovistesteillä seurannut viivan vahvistumista, kun jotenkin on niin epäuskoinen olo koko raskauden suhteen.



http://aijaa.com/RY0649
 
Kuvasaastetta ihan vain siksi, kun viivat on kivoja. :D Tässä siis ovistestit oletetusta dpo12 lähtien. Viimeisin tältä aamulta ja siinä on kyllä viiva minun makuun. Raskaustestivarasto ammottaa tyhjyyttään (tai no on siellä digi odottamassa lauantaita) niin olen ovistesteillä seurannut viivan vahvistumista, kun jotenkin on niin epäuskoinen olo koko raskauden suhteen.



http://aijaa.com/RY0649
Nyt on epäilyttävää! Onko r. Testi muka ihan negan nega? Toi on kyllä tosi vahva viiva loppukierrosta :D
 
nelHM selkeät viivat. Jännä juttu! Ehkä on tärpänny?

Oodikas, nyt kunnon testiä kehiin...

Mulla tänään dpo 14. Menkat pysyneet poissa. Yk 3 siis käynnissä. Tässä päivityskuva http://aijaa.com/74Gz0V

Mielestäni edellisestä hienosti vahvistunut, mutta jännittää että vuoto alkaa. Mies on suojaskeptismissä eikä suostu uskomaan että oon raskaana ennen ku menkat on pysynyt poissa kunnolla.
 
Siis olenhan mie saanut raskaana 2-3 digiin jo lauantaina eli melko varhaisilla dpo:lla. Se minua tässä vähän hämääkin ja olen ovistestivarastoa tyhjentänyt, kun jotain pitää saada uittaa vainoharhan hallitsemiseksi. :D Lauantaina teen toisen digin ja jo valmiiksi pelottaa, että jos se antaakin samat viikot kuin eka... Kerran on näin käynyt ja se raskaus meni kesken. Ei kait tässä taas voi rentoutua ennen kuin vauva on sylissä, jos niin pitkälle ikinä päästään. Pientä helpotusta luvassa, kun pääsen käymään epävirallisessa ultrassa neuvolassa 4.7., jolloin viikkoja on kasassa kaiketi 7 ja sykkeen pitäisi hyvinkin näkyä.

Vahvistuvia viivoja ja plussatuulia tänne kaikille niitä kaipaaville!
 
  • Tykkää
Reactions: jokonyt ja nelHM
Täällä huutelee uus tulokas, joka kaipais kipeästi teidän mielipiteitä.. Tein toissapäivänä testin johon ainakin itse saan kuviteltua viivan, niin haluaisin kysyä onko tuo teistä haamu vai tuleeko testeihin joskus tuolleen viivanpaikka? Kiertopäivistä en ole yhtään kärryillä mutta pitäisi menkkojen tässä varmaan viikon sisään alkaa. Toivottavasti sain ladattua kuvan oikein :p

http://aijaa.com/3deY3z
 

Yhteistyössä