Itselleni tuli pahoinvointia muistaakseni kp34 tai 35/37-43 ja juurikin niin että luulin ensin vatsataudin iskeneen. Testi näytti silloin korkeintaan viivanpaikkaa, mutta lähti päivä päivältä vahvenemaan positiiviseksi.Heeii apuva... täällä kova vauvakuumeilu, kolmas yrityskerta päällä ja tikutin oviksen kuus päivää sitten eli jos tärpännyt niin kiinnittyis vissiin näihin aikoihin ja rv3 alkais nyt olemaan. Tänään kävi sitten niin että söin ihan normisti aamiaisen ja jumppasin, kävin suihkussa ja asetuin sänkyyn lueskelemaan. Yhtäkkiä puski hirveen tuskanhien ja yrjötyksen ja juoksin vessaan ja oksu lensi ihan kaaressa. Tämän jälkeen ihan hyvä olo ja ei siis vatsassa mitään oireilua oo ollu ja toi tuli ihan puskista nyt koko päivän ravannu jääkaapilla kun on mukamas nälkä. Testin tein mutta nega tietty oli. Voiko olla tällästä pahoinvointia jo nyt??? mulle kun ei yleensä koskaan ees tuu mitään vatsatauteja.
Okei! Eli nyt sitten vaan jännäillään <3Itselleni tuli pahoinvointia muistaakseni kp34 tai 35/37-43 ja juurikin niin että luulin ensin vatsataudin iskeneen. Testi näytti silloin korkeintaan viivanpaikkaa, mutta lähti päivä päivältä vahvenemaan positiiviseksi.
Niin ja kiertopäivistä huolimatta rv oli 3+3 kun ekan kerran tuo pahoinvointi iski. Eli kyllä, voi tulla jo niinkin aikaisin pahoinvointia.
Uititko? Miltäs näyttää?Voisin liittyä seuraanne, taustalla oon pari kk seuraillu. Yritystä takana syksystä asti, aluksi menin ilman mitään testejä ajatuksella että kyllä luonto hoitaa homman ja raskaus selviää kun menkat ei ala. Joopajoo. Puolen vuoden jälkeen tein ekan raskaustestin (nega) ja nyt oon pikkuhiljaa jäänyt totaaliseen testikoukkuun.
Nyt menossa dpo 7 ja testit polttelee kaapissa Eihän niistä oo koskaan ennenkään muuta tullu kun puhdasta negaa, mutta jostain sitä aina löytää uskoa onnistumiseen, välillä enemmän välillä vähemmän. Kukaan muu ei mun raskautumiseen enää uskokaan. Mutta kyllä mä vielä näytän!!
Voi olla että huomenna aamusta pakko päästä uittamaan tikkua. Jos pystyn niin ootan dpo10 asti. Tuskin pystyn.
Puhdas nega. Melkeen päätä särkee ku tota niin paljon vääntelin ja kääntelin ja tihrustin ja koitin kuvitella toista viivaa mutta ei niin ei.Uititko? Miltäs näyttää?
No mä kyllä näen ihanselvän viivanKuvasaastustusta.. Vielä yksi testiajalla ja toinen tunnin päästä teosta. On siinä kyllä niin selvä viiva. En tiedä miten paljon se tätä kautta välittyy, mutta livenä kyllä näkyy oikein hyvin? Enkä osaa ajatella oikein mitään, kun kyseessä sofin testi..
http://aijaa.com/O0O3Gv
http://aijaa.com/G1B8ek
Testasin tänäänkin negan. Yritän nyt olla testaamatta torstaille joka ois dpo12 mutta saa nyt nähä. Tissit ja nännit ihan järkyttävän kipeet mutta taitaa johtua ihan terolutista eikä mistään muusta. Muut oireet täsmälleen samat kun joka kierrossa.Töppönen Ihania uutisia! Onnea
Kismett Voihan . Onnea uuteen kiertoon.
Yuna mikä tän päivän tilanne?
Täällä Dpo14/15, pc nega.
Samaa mieltä! Mutta testasit kuitenkin tänään NelHM negan? Antaako sofi oikeesti noin törkeetä viivanpaikkaa?No mä kyllä näen ihanselvän viivan
Näkyyhän tuossa viivaaHei kirjoittelinkin jo aijemmassa kierrossa plussanneeni, mutta se päätyi kemialliseen. Nyt uusi kierto menossa ja olen ihan pihalla
Edelliset kuukautiset 1.6-3.6 oli todella oudot ja sen vuoksi ajattelinkin että päättyi kemialliseen, nyt tiistaina tein elämäni ensimmäisen ovulaatio testin ja se oli positiivinen niinkuin oli keskiviikkona ja eilen torstaina, jonka jälkeen mietin miten ihmeesssä vasta nyt, kastoin vielä sitten raskaustestinkin joka oli positiivinen muttei ihan vahva sellainen. En nyt tiedä olisinko jo voinut kp22 voinut saadapositiivista jos tämä on uusi raskaus tai voinko olla edelleen siitä aijemmasta kierrosta, mutta testi kuitenkin haamu... Ja onnea kaikille plussanneille
http://aijaa.com/wkAbGk
Ja nyt tein aamulla clearblue digitaalisen ja se näytti ei raskaana, laskurin mukaan viikkoja olisi 3+2 jos on uusi yritys. (Pissasin kylläkin purkkiin siinä hötkyillessäni ja purkissa oli hiukan vettä pohjalla :| vaikuttaakohan se tulokseen. Kaapissa olisi vielä yksi kyseinen testi mutta pitäisikö jätttää myöhemmälle :S tein myös ovulaatio testin joka oli edelleen positiivinen. Mulla on nyt jännä juhannus, enkä haluaisi tästä läheisilleni vielä kertoa joten tulin tänne piinailemaan